Dodge/Fargo/Desoto Panel ja Station wagonit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja MansenJamppa, 10.11.2005.

  1. hara64

    hara64 1st gear

    tuollaisen e-mailin sain.

    ei yhtään pahan hintainen jos jotakin kiinnostaa



    Please see below for more information.
    Visit the posting at http://phoenix.craigslist.org/wvl/cto/2549598118.html to contact the person who posted this.
    1960 DODGE D100 PICK UP
    Date: 2011-08-16, 8:10AM

    60 Dodge D100 Pick Up; 1/2 ton, long bed, 318 V-8, 4 speed, 3.58 rear end, higher end truck with big back window, extra chrome, two tone paint etc. engine partially apart, needs full restoration.
    good solid Arizona body, extra parts. $2400 obo Rob 602 570 8763
     
  2. soto57

    soto57 1st gear

    olen yhä auton onnellinen omistaja miten muilla paksukuonoilla menee oma viellä tallissa odottaa inspiraatiota ja osia ja aikaa jatkaa harrastusta kyllä ne paksukuonot vielä kokontuu yhdessä joskus

    :pinup:
     
  3. B 50

    B 50 Gearhead

    Odottavat vuoroaan takapihalla edelleen.
     
  4. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    [​IMG]

    Onko tämmöstä kellään alkuperäismitoissaan? Tai voisko joku, jolla on tämmönen pikuppi, mitata ovitolppien sisäleveyden lukon kohdalta? Mun Delivery on ihan riekaleina ja kaikki mitat kiinnostais! Noi -57 ja uudemmat näyttäs olevan koriltaan jo ihan erilaisia.
     
  5. hara64

    hara64 1st gear

    -55 ja -56 mallit pikkareissa oli jo panoraamalasilla eli siis oven reikäkin on erilainen
     
  6. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Joo. Niin mä oon kans kuutioinu, et -54 saakka mitat täsmäis. vaikka -53 tulikin jo 1-osainen tuulilasi, ovat ovet silti samat? Myös se oviaukon leveys siitä lukon kohdalta kiinnostais, kun tällähetkellä rintapellin ja kyljen etäisyys on 20m, nin mikäköhän ois oikeempi mitta? :eek:
     
  7. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    -53 ja -54 on ihan erilaiset, vaikka äkkivilkaisulla muistuttavatkin toisiaan. -53 on vielä tuota vanhaa B-koppaa kaksiosaisella tuulilasilla, -54 tuli C-koppa, jossa oli ensimmäisenä vuonna ja vähän seuraavanakin yksiosainen kaareva lasi. Kesken mallivuoden -55 tuli panoraamalasi, tätä koppia käytettiin pick-upeissa seuraavat 5 vuotta ja joisskin järeämmissä kuormureissa taisi olla käytössä 60-luvun lopulle.
     
  8. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    NYT OIKEESTI!!! Eikö keneltäkään löydy edes Pick-Uppina 50-52 Mopareita??? Tarve mitoille on todellinen!
     
  9. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Nimimerkillä Jalluvaari on ollut parikin pikkaria. Kysäiseppä oisko hänellä tietoa niiden nykyisistä omistajista.
     
  10. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Tervehdys, kiinnostava aihe. Itse tarvitsisin myös mitta-apua projektiini. (Joka toivon mukaan vihdoin kolahtaa liikkeelle.)
    Kyseessä on -50 Dodge PickUp jonka runkoaisat on katkaistu etupäästä joten puskurin kiinnityskohta puuttuu. Myös itse puskuri on häviksessä.
    Puli-Songille terveisiä että kaverillani on kokonainen Dodge-hytti.
    Se on -52 kuorma-auton hytti mutta minusta se on mitoiltaan sama kuin minun P-U. Ainakin otin siitä lasit talteen ja ne on samankokoiset.
    Hytti on peltipuhdas ja muistini mukaan "ehjä". Se on purettu k-autosta kun siitä on tehty peräkärry. Tosin katto on lommossa kun se oli säilössä räystään alla ja lumet tuli päälle...Mutta ei siis mikään total paska kun tuulilasitkin oli ehjät!
    Ei kuulemma ole kallis! Sitä on helppo mittailla sitten kun se on omassa tallissa. Jos kiinnostaa, anna kuulua.
    Terv. Job Rated
     
  11. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Tervehdys! Kevät etenee, Dodgen hytti pilkottaa jo hangesta. Yhtään vinkkiä ei tullut koko talven aikana Dodgen etupuskurista. Hakusessa siis edelleen Dodge Pick Up -48...-50 etupuskuri. Samanlainen kuin tuossa punaisessa kaappivanissa pari viestiä ylempänä paitsi ettei ole rekisterikilven paikkaa keskellä. Tosin tähän väliin kelpaa tuollainenkin. Vaihdossa voin antaa saman ikäisen Chevy P-U:n etupuskurin. Kromattu ja viidellä pultin reiällä.
    Kevätterveisin Job Rated
     
  12. hara64

    hara64 1st gear

    perskutti kun tuosta punasesta "kaapista" ei saa oikein kunnolla selvää tuosta etupuskurin mallista.

    mulla pitäis olla yx tuon tapainen puskuri jemmassa, josta vois tuollaista oravan-nahka kauppaa hieroa.
     
  13. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Moron. Vedetääs sen verran takaisin että toi Chevyn puskuri on joskus uutena ollut kromattu, nyt on himmenneen kromin päälle ruiskutettu harmaa (hopea) maali. Mutta hyvä puskuri kuitenkin, suora ja liki ruosteeton. Ja kun selasin nettiä niin katselin että sopisi vuodesta 1941 vuoteen -46. Siis siihen vesiputousmaskiletukkaan.
     
  14. hara64

    hara64 1st gear

    pitäis varmaan tulla paikanpäälle katsomaan tuota mun puskuria josko vaikka olis sellanen mitä etsit.

    voin siitä toki kännykameralla ottaa kuvankin jos se auttaa.

    Hara
    0400-872787
     
  15. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Mikä piristää pitkän talven jälkeen? No annos rautaa tietenkin! Sain eilen semmoisen täsmälääkityksen että sillä mennään pitkälle kesään. 15 kiloa Detroitin rautaa ja minulla on Dodgen etupuskuri. Siitä suurkiitos, hara64, loistavasta päättelystäsi ja ystävällisestä asenteestasi. Toivottavasti voin joskus tehdä vastapalveluksen joka osuu kohdalleen yhtä hyvin kuin tämä löytö.
    Kesää kohti!
     
  16. hara64

    hara64 1st gear

    hyvä että puskuri kelpas.

    jokos on kirjoja tilailtu?
     
  17. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Kirjapuoli hanskassa. Seuraavaksi hommataan lisää tuumaisia työkaluja ja raivataan tilaa purkutöille ja osille. Kesä helpottaa tilapulaa ja ulkona on valoisampaa kuin tallissa.
     
  18. JRD50

    JRD50 3rd gear

    Ookei... Kesä meni, talvi tuloillaan. Dodge Flathead Six vm -50 saatiin käyntiin liki 20 vuoden tauon jälkeen. Runkopalkit korjattiin ja puskuri pultattiin paikalleen. Nyt voi hyvillä mielin kömpiä talviunille. Keväällä jatketaan!
     
  19. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Niin se Rotke etenee, pikkuhiljaa hyvä tulee! :)
     
  20. hara64

    hara64 1st gear

    olis muuten toi mun pikkari kaupan jos joku sellasta etsii/haluu
     

Kerro tästä muillekin!