Dodge Magnum 2005 5.7 Hemi AWD.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Fuselage, 18.12.2020.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Syslerin osalta kauppa purettu. Varmaan ilmestyy huutokaupattavaksi jollain sivustolla.
     
    isalmela ja Isamu tykkäävät tästä.
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mikään viherpiiperö ole, mutta välillä nämä pakkaukset pistää kyllä naurattamaan. :D
    Eikä tullut ABS-anturi Saksasta sen nopeampaa kuin ois tullu RA:sta. Ja ei saanut edes magneettia. Paska maa.
    [​IMG]
     
    eeko, Isamu ja Arkkumies tykkäävät tästä.
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Muokattu: 28.8.2024
  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tää oli vähän kulahtanut bilehile. :D
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Hitto, sinne lähti harmaakin Skoda. Pihassa ole kuin Dodge enää. Huolestuttavaa, kohta naapurit tottuu, ettei ole romuja näkyvissä. Oisko se sit klassiset, eli joku iso veneen romu seisomaan pihaan tai pari jotain romuautoa. o_O:D
    [​IMG]
    On nää älylaitteet näppäriä. Yrität turata tietokoneella jotain videota kalliilla editointi ohjelmalla puolipäivää. Niin lataat kännykkään editointiohjelma, painat nappulaa et tekoäly hoida homma, valitset vaan musiikin, tehosteet yms. Katot ettei tekoäly sekoillut mitään älyttömyyksiä ja voila video on valmis 5-10minuutissa. :confused::cool: Tosin lopun DJI mainos... :poff:
     
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Noh, kohta lähtee myös Magnum myyntiin, tosin projektina.
    Etuapurungossa pari ruostereikää. Vie leimalle, vaihda se, korjaaminen ei kelpaa.
    Et vie leimalle, mahdollisuus korjata ettei leimasetä suutu.
    Ja noita AWD etuapurunkoja ei löydy helpolla. Viimesyksynä löyty yksi Ruotsista koko EU alueelta. Ja ei mitenkään yleisiä myöskään jenkeissä. Koska vähäinen valmistusmäärä.
    Perseaukisena työttömänä ei ole mahdollisuus korjauttaa moista. Niin se on katoavaista maallinen mammona.
     
  7. Onko nyt sitten paluu ahdistettuihin (ahdistaviin?) vaginoihin?
     
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tai vaikka ahdistamattomiin. Meidän taloudessa kaikki käyttikset on VAG ja kun ne on niitä hinnat alkaen, niin niissä on yksinkertainen suht viaton tekniikka. Ottaa sitten vaikka vähemmäksi riesaksi a-koppaisen jolla ei ole välttämättä pakko ajaa, jossei halua/se toimi/muu syy.
     
  9. Olen puoliksi samaa mieltä. Mun VAG on niin vanha ja yksinkertainen, että tuntuu toimivan hyvin. Junanvessa pikkuvioin.

    Mutta uudemmista en ole niin varma. Esim. eräällä sukulaisella on sellanen tupla-ahdettu TSI-Skoda, jolla ei ole vieläkään paljoa ajettu (alle satku) ja on syönyt öljyä jo vuosia.

    Fuselagella taisi olla historiaa näiden jälkiahdettujen vaginoiden kanssa. Siinä sitä olisi taas harrastusta, joka ei välttämättä vaadi ihan älyttömästi rahaa.
     
  10. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Onko se musta sysleri sen kuntoinen että kannattaa mennä katsomaan ?
     
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Se meni huutokaupassa.
    https://huutokaupat.com/kohde/4961115/chrysler-300c-2006
    Ei. Ovat prkle yhtä kalliita kuin V8 Dartit yms, jos etsii jotain Syncro kakkakoppaa tai Golf3 yms. Countryjä kattelin joskus, et tollanen ois huimapeli 1.8t tekniikalla.... hinnat nykyään 8-9k € o_O
     
  12. No mä ajattelin hiukan eri näkökulmalla asiaa..

    Ensin tarvitset tämmöisen:

    [​IMG]
    Ja sitten tarvitset vanhan Seat Ibizan ja loppu hoituukin omalla painollaan..;):D
     
  13. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Harvinaisia noi ysäri Ibizat tai sit hinnakkaita. Joku tollanen ysäri Ibiza isolohkolla ja turbolla ois vinkeä, mutta sit ne on vaan etuvetosia. Gti Golfero turbolla oli kiva, mutta ei kiva kun 80-100kmh lyöt lämän tiskiin ja sutii eikä mene. Siksi Vr6 olikin syncro.
    Hirveetä hienostelua tollaset valusarjat. Kasa vesijohtomutkia yms ja hitsaamaan :D Rosterilämpösuojakin löyty Rautasoinin (Tampere) romukasoista :eek:
    [​IMG]
     
  14. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Nyt oli ihan pakko kysyä, et sutiiks GTI Golf satasessa tosiaan? Joskus ajoin semmosella 60 luvun amerikkalaisella, tosin joka piirsi kahta viivaa reilun satasen vauhdissa. Nimenomaan kaasua painaessa, ettei taas tule humoristeille hohotus vaivaa.
     
  15. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tuntu 230hp riittävän siihen että 205 löi tyhjää ihan kuivalla asfaltilla. Eka kerta oli hieman hämmentävä, luulin että hajos jotain kun paino kolmos vaihteella kaasun pohjaan ja ei meinaa kiihtyä ja vetelee. Syy selvisi kun vilkasin peilistä taakse :D
     
  16. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Asia selvä. Kovin kevyt keula noissa sitten. Rouvalla tommonen vanha W211 V8 Mersu sutasee vielä 80 vauhdissa. Taitaa olla tossa rouvan vessassa reippaasti yli 300 hevosta. Toki takaveto.
     
  17. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Löytyykö toisia avaimia sysleriin liikkeen mielestä oli myydessä, hyvin kotiutui ..
     
    isalmela tykkää tästä.
  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ei ollut kuin yksi avain. Varmaan sekotti siihen, kun Skodasta niiden piti ottaa toinen avain mukaan, kun olisivat hakenut sen talvitöppöset.
    Päätykö Sysleri sinulle?
    EDIT piti varmuudeksi vilkasta avainnaulakko läpi ja ei jäänyt Sysleristä muistoksi kuin Myyjäliikkeen tunnistelappunen :D
    [​IMG]
     
    Muokattu: 3.9.2024
  19. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Joo minä sen huusin , meni kaverilleni suoraan . Etsinyt tollaista mustaa Hemi farkkua jo pitkään kun löytyis konevikaisena .
     

Kerro tästä muillekin!