Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    tossa jonkinmoista vertailu kuvaa mullakin pölläyttää vähän ku pumppaa kaasua http://www.youtube.com/watch?v=i_SEiA9qvEY
     
  2. crane

    crane 1st gear

  3. Swoop

    Swoop 3rd gear

    Pikku puoli päälle ja mailaa ni rupiaa kulkemaan vähän paremmin. 8)
    Tai sitte voit koittaa hitaan puolen kanssa hiippailla mäkee ylös, tulee se sillainkin jos vaan pitoja on.
     
  4. bikerer

    bikerer Gearhead

    Ei tästä pitkä matka ole Turun suuntaan. Täytyy laittaa minimiittinki pystyyn :D
     
  5. crane

    crane 1st gear

    hidaspuoli oli päällä,mutta toi rinne on sen verran jyrkkä mitä ei videosta huomaa ja upottava,ettei puhettakaan ilman lukkoja.
    Semmosta mellahiekkaa koko rintuus
     
  6. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Rengaspaineet alas jos katupaineet. Joku about 0.8-1.0 baria vois toimia. Mulla oli 1.15 ku rymysin Ravijoella, ja Creepy toimi pirun hyvin, jopa savessa eteni.
     
  7. rötkö

    rötkö Gearhead

    4wd

    Toi hyppiminen tehokkaasti hillitsee kiipiämistä. Voima pakenee aina kevyimmästä pyörästä.
     
  8. 66monaco

    66monaco Gearhead

    vähä rookie kysymys, mutta mitä paineita kuuluis olla normi ajossa 37/12.5/16 kumeissa?
     
  9. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    voitaishan sitä ennen lumia joku pieni turun alueen miitti pitää kahvin merkeissä 8) Joku lauantai? ens lauanatia ei ainakaan itselle sovi, mutta yleensä muuten kyllä.
     
  10. simu_l

    simu_l Gearhead

    Ei saa luovuttaa heti alkuun, rengaspaineet maastoon tuohon kilon tuntumaan ja esim. tuohon rinteeseen pikkusen lisää vauhtia + rahtusen eri ajoura.

    Minen ainakaa luovuta kesken http://www.youtube.com/watch?v=mQ3EwZLSIWA :lol:
     
  11. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    tuollaiset on ihan peruskauraa jo traktorihommissa... et heti ei kannata luovuttaa jos näyttää siltä et saattaa vaikka mennäkin.. :rotfl:
     
  12. Tanelim

    Tanelim 2nd gear

    Joo saahan niitä. Vasta tuli irvisteltyä laillisesti lavalla. Oli tietyt mitat penkille ja pitää jonkimmoiset "kaiteet" kiertää lavan ympäri... :D
     
  13. crane

    crane 1st gear

  14. elmer

    elmer 3rd gear

    etenemisestä puheen ollen yhdeltä pellolta kävin ramilla hakemassa puhelin pylväitä hyvin ja samana päivänä akaisemmin samalla pellolla http://kuvablogi.com/nayta/3264734/ ankkuri oli toista painoluokkaa mutta kuitenkin...
     
  15. persus

    persus 3rd gear

    olitteko crane mun vanhan dodgen lavalla?ihan ku olis mun auton ostajan puhe kuulunu taustalla?
    8)
     
  16. crane

    crane 1st gear

    Sama auto kyseessä
     
  17. dustez

    dustez Gearhead

    mulla lukee renkaan kyljessä ja valmistajan sivuilla, mulla on 2.4 bar 2003 pitkähyttipitkälava, 4 tkm ajanu ja ollu ihan jees
     
  18. Erska

    Erska Gearhead

  19. simu_l

    simu_l Gearhead


    Renkaassa pitäs lukee maksimi paine, mullon 37" pro compissa maks 3,5bar. Eessä noin 3,2bar ja takana tyhjänä 2,5bar ja lastattuna takana 3,5bar.
     

Kerro tästä muillekin!