Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. HRTP

    HRTP Gearhead

    tulipa tänään leikittyä taas vähän ja todettua että en kyllä suostuisi enää millään kotterolla alkamaan hinaushommiin,tuli niin mukavasti traileri dodgen perässä vaikka painoa sillä oli reilusti :rotfl:
    [​IMG]
     
  2. rötkö

    rötkö Gearhead

    Joo hyvä firma siinämielessä peraaho että tosi laaja varasto. Olen kyllä useemmat renkaat ostanut. Ja ostan varmasti jatkossakin. Välillä vaan vaatii kohtuu paljon yritystä että selviää onko kokua.
     
  3. Kurahousu

    Kurahousu 1st gear

    Alkaa oleen tuo tankin korkki niin väsyny, että löystyy itellään ja tarjoaa sitten vikakoodia. Että mistähän uutta kannattais kysyä? Ja ostan pois jos jollain nurkissa lojuu. Niin ja lukollinen pitää olla.

    Auto on -04

    ja Hemi :soosoo:
     
  4. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    motonetistä löyty ainaski lukollinen korkki gmc pickuppiin.
     
  5. elmer

    elmer 3rd gear

  6. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Ne jotka tunnistaa autonsa kuvista huutaa hep

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Aarne

    Aarne 3rd gear

    Hehee! Vaijerikäyttöinen sammutin on katsastuksessa jees..! :rotfl:
     
  8. Erska

    Erska Gearhead

    Mitä ongelmia sen vaijerin kanssa konttorilla oli?


    Noista kuvista tunnistan ainakin Sepin FSD poksin pamauttajan. :poff:
     
  9. Vaijeri sammuttimessa on se ongelmana että auton ollessa käynnissä / ajossa niin voit ottaa avaimet pois virtalukosta ja sitten menee ratti lukkoon. Saa se sammutin olla ihan käsikäyttöinen mutta avaimia ei saisi saada pois moottorin käydessä.
     
  10. Stomp

    Stomp 1st gear

    Osaisko joku auttaa? Siirtopumpun vaihdoin ja se nostaa ainetta. Käy ja kukku, mutta tuo perkeleen merkkivalo ei ota sammuakseen.
    -03 2500 5,9 Cumminssi siis kyseessä.
     
  11. Japadapa

    Japadapa 1st gear

    Se koodi pitää varmaan kuitata pois jollakin vikakoodinlukijalla. Jotkut koodit kuittautuvat kyllä itsestään pois (ainakin vokkeloissa), kun vika korjataan, mutta rammista olen aina kuitannut koodit pois lukijalla.
     
  12. Aarne

    Aarne 3rd gear

    Ei ollut laisinkaan sarkasmia viljelty aiempaan postaukseen, vaan nimenomaan pelasti savutestin, kun 0-plate ja afc modattu eikä mitään sanomista nokiarvoissa. :wink: Eikä oo ennenkään ollu vaijerisammuttimesta ongelmia.
    No, vuoden aikana on kuitenkin äänet koventuneet niin paljon että pitää änkkäri vääntää putkeen. :wc: Sama asema, eri katsastusmies, täytynee jatkossa "hakeutua" vain tietylle inssille. Kävin äsken hakemassa 160 rosteria ja rosteri verkkoo romikselta jos vääntäs pystyosalle änkkärin.
    Niin, ja parkitkin oli väärän väriset, mutta DOT valot kelpas silti kuitenki just ja just. Emä jupinaa vaan piti et "Tämmösetkö nää aina on ollu? Näkeekö näillä mitään? Pitäs kyllä tän ikäsessä olla jo E-valot.. Kaveri sano ainakin et ei DOT valoilla nää mitään.." Kerroin sitten vielä että kun ei näihin ole valmiita e valoja et noihinkin kirkkaisiin umpioihin vois rakentaa e valot kyllä sisälle, mutta ilmaisin oman turhautumisen siitä kuinka turhaa minusta on pilata kohtuullisia dot valoja mokoman kirjaimen takia. "Kyllä kaveri ainakin oli ostanut E hyväksyty valot..!" Arvelin lopettaa valokeskustelun siihen. :argue: :wc: :poff:
    Laitto tosin vaan korjaus kehoituksen parkeista mut luulis tuon nyt keltaset parkit kelpaavan jos dotti valot muuten kelpaa.
     
  13. No täällä päin on kuitenkin toi sääntö konttorilla eli avain ei saa lähteä pois virtalukosta auton käydessä. Sulla se onnistuu eikö vaan?
     
  14. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    tunnustan :rotfl: oltiin vaimon "äijä"maasturilla liikenteessä
     
  15. Aarne

    Aarne 3rd gear

    Jep.
     
  16. Karppaj

    Karppaj 3rd gear

    Viikonloppuna pitäis laittaa (#10) fuel plate paikalleen. Kannattaako tuon kanssa jo tehdä AFC muutoksia? Yritin hakua käyttäen etsiä vastauksia, mutta ei oikein löytynyt. Jos tuo vakioloota nyt tuon kanssa kestäis, kun käyttää järkeä. Rajumpi fuel plate on tarkoitus laittaa sitten kun saa laatikolle/turbiinille teetettyä vahvistuksia.

    Laatikkoöljyt olis tarkoitus vaihtaa samalla. Onko siitä mittatikunputkessa laatikon päässä joku o-rengas tiivisteenä? Vai mikä tiiviste siinä on? Täytyy vaihtaa se samalla, kun siitä putkenjuuresta tihkuu hieman öljyä.
     
  17. 66monaco

    66monaco Gearhead

    noista jeesiä?

    http://www.cumminsforum.com/forum/94-98 ... first.html

    http://dodgeram.org/support_pgs/diesel_ix.htm

    :odroll:
     
  18. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    ei kelpaa :-?
     
  19. Karppaj

    Karppaj 3rd gear

    Varsinkin ensimmäisestä linkistä löytyi hyvin juttua tuosta. Tätä on luettu jo. Täytyy vielä lukea tarkemmin nuo ohjeet. :)
     
  20. Karppaj

    Karppaj 3rd gear

    Juu, ei kelpaa edes tuossa mun 1gen (-88 D100) keltaiset parkit leimalla. Jos en väärin muista niin vuosimallista ~1970 uudemmissa pitää olla valkoiset parkit edessä.
     

Kerro tästä muillekin!