dodge ram b250 laatikko ja turbiini ongelmia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja edisoni, 11.12.2007.

  1. rt68

    rt68 1st gear

    Voihan se olla että joku venttiilinostaja naputtaa, se saattaa välillä hävitä ja taas välillä kuulua, vaikea sanoa kuulematta mitään. Nopeusmittarin heitto saadaan kohdalleen vaihtamalla se hännän kyljessä oleva muoviratas tarpeenmukaan joko pienempään tai isompaan, voit joko laskea perän välityksen ja renkaiden koon mukaan tai arvioi ja kokeile eri ratasta. Siinä nopeusmittarin rattaan kannessa on sitten merkitty mihin asentoon se laitetaan milläkin rattaan hammasluvulla. Laatikon vaihto ei sinällään pitäisi vaikuttaa tuohon mittariheittoon sillä se luetaan ulostuloakselilta joka pyörii molemmissa samalla tavalla mutta jos ratas on tuon laatikon mukana tullut ja autossa ollut eri välitys niin heittoa voi tulla.
     
  2. edisoni

    edisoni 1st gear

    hmm...ilman koppaa kun silloin kuuntelin, niin ääni tuli sieltä turbiinikotelon suunnilta. Eilen ei taas kuulunut mitään koko iltana kun ajoin, että ilmeisesti kohta joku paikka hioutuu tai menee päreiksi :lol:

    Ei se mitään, täytyy kuulostella, en kyllä ala tuota alas pudottamaan, kun ei se ääni mitenkään älytön ole. Ja kun se kuitenkin aina vain kuuluu vähemmän. Aika outoa :eek:

    Mutta ajellaan ja ihmetellään....
     

Kerro tästä muillekin!