Dodge Ram Van B250 madallus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja KajS, 8.7.2015.

  1. KajS

    KajS Gearhead

    Kovan googlettamisenkaan jälkeen en löydä Dodge Ram Van B250 '86:een 6" takajousien sakkeleita. Alkuperäiset on 4". Siis pulttien päiden etäisyys. Tarvikkeita löytyy ns. lähelle eli pickuppeihin, Durangoon jne. Mittoja taas ei useinkaan ilmoiteta.

    Tietäisikö joku, saako joitan noista tuotteista sopimaan vanin takajousien takapäähän:

    http://www.stylintrucks.com/parts/lower ... aspx#ymmV2

    http://www.summitracing.com/int/parts/b ... /overview/

    Jotkut Chevy pickupin sakkelit kaiketi käy, mutten sitäkään keskustelunpätkää löydä. Pitäs saada slanttivani vähä alemmas, jotta juuri hankitut turbiinivanteet näyttäis hienolta.
     
  2. laakkius

    laakkius Gearhead

    mites jos käyttäs lehdet punkalla taottavana?
     
  3. KajS

    KajS Gearhead

    ^No tuohan olis yksi idea. Toinen on B250 --> B150 konversio, eli yksi lehti pois. Mutta tuo ei innosta, kantavuus kun heikkenee. Axle flippiä ei viiti tehdä, koska sitten tarvis tehdä c-notch. Eikä mun hovihitsaajalla, poikani, ole aikaa moiseen.

    Löytäs jostain RAM 1500:sen ja Durangon sakkelien mitat...
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

    Mä olen ton saman madallus asian kanssa tässä pähkäilly ja jotenkin toi punkka vaikuttas helpoimmalta joskaan ei varmaan halvin...
     
  5. KajS

    KajS Gearhead

    Sain hetkellisesti 2,5" madalluksen taakse, kun ladoin slanttivanin täyteen puujätettä: '92 koira-aitaa ja '86 huvimajan jätteet. Ajettavuuden parantamiseksi toimitin ne Topinojan kaatopaikalle. Joten majakkastance palautui. Poika ehdotti, että uudet sakkelit lattaraudasta taakse ja mä säestin, että etujousista 1/2 kierrosta pois.

    Josko noilla eväillä eteenpäin. Ehdottakaa nyt joku jotain, ei kai kaikki vanistit ole "majakanvartijoita"?

    Onhan se korkee maavara kätevä, kun öljyt voi vaihtaa ja laatikon säätää ilman tunkkaamista. Mutta vähän mexicomeininkiä pitäs saada, vaikka tollasesta mitään Bellfloweria saakaan. Mulla on '05 mondeossakin maavaraa kaikki kolme tuumaa.
     

Kerro tästä muillekin!