1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Dodge Ram Vanit

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja DamnNoNamesLeft, 19.1.2011.

1. 12345678910

12345678910 2nd gear

Moparista muttei Vanista, vois olla yhden Voyagerin alumiiniset astinlaudat jouten. Eiköhän ne aika yleismallisia ole.

2. karivanner1

karivanner1 1st gear

Tommonen Baptistibussista tuli

[​IMG][​IMG]

dodgeman ja KajS tykkäävät tästä.
  3. KajS

KajS Gearhead

Hieno. Toivottavasti Baptistikirkon siunaus säilyy tekstien poistonkin jälkeen.

dodgeman tykkää tästä.
  4. Slant Sickness

Slant Sickness Gearhead

Ei se musta kirja alkoholia kiellä mut juopumisesta varoitetaan. Sitä salama iskee ken ekana laulaa...

5. KajS

KajS Gearhead

Onko tuo rytmilaatikko otteessa? Bailuvetoisesti suunnattu sivuoviin, parempi jorata pihalla ja laulaa mukana. Mä voin tehdä slanttivanissa saman, kun irroitan kuormaliinan ja käännän loodan.

Jättihän se Baptistikirkko sulle ns. alan musaa sinne dodgeen? Pelastus on taattu.

6. karivanner1

karivanner1 1st gear

Ei jättäny, mutta mystisesti oli jeesussanomat ilmestyny hanskalokeroon

dodgeman tykkää tästä.
  7. dodgeman

dodgeman 3rd gear

Se on matkalukemista pitkillä reissuilla ja kuoro takana toistaa :):):)

8. dart -66

dart -66 Gearhead

Pitäisi olla jäljellä, käyn maanantaina tarkistamassa.

9. KajS

KajS Gearhead

Slanttivani on ollut kohta viikon reissussa pitkin Suomea, viimeisin kohde Vaasa. Itse en ole mukana, tuon kestotestin tekee poikani.

Mulle jäi vara-ajoneuvoksi kaksipyöräinen eco-rod:
    Kuljetuskapasiteetti vähäinen, polttoaineenkulutus olematon, ajo-ominaisuudet luokkaa fun-factor-10.

10. dodgeman

dodgeman 3rd gear

Heh, tuleppa käymään kahvilla :D:D:D

Kerro tästä muillekin!