dodge ramcharger: JAKOLAATIKKO

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 23.1.2005.

  1. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Vituttaako kun joku uskaltaa olla eri mieltä, et varmasti tunne minua niin hyvin että voisit alkaa täällä aukomaan päätäsi, jos on jotain asiaa niin lähetä yv mutta täällä et ala minua parjaamaan... helvetti että voi ihmisen elämä hankalaa kun pitää netissä hyökkäillä ihmisten niskaan... ja yllättäen nimettömänä.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Enpä tunne nimimerkin takaa hyökkäävääkään mut onneks on ilmaisuvapaus. Toivottavasti ei kalahtanut liikaa että mahtuu ne herneet vielä pois...harmittaahan se kun aina joku on erimieltä mutta kokeiles joskun samaamieltä oloa...
     
  3. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Olenko hyökännyt sinua kohtaan, miten ilmaisunvapaus liittyy siihen että alat solvaamaan minua hännystelijäksi, nyt sotket täysin kaksi asiaa.
    Palaa koulunpenkille ja rupatellaan sitten kun asiat on omassa päässäsi taas järjestyksessä... niin sehän se vasta hännystelyä olisi jos sinun mieliksi kääntäisin kelkkani.
    Jätä nuo typerät netti jankutukset kavereille "ilmaisunvapaus ja herne nenässä" :D :D
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Musta tuntuu että tasi osua kohdalleen jos itsesi tunnistit. Nimittäin en tainnut viitata nimimerkkiisi missään vaiheessa...
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Höh...aina joku suuttuu kun kaikki ei oo samaa mieltä. Eihän tää mikään neukkula ole missä kukaan ei voi olla poikkiteloin ?
     
  6. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Olipa tiukka veto.. ok sinä voitit, minä olen hännystelijä.
    Noin fiksua kaveria en ole vähään aikaan tavannut, oikea psykologi kun osaa näin hyvin profiloida.
    Nyt olen myös sitä mieltä että painukoon firmat hevon kuuseen täältä antamasta ilmaisia neuvoja ja kertomasta mistä sitä tavaraa löytyy, paljon kivempaa on soitella 45 eri putiikiin ja kysellä löytyykö tavaraa.

    Sorry Jamantti, sun pitää löytää joku toinen maksullinen mainosmies, minä jäin kiinni reippaan "vieraan" toimesta :lol: :lol:
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Joo, ei se mitään.

    Antaa anojen soitella kaikki rautakaupatkin läpi, jos vaikka löytyis mitä tarviivat!!!

    Ei oteta paineita :soosoo: tai tuun ottaa hernepussin sulta pois :argue: .

    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  8. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    [quote="Nimetön Mä yhä toivon että muut ritsankorjaamot ei ota yhtä agressivista markkinointia käyttöön sillä vituttas kysellä mitään tällä palstalla kun heti olis 30 jamppaa tarjoamas murikkaa. ?[/quote]

    No tiedä tuota vitutusta, jos etsii jotain harvinaisempaa osaa. Yleensä siitä etsimisestä on vaan vaivaa . Kas kun täällä yleesä kysellään sellaisia osia, joita ei nurkan tarvikeliikkeestä saa edes tilaamalla.

    Kivahan se olisi, kun jotain pisteosaa etsiessä 30 tarjoajaa olisi jonossa, ja voisi valita päältä parhaan/halvimman. Minua ei vituttaisi yhtään :p

    Ja jos tavaran toimittaja /tarjoaja ei nappaa, niin eipä sille ole pakko soitella tai siltä ostaa.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    No tiedä tuota vitutusta, jos etsii jotain harvinaisempaa osaa. Yleensä siitä etsimisestä on vaan vaivaa . Kas kun täällä yleesä kysellään sellaisia osia, joita ei nurkan tarvikeliikkeestä saa edes tilaamalla.

    Kivahan se olisi, kun jotain pisteosaa etsiessä 30 tarjoajaa olisi jonossa, ja voisi valita päältä parhaan/halvimman. Minua ei vituttaisi yhtään :p

    Ja jos tavaran toimittaja /tarjoaja ei nappaa, niin eipä sille ole pakko soitella tai siltä ostaa.[/quote]

    Joopa joo. Mun pointti ei taida mennä oikein jakeluun mutta keskittykää jatkossakin vaan toisiinne. Ehkä jonakin päivänä tajuutte eikä se ehkä ole liian myöhäistä. Siihen asti mä kierrän ainakin kaukaa sellaset liikeet joiden bisnes idea on hakea asiakkaita netistä yksitellen. Ei anna kovinkaan hyvää kuvaa firmasta eikä kyllä oikeestaan asiakkaistakaan. Mutta toisaalta: Eipä ne hyvät osamestat kyllä suomessa ole...
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Olet oikeasti kova jätkä !!!!!!

    Kapitalistit alas, nouskaa kapinaan veljet... punakantisia jaetaan jo.
    Ja minä ole koko elämäni yrittänyt antaa itsestäni hyvän kuvan vieraina netissä huutelijoille, ei ole onnistunut... voi HARMI :odroll:
     
  11. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Ja itse sorrun huutelemaan nimettömänä... tuo edellinen siis.. oli aika hienoa, kukaan ei tunnistanut minua :D :D
     
  12. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    No enpä taida keskittyä kehenkään. Ja en nyt maailman suurimpana ongelmana näe sitä, että joku auttaa kyseliää osan tunnistamisessa ja tarjoaa osaa, jos sellainen häneltä löytyy?

    Eihän siihen tarvitse mitenkään reakoida. Jokainen saa osansa hankkia ihan vapaasti vaikka Kivennavalta. No rupea palstapoliisiksi. Pistetään pannaan kaikki muutkin viitaukset osiin muualla kuin myydään palstalla?

    Jamant on ainakin ollut siinä mielessä rehellinen, että on maininnut tavaroistaan omalla nimellään. Helppoahan sitä olisi jollain nimimerkillä omaa lafkaansa kehua ja jaella muuttuvia kännykkänumeroita, kuten muutamat verottajan ulkopuolelle "yksityishenkilöinä" toimivat elämäntapaintiaanit toimivat.
     
  13. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Nyt varovasti Raketti Insinööri, täällä leimautuu äkkiä hännystelijäksi ja oudoksi jos on käyttänyt Jamantin palveluita ja selvinnyt siitä hengissä..
    peräkyläpoikien oma "korjaamo" missä banjonsoittajat kerääntyvät iltaisin nuotion äärellä harrastamaan jotain outoa "kilju kuin sika".
    :D :D :D :D
     
  14. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    [quote="Nimetön]
    bisnes idea on hakea asiakkaita netistä yksitellen.
    [/quote]

    Ei mun tartte etsiä asiakkaita yksitellen mistään, kyllä niitä on ihan tyrkyllä :D , välillä ruuhkaksi asti.....

    Tapana on vaan ollu tarjota osia jos joku niitä kyselee :oops: .

    Vai eikös se ollut tarkoitus tällä palstalla: osien helppo löytäminen, neuvojen antaminen, kaverin auttaminen, jopa anoja autetaan (vaikka välillä ei mieli tekiskään) pyyteettömästi mutta jos harvinaisempaa tavaraa saadaan myytyä kohtuu hintaan, mitä vikaa siinä on. Sillä taataan että tietoa ja neuvoja ja tavaraa liikkuu (ja raha, sattumalta aikas pitkälle se on kuitenkin raha kun tätä maailmaa pyörittää, vai oletkos oikeesti saanu kossua Alkosta neuvoilla??? Tai leipää kaupasta??? ) myös tulevaisuudessa.
     
  15. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    No itse olen muutaman ei joka varaosapaljun hyllyssä olevan osan ko. Jampalta tilaillut ja homma sujui ihan kuin muiltakin osapuljuilta ja hintakin oli linjassa , kun veratilin myöhemmin sattumalta löytämäni osatoimittajan hintaan.

    Osien hinta oli ihan vain muutamia € , joten eipä tuo hirveästi noista kostunut? Itsellä kuitenkin säätyi vaivaa.. Ja sain sen tarvitsemani osan.

    En oikein usko , että asikkaiden "metsästäminen" netistä on kovin hyvä "business-idea". Eiköhän tuo enemmän harrastamista taida olla?
    En kovin isoja tuloja vaiva/aika per ansaittu € tuosta tippuvan.

    Itse en kyllä pahaksi pistäisi, jos muutkin, joilla on joku tarvitsemani osa/heebeli pistäisivät viestiä..

    No mutta joka iikalla on näköjään oma mielipiteensä.

    Mutta mitenkäs olis tämmöinen ehdotus paltan ylläpitäjät? Jos vaikka yksityisviesteihin pistäisi rekisteröityessä asetusvalinnan(rastin ruutuun) , että "saa pistää tarjouksia osista/ palveluista" -" ei saa mainostaa".

    Silloin osan tarjoajat voisivat pistää tarjouksensa yksityisviestillä, jos näkisivät viestiä lähettäessä "EI saa mainostaa"- listalta haluaako ko. nimimerkki saada mainontaa tai ei ?

    Silloin nimetön ei tarvitsisi häiriintyä esim. Jamantin maininnasta, että " ko. osa on hyllyssä", vaan tarjoaja voisi pistää yv:n , jos nimimerkki olisi "saa mainostaa/ tarjota " -listalla?

    Silloin muutkin toimittajat/ harrastajat, joilla ko tavara on voisivat pistää tarjoukset ja yhteystiedot yv:nä, jolloin "vieras" välttyisi herneiltä nenussa , kun tarjoukset eivät näkyisi?

    Ja ne jotka EIVÄT täältä halua saada mitään tarjouksia olisivat sillä "EI mainoksia/ kaupustelua"-listalla , jonka tarjoaja tarkistaisi ennen viestin lähettämistä ja jättäisi tarjoamisen väliin...

    Ja keskustelu säilyisi keskusteluna? Ja palstalla olisi rauha , onni ja autuus. :rotfl: Miltäs kuulostaa?
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jaa että yrittäjänä en saisi firmani nimellä mainostaa itseäni vaan joutuisin lähettelemään yksityisviestejä vailla suurempaa mainospohjaa. No haloo ! Tosi epistä...Onhan tällänen mainostaminen paljon halvempaa kuin V8:n sivuilla...
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei mun tartte etsiä asiakkaita yksitellen mistään, kyllä niitä on ihan tyrkyllä :D , välillä ruuhkaksi asti.....


    Eipä uskois...

    Tapana on vaan ollu tarjota osia jos joku niitä kyselee :oops: .

    Vai eikös se ollut tarkoitus tällä palstalla: osien helppo löytäminen, neuvojen antaminen, kaverin auttaminen, jopa anoja autetaan (vaikka välillä ei mieli tekiskään) pyyteettömästi mutta jos harvinaisempaa tavaraa saadaan myytyä kohtuu hintaan, mitä vikaa siinä on. Sillä taataan että tietoa ja neuvoja ja tavaraa liikkuu (ja raha, sattumalta aikas pitkälle se on kuitenkin raha kun tätä maailmaa pyörittää, vai oletkos oikeesti saanu kossua Alkosta neuvoilla??? Tai leipää kaupasta??? ) myös tulevaisuudessa.[/quote]
     
  18. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Älkää vastustelko tätä "vierasta", on selvästi maailmaa nähnyt ja omaa vahvat mielipiteet asioista ja ihmisistä, kunnioitan suuresti tällaista henkilöä joka uskaltaa ilman tunnistetietoja kirjoitella rohkeita kommentteja toisista ihmisistä ja vieläpä yleisellä nettipalstalla :eek:

    hmm.. eräs suuri kirjoittelija vaikutti muinoin suomi24 palstalla, jotkut tuntevat nimimerkki" kultasormen" jutut oli vähän samaa luokkaa... mutta suuresti kunnioitan tällaista kansalaisrohkeutta, toivottavasti Presidentti huomaa tämän veikkosen ja ojentaa jonkun mitallin..anonyyminä tietenkin. :D :D

    PS: hännystelijät kirjoittelee näin, olen kuullut
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sulla ei taida oikein noi hermot pysyä kasassa ? Eihän tässä ihmisten rohkeudesta tai muistakaan henkilökohtaisuuksista ollut kyse, eikä varsinkaan nimimerkin suomasta tunnettavuudesta ? Kyse on yrityksen hankkimasta ilmaisesta mainoksesta ja vähintäänkin arveluttavasta tavasta toimia asiakashankintansa eteen. Mutta jahka saat sen herneen sieltä liian syvältä pois ja funtsit mistä on kyse niin kyllä se sitten aikanaan valkenee. Viimeistään siinä vaiheessa kun olet kelannut 102 sivua ilmoja väärään paikkaan eksyneen kyselyn perästä...
     
  20. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Miksi luulet vielä että on herneitä nenussa tai jotenkin olisin hermostunut, yritän vain olla kanssasi samaa mieltä, sitähän halusit...
    Tämähän on pelkkää hauskan pitoa, minulle on ihan sama mistä roinasi hommaat tai mitä ajattelet.
    Ainoa asia mistä olen eri mieltä on se että jos käyttää Jamantin palveluja tai kehuu niitä ei tee ihmisestä hännystelijää tai jotenkin outoa.. eli oma asenteesi kaipaa hieman korjaamista, ota herne nenästä ja pidä hermo kurissa ystäväiseni :D :D :D
     

Kerro tästä muillekin!