Duramax Vanit

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Bomber#1, 3.5.2014.

  1. Hemiva

    Hemiva 3rd gear

    Pölhöilyä... o_O
     
  2. Hemiva

    Hemiva 3rd gear

    Rempattu loota ja turbiini takaisin paikoilleen uuden kardaanin kera :D

    [​IMG]

    Hieman tuntui olevan osilla saatavuus ongelmia 6L90 lootaan...
     
  3. Hemiva

    Hemiva 3rd gear

    Tuli loihdittua Vaniin tuollaiset tangot perän tueksi :). Loppui jyrinä kiihdytyksissä.

    [​IMG]
     
    4d sedan tykkää tästä.
  4. 4d sedan

    4d sedan Gearhead

    Hyvännäköistä tekemistä.
    Onko noi tukitangot tarpeelliset laskemisen myötä vai oliko jyrinää jo vakiona?
     
  5. Hemiva

    Hemiva 3rd gear

    Kardaanikulma muuttui madalluksen yhteydessä. Samoin perän kiertyminen ruudin lisäyksen jälkeen edes auttoi tähän päätymistä o_O
     
  6. Hemiva

    Hemiva 3rd gear

    Sai kivasti väkästettävää, kun nuo tukitangot otti sivuputkien paikat. Siitä sit tekemään putkea taakse asti. Pikku haasteen loi kun putkikoko on 5" ja tilaa jousituksen ala-asennossa on 85-90mm. Ei muuta, kun putkea lättänän malliseks ettei pinta-ala pienene o_O

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Samalla sai siirtää ilmasäiliönkin eripaikaan tankin etupuolelle.

    [​IMG]
     
    12345678910, 4d sedan, FuryIII '71 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Hemiva

    Hemiva 3rd gear

    Nyt lähti Vanin kanssa isompi projekti käyntiin. Päämääränä rakentaa tästä Massiven stereo demoauto ja targettina ensimmäisessä vaiheessa Hot Rod & Rock Show keväällä.

    Projektia esitellään vaiheittain facen puolella tälläsessä osoitteessa.
    https://www.facebook.com/Chevrolet-van-demobuild-591449981308253/

    Käykääpä seurailemassa projektin etenemistä ;)
     
  8. Thumba

    Thumba 3rd gear

    Näitä kun on tullut pari käytyä liikkeissä ihmettelemässä niin onko kaikissa oikeasti niin pieni takatila ettei prätkää saa kyytiin?
    Itsellä ollut kiikarissa k-a mallisena ja useammalla penkillä. Yksi oli myynnissä (nettiautossa) Mikkelissä jossa kuvissa oli kelkkaa ja crossia kyydissä. Mutta ei ole muita tullut vastaan.
    Miten olette talvella pärjännyt näiden kanssa? nimimerkillä talo mäen päällä.
     
  9. Pertura

    Pertura 3rd gear

    Lyhyessä vanissa pitää takapenkkien selkänoja olla samassa linjassa sivuovien keskisauman kanssa, että mahtuu mopot kyytiin. Valtaosassa selkänoja on sivuoven aukon takareunassa, silloin jää tavaratila lyhkäiseksi mopoja ajatellen. Väliseinää pystyy siirtämään todennäköisesti kohtalaisella vaivalla, eli vaihtoehto sekin.
     
  10. Bomber#1

    Bomber#1 Gearhead

    Mulla siirretty väliseinä vanissa, et mahtuu just prätkä vinottain kyytiin. Takajalkatila tietenkin kärsii...
     
  11. Thumba

    Thumba 3rd gear

    Onko kyytiläisille silti vielä siedettävät tilat?
     
  12. Pertura

    Pertura 3rd gear

    Vähäsen puhuin läpiä päähäni, ei sen väliseinän ihan niin edessä tartte olla, näyttäisi mullakin olevan selkänoja noin öbaut takimmaisen sivuoven keskellä. Ton verran on tilaa kajuutassa

    https://drive.google.com/file/d/1bubmRMh577Ii1f375PFGp5FZR3e0J9st/view?usp=sharing

    Ja ton verran on '04 ZX-10R:llä tilaa sikaosastolla

    https://drive.google.com/file/d/1jnFLBBtS6bD08nMSFZxCjSvnnEnKMWKI/view?usp=sharing

    Mun auto on '00, mutta käsittääkseni koppa ei ole tässä vuosien vieriessä muuttunut noilta osin yhtään mihinkään.
     
    Thumba tykkää tästä.
  13. Gerball

    Gerball 3rd gear

    Voihan sen väliseinän tehdä alaosastaan enemmän eteenpäin, niin että prätkän eturenkaan kohdalla pituutta enemmän, takaosastossa, like that> https://postimg.cc/KRS4XsSw Siellä takapenkin takana kun kuitenkin on sitä hukkatilaa istuimen tasossa vaikka selkänojan yläosa kiinni väliseinässä. Itse tein tuon väliseinän juuri 2pyöräisten kuljetusta helpottamaan ja sillä olen kuskaillut tuota Jawaa, krossipyöriä ja tonnista kyykkypyötää. Vähän vinoon joutuu jonkun laittamaan, mut hyttiosasto järkevämpi kun väliseinä sivuoven takareunassa.
     
    Thumba tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!