dusterin hinnan määrittäminen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 5.10.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    kääk, kärryjä liian paljon, edelleenkin liian vähän aikaa, ja silleen...
    eli mulla seisoo sellanen kermitin-vihree dusteri eräässä varastossa,
    autossa ei ole konetta paikallan, eikä ees lodju ole paikallaan.
    faijani osti sen uutena vuonna 71, se myytiin kamulleni jolla se oli 6 vuotta,

    konetyyppi on viilattua kutosta, jota latekin on joskus ajanu? muistaakseni?
    eli 225 porattuna isoks 88 mm männille, (toinen racelohko joka on taas 4001 cc, eli moroson betonit mukaan) linjaporattu lohko, tasapainotettu kampi isolla kytkimellä, 276° nokka, portattu kansi pikkulohkon venoilla, lynximusarja, 3x40 solexin kaasarit (sixpack), painekoteloa turbolle pakosarja, isolle ahtimelle...198 cidin kanget muutettuna uivalle 22mm tapeille, eli mahle takomännät sopii suoraan tähän, hi-perf startti, uus laturi (muistaakseni) MP-jakopää uutta kamaa, laatikko loikkari nelivaihteinen, a833 od, B & M shifterillä, 7-varttinen perä, mukaan tulee kuiteskin 87 grand cherokeen dana 44 (alumiini) perä, lukolla, (kevyt ja kestävä) kymppituumasilla jarruilla, uretaanipuslat vaihdettu alustaan, perä matala, kybin kaasut joka nurkassa, road race jouset edessä, 14 tuumasilla vanteilla, vanneadaptereilla, 5x100 mm jaolle, kenwoodin cd, kaks 15 jensenin bassoa hattuhyllyssä, ja muita kajareita kans, seissyt tallissa viimeset 7 vuotta, alkuperäset pellit kaikki, koppa on suomikopaks erittäin hyvä ja kolaroimaton.

    mukaan tulee kaikenlaista osaa mitä ostin uutena, eli kaikki moppeosat mitä mulla on. ja jotain...muutakin.

    hinta ei ole halpa, mutta osaa tulee mukaan reilusti, ja kärry ei ole huono yksilö. mitähän tälläsestä tarjotaan? ehdotuksia sähköpostiini, jyrie@mac.com

    http://homepage.mac.com/jyrie/PhotoAlbum4.html

    ps. ei kannata mitään saat siitä 1000 e heitellä tai että myytkö, sen yhen nippelin siitä...myyn koko paketin tai konejutut erikseen. vain ja ainoastaan.
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Keksitkö tälle nippelille hinnan: Sun Duster rullaavana mulle ilman konetta mut lodju olis hyvä saada mukaan...
    Montako euroo pitäis tuoda?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    heh...mä veikkasinkin et se vois olla esim sä joka tarttus koukkuun... kehittelemme sopivan hinnan.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    eli kaikki muu paitsi tuo koneeseen liittyvä heebeli?

    selviit siis alle kolmella tuusalla eurolla ;-)

    ne :pinup: kuvissa ei sisälly...heheheh
     
  5. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    3 vuotta ehdotonta, kun tuollasen menee myymään !!!!
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    arvaappa oonko miettinyt ja pähkäillyt ja miten tolle määrittää hintaa? ite kun oon siinä matkustellut 3 vuotiaasta lähtien...mutta mulla on sellanen fiilari että joku pääsis nauttiin dusterista, kun mulla se on pötköttänyt á 200e vuosi tallissa, ettei mee pahaks. pölyä on kerännyt kyllä.
    siinäpä se, ja noi kamatkin, niihin on mennyt aika lailla fyrkkaa, mut jos ei mitään järkevää ratkasuu löydy niin se jää peiton alle taasen odotteleen. tohon vois nostaa pikkulohkotekniikan, tai rakentaa tota turbokone juttu loppuun...freshata asioita ja suht pienellä vaivalla konttorille. ja jos rokkii haluu kuunnella oikeesti niin että ropeli lepattaa etuikkunassa, niin pari vahvaria kiinni, meinaan muistaakseni saundit oli aika hyvät. oikeestaan aika tajuttomat! kojetaulussakaan ei oo niitä normaaleita 7 reikää eri mittareille jne. eli ei ole ollu race käytössä. no joo no kerran malmilla, suti toisella nakilla, aika ihan surkee 11.1...1/8 mile.

    no mutta katellaan miten käy...tuleeko ehdollista ensinkään? vai kuritushuonetta!! tai :argue:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    onks täällä ketään? :odroll:
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    On... :lol:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    onkos asiaan mielenkiintoa, vai pannaankos muille foorumeille?
    jos on niin ottanet yhteyttä...

    jyrie@mac.com :eek:
     
  10. Käkö

    Käkö Gearhead

    Juu, mä otan yhteyttä tos alkuviikosta...
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    eikös käkön säästöpossussa ollukkan mitään, vai onko sul sama kun mulla, eli liika kiirus? :p

    saa muutkin laitella viestii jos duusteri kiinnostaa, taI JOS KONEPALIKAT KIINNOSTAA, niin nitä sit vaik erikseen...kattelin että kyllä tohon on tullut kaikkee hankittua, voishan sitä jossain vaiheessa hankkia jonkun onnettoman pikkulohkon ja körötellä sellasellakin, kun ei noilla tunnu stripillä pärjäävän... (provosointia) :argue:

    t. jyri
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    pikkulohkolla pärjää kadulla mukavammin kuin muilla stripillä. :argue: (provosoitunut)
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    jahas! rahamiehet haloo? käkön säästöpossu tais olla tyhjiö, vai eikö dusterilla kruisailu enään kiinnosta ketään? mitähä? löytyy muuten joku lasikuitu etupuskurikin, ja takaluukku spoikalla, kuitusena..ja paljon kaikkee shittiä uutta paketissa.

    tarkemmin kun aattelee, niin ehkä mun täytyy tehä sellasia osa-comboja, joista napsin kuvat ja sit myydään pakettina. esim tuo dana 44 lukolla + levyjarrukamoja eteen...sit esim kutos-kone kamat vaik erikseen, vaihteisto + kolme shifterii...erikseen

    kertokaapa mitä tarviitte!
     
  14. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Ainahan tämmöset kiinnostaa
    mailaa hintoja kokonaisena, tai osina edm. tapaan
    veli-pekka.piikkila@pp.inet.fi

    toisaalta, 3 vuotta saa heti kovennettuna, ehdollinen ei tuu enää kysymykseen
     
  15. Dartblower

    Dartblower Gearhead

  16. Anonymous

    Anonymous Guest

  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja jos oikeen muistan niin kilsoja on dusterilla oikeesti mittarissa n.160.000
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Kyllä toi mun säästöpossu näyttää täl hetkellä tyhjää... :eek:
    Mut ei sitä koskaan tiedä...
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    noh se saattaa olla vielä hetkisen hukattavissa, toisaalta jos viitsis niin laittais sen kuntoon jollain 225 koneella, katsastais, konttiin pari uutta vahvarii, ja sit tonne nettiautoon kovaan rahaan. :lol:
     
  20. Käkö

    Käkö Gearhead

    Niinpä, mulla olis 225 jouten joten jos jostain ilmaantuu ylimäärästä ni sitten...
     

Kerro tästä muillekin!