dusterin hinnan määrittäminen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 5.10.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    SG kinnostais , näyttää vaan "hieman" käytetyiltä nuo rattahat :wink:
    Pistäs jotain pyyntiä..
     
  2. dart-san

    dart-san 1st gear

    Edellinen olin siis minä.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo toi mun edellinen vapari "225" oli vähän ikävä noille tasauspyörästöille...

    harmi kun en muista mitä noi kamat makso, mutta oisko 60 eskoo sopiva...? muistaakseni kerholla oli aiheesta jotain bernerin ohjeita...

    ei hitto joutuukohan täs nyt kasaamaan kuitenkin viel kerran 225 koneen?
    onkos late viel linjoilla? voisin kaivata vähän neuvoja, kun tollasten räpeltämisestä on aikaa aikalailla...

    hei löytyykö kellään uutta oil pickuppii? lohkoon?
     
  4. dart-san

    dart-san 1st gear

    Meinas tää vaan , et voi olla hiukka hankalaa löytää "uusia" sopivia rattaita...
    Allekirjoittaneen vessa liikkunee vielä ens kesän ilman urpohimmeleitä (273) , ja ei toi seiskavartti+904 vakiona kestä mamman ajamana :cry:
    Toi on vaan kuulemma aika sitkeä ( isot pojat kerto ) paketti paskaringin pyöritykseen - 7varttilukko,904vahvempi,kikkailtu273 ...
    Niin joo onhan tolla pikkulukolla otettu tehtaaltakin vanhoja polleja 275 !!!

    Mites toi muutos vanhoista uusiin kaakkeihin ?
    Ja jos tään vielä joku lukee , niin ens kevääks tarttis tsadista ysnolnelkun ehjääjän : eli kaverin/virman , joka laittaa tuon kestämään +400.
    Sekä että...

    T : Santeri
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    siis monet koneistusfirmat tekee rattaita, vetareita jne, kuhan vie mallin ja ei ne hinnat mitään kauheita ole. varsinkaan kun ei tarvii kuittii...
    ja eihän tuos mitään, ainahan voi kysellä dana:lta löytyykö vielä. mikä ettei. mahollisuuksia on paljon, mutta näitä lukkoja ei.

    t. jyri
     
  6. dart-san

    dart-san 1st gear

    No hierotaan kauppoja sit , mistäs tuo osaläjä olis haettavissa ?
    Ai niin jos jaksat/muistat , niin paljon tos on välitykset ?
    On tuo onneks vielä sen verta pieni laatikollinen , et sen saa piilotettua mammalta johonkin..
    Ts allekirjoittaneella tuppaa kans tota rompetta oleen kämppä täys :wink:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    mielellään vaik jo huomenna tosta nordenskjöldinkadulta..iltasella, tervetuloa... mut tavottaa numerosta 0400-980084...
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Missäs on seitenvartilla otettu 275 pollee? Jos meinaat tota D-Darttia, niin siinä on kyllä ollut 8 3/4" tehtaalta. Ei siinä mitään, ite ajelin tollasella 7 1/4" lukollisella 340 ja manuaalin kanssa muutaman vuoden eikä hajonnut. Ja mailaa sai kyllä.

    Tehojen muutos vanhoista nykypolleiksi ei oikeen onnistu koska sen aikaset ilmotukset oli vähinttänkin epämääräisiä, eli mitään toimivaa nyrkkisääntöä ei ole.

    904:n tekeminen tollasia tehoja ainakin jonkin aikaa kestämään ei pitäis olla mikään ongelma kenellekään lootia tehneelle, itekin sellasen joskus tein yhteen katukisa valluun joka meni korkeita kymppejä ihan vaan laittamalla MP:n race kitin, syvän öljypohjan ja hyvän lootaöljyn jäähdyttimen, ja kyllähän tuo toimi.
     
  9. SlantSix

    SlantSix 1st gear

    7 1/4 lukko kesti Dartin alla 4vuotta ilman että hajos. Koneena 360cid cr9.5, cranen joku 280°nokka, rpm imusarja, 750dp, peltisarjat ym ym renkaina takana 245 ja hyvin kesti vaikka sai reilusti runtua.

    Aukasin peräkopan että tarkistan miltä se näyttää ja vaihdan öljyn, yllätys olikin suurin kun perämurikan sisältä löytyi jouset. Hetkinen.... soitto serkulle että mites täällä perän sisällä on tämmösiä jousia. En edes tienny että 7 1/4 lukkoja edes on :eek: eikun perä irti ja serkulle koneistettavaksi ja lukko toimi hyvin.
     
  10. dart-san

    dart-san 1st gear

    Mopeman kait tarkotit tota -66 limited editionia tolla D-Dartilla ?
    Itse kyllä netistä kaivamistani tiedonmurusista päättelin , et siin ois ollu seiskavartti SG : En tosin epäile hetkeäkään jos (kaveri asuu verkossa) väität toisin :wink:
    Itse köyhänä ei pysty kaikkee tekeen yhden talven aikana , joten ens kesäks jos (työtarjous) joku värkkäis ton lootan kondikseen..
    millä väleillä noita suregrippejä on ollu ?

    Tuntuu tuo -66 olevan hankala tapaus "laillisesti" laittaa liikkumaan...
    .. Silti kivan näköinen kiesi.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dart san! löyty nyt jopa peräruuvit 2 kpl ja lautaspyörätkin eli välitykset mukaan 2,76 ja 3,23 nekin saa tohon hintaan jos ottaa potkulaudan ja karauttaa tallilleni nordenskjöldinkadulle, vaikapa jo tänään.

    mä en kauaa näitä hilloa enään...

    ja loikkariaskinkin sais hakea jo pois käteistä vastaan...tuntuu että joko kaikilla on näitä jo tai sitten lompakossa on reikä? :argue:
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    dusteri päivitystä...

    oon täs miettinyt että voisin tuon dusterin myydä ilman konetta ja askia eli rullaavana, 2000 e, kiinnostaako? käkö ja muut? eli pulttaa oma koneesi ja askisi, ja kruisaa horisonttiin bassot lepattaen.

    eli ne jotka ihan aikuisten oikeesti on kiinnostunu, niin laittakaa e-maili mun osoitteeseen jyrie@mac.com
    tai textaria mun huonosti toimivaan kännyyni, 0400-980084

    [​IMG]
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    ööööö... dusteri ois nyt alustavasti myyty samaan perheeseen mun isoproidille, vaihteiston kanssa...mutta ilman koneen osia. eli niistä saa sitten esittää tarjouksia! samoten dana akselista.

    :cry: snif.
     

Kerro tästä muillekin!