Dusterin syylärit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja poikelin, 28.8.2017.

  1. poikelin

    poikelin Gearhead

    Onko kaikissa kutoskoneisissa dustereissa samankokoinen syyläri? Käsissä on selkeesti orkkis mutta toisella puolella kiinnityspelti on todella leveä eli ikäänkuin syyläri vois olla isompikin mutta onko ne sitten kasikoneisten kennostolle.
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En tiiäjust dusterista muyta gm tuotteissa 2 rivisessä syylärissä on samat päädyt mitä 3 rivisessä jollom syyläri on hassun näkönen ja saa lisättyä yhden rivin jos tahtoo.
     
  3. JTE3

    JTE3 Gearhead

    1970 Valiantin korjaskirjassa on ilmoitettu ainaostaan jäähdyttäjän leveys.
    198 cid olevissa koneissa manual vaihteistolla jäähdyttäjän leveys ilman ilmastointia 15" ja automaatti ilman ilmastointia 19".
    225 cid koneella ilman ilmastointia 19" ja ilmastoinnilla 22" .
    318 cid koneella ilman ilmastointia on 19" ja ilmastoinnilla 22".
    340 cid koneella on kaikissa tapauksissa 22"
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Hinnat alkaen autossa pikkuisen alamittainen syyläri vissiin?
     
  5. poikelin

    poikelin Gearhead

    Termari oli mallia "pakkaspäivä" eli 87 asteinen. Syyläri rockauton mukaan oikea.
     

Kerro tästä muillekin!