Edelbrock 600 neulaventtiilien jouset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Skylark70, 1.6.2011.

  1. Skylark70

    Skylark70 2nd gear

    Tuli ostettua uusi Edelbrock 600 (1406) ja paikallaan näyttäisi olevan värittömät jouset vaikka manuaalin mukaan kyseisessä sekottimessa pitäisi olla keltaiset. Siis tarkoittaako värikoodi sitä, että jouset on oikeasti jonkin väriset vai onko ne vaan suutin-, neula- ja jousisarjassa erivärisessä lokerossa siinä laatikossa?
    Kaasutin tuli lähes vakioon 350:een ja toimii muuten ihan kohtuu hyvin ja tyhjäkäynnillä seokset on ihan OK, mutta pintakaasulla ajettaessa käy liian rikkaalla. Heti, kun avaa kaasua hieman reilummin seokset on ihan OK. Tämä on todettu lamdalla ja seosmittarilla ei siis pelkästään mutu tuntumalla. Voisiko jousien vaihto auttaa kyseiseen ongelmaan?
    Suuttimia ei liene kannata lähteä pienentämään, koska sitten vetänee laihalle reilummilla kierroksilla?
    Saako noita jousia mistään irtotavarana vai pitääkö aina ostaa koko 65€:n suutin-, neula- ja jousisarja?
     
  2. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

Kerro tästä muillekin!