edit. misä Yorkkeri -76 valoluukkujen rele??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Janappa, 24.9.2008.

  1. Janappa

    Janappa 3rd gear

    Onko -76 Yorkkeris automaattisesti virran laiton yhteydessä kytkeytyvät valot... vai onko joku itse kytkenyt valot siten, ja nyt sen takia valojen luukut kuvittelee, että valot on koko ajan päällä (aukee, mut ei sulkeudu)... missäköhän mahtais olla luukkujen moottorin rele tai minkä näkönen se on...??!? :odroll:
     
  2. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Voi olla että luukut vaan jumittaa. Joskus niitä liikuttavat osaset vaan liikkuu toiseen suuntaan herkemmin.. meillä oli '78 New yotker joka jäi "iskemään silmää" , rasvailu auttoi.
     
  3. Janappa

    Janappa 3rd gear

    moottorin päästä rullaamalla menee kiinni ihan kevyesti... missä kohtaa niitten pitäis mennä kiinni... sit, ku sammuttaa valot vai... mul on valot päällä heti, ku laittaa virran päälle!?!?
     
  4. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Joku on asentanut sulle "ajovaloautomatiikan".
    Oikeasti luukkujen pitäisi aueta vasta sitten kun itse vedät siitä valokatkaisimesta kaksi kertaa, eli valot päälle ja kun tyrkäät katkaisijan pohjaan niin valojen "pitäisi" sammua ja luukkujen sulkeutua.
    Eli ei muuta kuin etsimään sitä ohitusjohtoa jota nyt virtalukko ohjaa ja kytkentä takaisin normaaliksi.

    Hieman rehellisesti sanoen ihmetyttää että joku on moisen mennyt tekemään, mutta suomessa joutuu lakia noudattaakseen tekemään monesti outoja asioita...
    Itse koitan kyllä tulla toimeen parkit päällä valoisaan aikaan, sillä niiiiin kauniista autosta tulee niiiiiiin s**t*nan ruma kun valot ovat päällä ja luukut auki... :rotfl: :wink:
     
  5. Janappa

    Janappa 3rd gear

Kerro tästä muillekin!