Edullinen nosto-ovi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Ttfix, 24.5.2017.

  1. Ttfix

    Ttfix 1st gear

    Olisiko kellään tiedossa edullista lämpöeristettyä nosto-ovea konehalliin? Halli on 5m korkea ja leveys n. 3m. Kaikki mitä katsellut niin todella kalliita
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Paljo on budjetti? Jos pystyy itse asentaa niin uusikaan ei oo mahdoton kallis.
     
  3. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Masadoor
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tarviiko sen oven olla noin korkea? Just äsken oli käsissä kaksi 4x4 metristä Crawfordin nosto-ovea ikkunoilla ja käyntiovella hintaan 250€/kappale. Meni jo.
     
  5. f34

    f34 Double Gearhead

    Halli on tuon kokoinen, mutta minkä kokoista ovea olet vailla?
     
    cdv70 tykkää tästä.
  6. jrasi

    jrasi Gearhead

    Tuohon hintaan jos tulee vastaan, niin tänne saa tarjota oitis...
    Pitäisi noiden kahden 2.3m leveän aukon tilalle laittaa 4m, niin mahtuis Buickkikin aikanaan tallista ulos.
     
  7. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Moi.. minä ostin muutama vuos sitten Turnerin ovet. Niillä oli ainakin silloin, edullisesti ns. varastomalleja. Eli uusia ovia joita on tilattu johonkin mutta ei olekaan koskaan haettu. Ne piti vaan soittamalla kysellä. Minä tein niin et tilasin ovet ja tein reiät sitten niitten mukaa mitä tuli ostettua. Isoin ovi on 3000 levee ja 3050 korkea (tarvii sen 45cm vielä lisätilaa sisäkatosta), teollisuusovi. Kyllä viä 6" korotetun pitkän RAMinkin saa taipun sisälle. Huomattavasti järeempi ja paremmin eristetty kuin perus autotallinovet. Noita isompia ei saakaan kuin teollisuusversiona. Hintaa en muista mut silloin oli luokkaa 1000-1100 alveineen. Tuli kolme ovee: toi + 2750x2300 + 2500x200. Kaikki oli valkosia ja yhdessä joku auringonlaskuteema ikkuna hässäkkä. Yhteishinta rahteineen pihaan tuotuna 2600€ alveineen. Vaimon kanssa kasattiin, ekan oven jälkeen alko jo sujua..Ohjeet oli hyvät ja tehtaalta puhelimella viä lisäneuvoja tarvittaessa
    Mun mielestä ihan ok hinta uusista ovista...
     
  8. urho3

    urho3 Gearhead

    Hörmannin teollisuus oven laitoin autotalliin vajaa 4 kanttiinsa. Makso pari tonnia maksoi ikkuna rivillä. Vielä pitäis asentaa radio ohjain automatiikka se oli 800e.
     
  9. josu

    josu Gearhead

    Älä osta halpaa ovea,olen asentanut noita ns halpoja ja kalliita ovia kymmeniä kappaleita,halvat tahtoo hajota kasausvaiheessa,ainevahvuuden on huonoja ja siiheen mihin pitäisi ruuvata jotain kovemmin kiinnin niin oven sisällä on tyhjää,kalliimmassa ovessa tuo kohta on ns umpipuuta.
     
  10. urho3

    urho3 Gearhead

    Ihan samaa mieltä. Hyvät ovet ei autotalli kokoluokassa uutenakaan niin paljon maksa että kannattaa mitään pari ovia ruveta kyhämään. Vielä jos tekee uutta tallia voi oven mitoittaa mieleisekseen ja tehdä tallista riittävän korkean.
     
  11. GBS

    GBS 2nd gear

    Ite otin mkdoor.ee
    Kannattaa kysyy tarjous.
     
  12. AirHD

    AirHD 3rd gear

    www.bemasystem.fi

    Tekevät oviaukon mukaan oven. Mulla noita 3 kpl 3*3m ja 8vuotta toimineet moitteetta, itse asennettuna kauko-ohjatuilla nostimilla. Rahteineen. Silloin n4600e yhteensä.

    TJ
     
  13. pantera

    pantera Double Gearhead

    Jos ei ole kiire niin jenkeistä saa sitä mitä haluaa eikä ole kalliita.
    Omaan tupaan tilasin Amarrilta 3kpl 18ft leveitä joista 2kpl 8ft korkeita ja tupaan 7ft korkee, ikkunoilla ja automaattinostajilla 8 jalkaset tuli tupla matalakattokiskoilla.
    Kaikkiin oviin otin vielä hurrikaani bracet niin eivät notku
    3 ovee makso saman kuin 1 suomesta ostettuna
    http://www.amarr.com
     
  14. moor

    moor 1st gear

    Omat kokemukset balttian ovista, Sakumetall (Viro) ja Ryterna (Liettua). Ei valittamista kummastakaan, mittojen mukaan tehdyt (2,8x3 ja 2,7x2,5) matalanosto-ovet. Saku oli halvempi mutta ei yhtä viimeistelty asennussarja kuin Ryterna. Ryternan asennus oli tosi sujuva, etenkin nostokoneiston paikka fiksusti toteutettu. Käytössä (ilman automatiikkaa) molemmat pelaa ihan jees.
     
  15. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Moro.
    Kysäsen tähä perään et olis tiedos käytetyt nosto-ovet mut 20cm liian leveät nii onnistuukoha niitä paneelia kaventaa? Onko tälläästä kokemusta kellää.
     
  16. 401

    401 2nd gear

    Semmosen suorituksen oon nähny että akkusirkkelillä varustettuna metalliterällä on moisen kaventaneet..ihan ovifirman asentajia ol ne ja mitat menny niinku ne monesti menee niin ne teki käypäsen sitten paikan päällä.mut ei kokemusta itellä.
     

Kerro tästä muillekin!