El Camino 68-72

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja E.B.Ford, 2.12.2010.

  1. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    näyttää ihan normaalilta '72:n pelliltä, tuo on vilkun johtojen reikä eikä etuvalojen. :odroll:
     
  2. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Kattelin hanttimeihen puoleista ni joo, näinhä se on.
     
  3. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Mä olin joskus 90-luvulla kiinnostunut tuollaisesta 70:stä jo sainkin silloiselta omistajalta muutaman kuvan tuosta autosta. Rekkaria en ny kirveelläkään muista. Tai missä kuvat on.
     
  4. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Tuossa pari kuvaa tuosta '70 NGZ-15 jotka sain aikoinaan omistajalta josku 90-luvulla:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Missäköhän mulla ollut '68 camino NYU-96 on nyt? Ostin '95 rullaavana ja korimuutokset tehtynä, bensatankin täyttö siirretty lavan puolelle, listat poistettu, peruutusvalot poistettu, takakaaria levitetty. Mintun vihreä.
    Myin muistaakseni '01 idän suuntaan, kuulemma ahdettuna piti tulla liikenteeseen.
    Mätähommia siinä ainakin oli.
     
  6. rb

    rb Double Gearhead

    Se 1970 "Gulf" Camino löytyy nykyisin täältä jälkikasvun omistuksessa.

    Tarkoitus on palauttaa se takaisin kadulle suht pirteän tekniikan kera mut ei ihan tänä kesänä, eikä välttämättä vielä seuraavanakaan...

    Hyvästä lähtökohdasta huolimatta siihen saattaa jokunen työtunti ja euro upota, ennenkun se on takaisin kilpien välissä....
     
  7. arrakis II

    arrakis II 3rd gear

    Onko tietoa, missä majailee nykyään mun ensimmäinen jenkkiautoni. '72 Camino, rek. minulta lähtiessä NTC-1. Muistaakseni näin kuvan autosta kiihdytyspäiviltä tässä jokusen vuosi sitten...
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    Itsellä ollut 91-93 NKK-72 250+pg vm 1972..sai tilalleen th350n ja levyjarrut eteen.
    Tallissa lepää 1970 SS396 Cowl Inductionilla.
     
  9. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Uuh, asiaa... Kuvia jossain?
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mun kovalevyllä ja siellä pysyy. Valitan, Pentti Köyriä kompaten.
     
  11. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Homma roogeri. Liikkuuko kärry joskus ja jos niin missäpäin?
     
  12. Nupa

    Nupa Double Gearhead

  13. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    voi ottaa mallia mutta en suosittele, ei oikeen sovellu laikka-versioiksi nämä lavakotterot 8)

    neljän caminoa, jokaisessa otteessa lukee että avo.
     
  14. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Miksi eivät sovellu?
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Liikkuu se joskus, 540 työnalla.
     
  16. Blomi

    Blomi 3rd gear

    Täältä löytyy myös -70 Camino 454 projekti, katsastin auton viime syksynä ennen purkua ja toivottavasti taas ensi (-15) kesänä ajossa
     
  17. birkku

    birkku 1st gear

    Vieläkös Vaasasta löytyy Jannelta '72 BB Camino ja mitähän sille kuuluu? Onko tallissa vai baanalla?
     
  18. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Oikein!
     
  19. camino72

    camino72 3rd gear

    Valitettavasti on edelleen tallissa.
     
  20. HC-Silence

    HC-Silence 3rd gear

    Moikka,

    Kysymystä 72 caminon peltiosiin liittyen. Tuli tosiaan isäukolle rapakon yli tuollainen, joka olikin molemmin puolin jalkatilasta aikalailla pohjaton tapaus ja siihen pitäis löytää mahdollisimman nopeesti korjauspeltejä täältä suomesta.

    Mistäköhän kannattaa kysellä ekana?
     

Kerro tästä muillekin!