Eli siis täh...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja -TAPSA-, 20.5.2002.

  1. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Eli caprissani on peränä lukoton iso atlas, rupesin vaan ihmettelemään yhtenä päivänä kun lähdin ottamaan asvaltilta sutia (en pyörittänyt) niin pelihän jätti kaksi yhtä mustaa rantua..vaikka perän pitäisi olla lukoton!
    eli välistä jäpöstää yhdellä ja välillä kahdella!!
     
  2. timppa

    timppa Gearhead

    takavetosessahan molemmat kumit voi sutia yhtaikaa ilman lukkoakin, jos molemmat pitää yhtä huonosti ja varsinkin jos lähtee suoraan, kaarteissa taas sisäkurvin puoleinen rengas irtoaa ensin...
     
  3. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Pitoa pitäisi löytyä on nääs uutukaiset 205:set alla..ja tehoakaan ole kuin karvan alta 200hv.
    Ihme juttu silti.
     
  4. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    Ja varsinkin jos homma tehdään kaasulla, eikä kytkimellä.
     
  5. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    niin siis jos lähet suoralla pinnalla tai ylämäkeen suoraan eteenpäin niin ettei auto ole sivuttain kallellaan niin todennäkösesti molemmat rattaat lyö suttaa.
     
  6. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Jep ,kiiti vaan tiedoista!
    moutine>kaasullahan se..
     

Kerro tästä muillekin!