Engine Masters flekti testailua.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Fuselage, 2.5.2017.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oonko nyt ihan dementiassa perrrkele? Muistan että omissa ois ollu kaikissa kaukalo. Eikai se kiinteä lapa sen tarvetta poista?
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tarkkaanottaen, taitaa aiheuttaa imuvoimaa, jota ilman kone ei lennä. Niin siivessä, kun ropelissakin tais sen plussapuolen vaikutus olla marginaalissa...
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kaikissa Mopareissa ei ole kaukaloa. Esim monissa pitää olla iso syyläri, AC, tow-package yms että se on.
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tommonen avopropelli kiinteällä vedolla oli vielä ainakin '76 Coronetissa. Puhtia oli niin, että hiekat tai lumet pöllysi kun pakoillaan poleksi. Vaihdoin viskoon ihan jo äänimaailman takia.
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh ton kaa ei kyl lämpöongelmista oo ollu tietookaa, nousee sinne 80C tosi nopeesti eikä värähä mihinkään siitä sen jälkee oli keli mikä tahansa.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aijaa juu. Mulla kun ei mopareita oo onneks montaa ollu.

    Luulis että niihinkin missä sitä ei ole, auttais.
     

Kerro tästä muillekin!