Englannin pyörä !!!!

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Karva, 3.1.2003.

  1. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ei näy yksityisviestiä AT:lta???


    Sori B50, puhalla herneet heti ulos ettei ala itämään!!! :lol:

    - Jani -
     
  2. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Yksityisviesti meni varmaan Ruutihatulle.
     
  3. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Joo mut kato vaikka ehtisit useamminkin, niin silti leimataan. :odroll: No, joo.

    Pitäiskö kurssille aloittaa jo uusi aihe...?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Chevy ´53 2004-01-15 18:11 ]</font>
     
  4. janiluo

    janiluo Gearhead

    Joo kurssille aloitetaan sitten aikanaan uusi aihe.
    Meeting viestintä on siirtynyt yksityisviestipuolelle.
    Jos vielä halukkaita meetinkiin niin pistäkää yksityisviestiä!
    Tässä viimeisin "leimaus" tilanne:

    Jeesus -------- Kurssi
    Akseli von Gardan -------- Kurssi
    Tero_S -------- Kurssi
    Pas2 -------- Kurssi
    JanneK -------- Kurssi
    Buick 53 -------- Kurssi
    46Juippi -------- Kurssi
    B50 -------- Kurssi
    Forvolet Kurssi
    Tinde -------- Kurssi
    Custom Caddy -------- Kurssi
    Chevy '53 -------- Kurssi
    Phantom -------- Kurssi
    DeS -------- Kurssi
    Eyetech -------- Meeting
    Jäpälä -------- Meeting
    Karva -------- Meeting
    JouniK -------- Meeting
    Janiluo -------- Meeting
    Ruutihattu -------- Meeting
    F-38 -------- Meeting
    356b -------- Virtual Rodder
    Kustum4evo -------- Virtual Rodder
    -TH- -------- Virtual Rodder
    Cubic_Inch -------- Virtual Rodder
    Puolisusi -------- Virtual Rodder

    - Jani - (Virtual Rodder) :odroll:
     
  5. B 49

    B 49 Gearhead

    Ai meikää ei otettu mihinkään.
    Herneitä!
     
  6. Karva

    Karva Gearhead


    Et sinä mitään kurssia tarvi, tule tonne keskustelu puolelle, allekirjoittanut kun meinas justiin käydä porukalla tossa meetingissä läpi noita kikkoja ja tapoja käyttää peltiä muokkareita ja koneita sekä laitteita, noissa kun tuppaa käymään siten jotta aina jolla-kulla on joku tapa tai kikka tehdä jotain toisin samoilla tuilla vehkeillä eli päivän päätteeksi pitäisi saada irti lisää työ ja käyttötapoja sekä monia hyviä oivalluksia vehkeiden kehittämiselle ...

    Äkkiseltään tuli mieleen jotta jos nyt käydään läpi noita kikkoja ja koneiden käyttöä, siihen vois lisätä noita yleisten tapojen eri teko- tai käyttö-variaatioita, kuten vaikka : Reuna-nauhan käyttö / putken tai aineslangan käyttö reunavahvikkeena, Tina ja muiden pohjusteiden levitys tavat, käyttö tai niistä tehdyt omat variaatiot,

    :-o :-o :-o
     
  7. janiluo

    janiluo Gearhead

    Sori B49 jotain on nyt käyny...??
    mutta kuten Karva sano... Tuut meetinkiin!!!

    Ei kai kukaan muu ole unohtunut???
    - Jani -
     
  8. Wheeler

    Wheeler 1st gear

    Osaako joku sevittää et miks alarullan säädössä usein käytetään korkeanousuista trapetsi kierrettä? Eikös periaattessa alarullaa liikuteta "kymppejä" kerrallaan, jolloin tiheä ois passelimpi?
    Onko kellään kokemuksia painelaakerin käytöstä kierretangon ja "liukutangon" välissä, vai meneekö liian herkäks..?
     
  9. Wheeler

    Wheeler 1st gear

    Kaipa sitä kannattas kurssikin käydä tolle EW & kutitaja/venyttäjälle ku kerran sellaset tuli tehtyä.
    ..jos sellane ny tosiaan tän maan kamaralla järkätään..
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Vastaanpa nyt kun ensimmäiseksi ehdi ja samoja asioita on tullut mietittyä viime aikoina.

    Tiheä on varmasti parempi, mutta ei tuo niin turhan tarkkaa hommaa ole, joten karkeampikin riittää aivan hyvin. Säädöstä tulee joka tapauksessa aika herkkä tuollaisella "normaalilla" loivanousuisella kierretangolla. Trapetsikierre kestää paremmin pystyvoimaa kuin tavallinen kierre, mutta näillä voimilla ei silläkään ole valtavaa merkitystä.

    Painelaakeri olisi varmaan paras vaihtoehto voimansiirtämiseen kierretangosta runkoon, tosin ei sitä välttämättä tarvita, eli menee turhaksi brassailuksi mun mielestä. Itse laitoin messinkiholkin kyseiseen kohtaan.
     
  11. janiluo

    janiluo Gearhead

    Olen samaa mieltä. vielä lisäks jos sitä tarkkuutta haluaa niin isompi vääntöpyörä!
    ja siihen kierteen päähän on hyvä hitsata/kiinnittää joku iso karkaistu laakerikuula niin on kevyt kääntää (ja voi brassailla)

    Chevy ´53 mukaan meetinkiin, laita sähköpostiosoite mulle yksityisviestinä!
    - Jani -
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vaikkei olekkaan ottanut osaa keskusteluun niin pääseekö silti vielä mukaan opiskeleen kurssille???? Kiinnostusta olis ja aikaa.

    Yritin ovipeltiä, tuli lokasuoja!!
     
  13. janiluo

    janiluo Gearhead

    :lol:

    Laita yhteystiedot yksityisviestinä mulle niin lisään sut kurssi-listaan!
    Koska sellaisia järjestetään, siitä ei ole vielä tietoa!

    - Jani -
     
  14. puolisusi

    puolisusi 1st gear

    kurssit kiinnostaa kyllä, mutta kun pyörä on vielä yhtä monena osana kun vessakin niin oonkohan ummikkona liian pihalla
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

  16. boomboom

    boomboom Gearhead

    Onko Ruutihatulla vielä ne alapyörät olemassa? Olisin kiinnostunu ostaan ne pois.
     
  17. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    Ne pyörät on jo myyty. Täytyy tutkia uuden erän tekoa. Hinta on ehkä mahdollinen pitää samana. Tiedotan sitten myöhemmin kun niitä tulee.
     
  18. Wheeler

    Wheeler 1st gear

    Mullaki menis yks satsi alarullia. ...Kai ne laakeripesät on milli mitoilla?
     
  19. platuart

    platuart Gearhead

    Ilimotelkaahan mullekin sitten kun kurssia järjestetään, vois tulla kuvailemaan koululaisia Primeriin...
    Ja kai ny päivän päätteeksi pitää jonkinlaiset pileet pitää??
     
  20. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mitä vähemmän tietää, sitä enemmän oppii! :lol:
    ei vaan, sun nimi on jo kurssilistalla ja siihen palataan!

    Pileitä vois pitää vaikka joka päivä! :lol:
    Kunhan nyt löytyisi kaikille sopiva ajankohta meetingille niin sitte vois suunnitella niitä kursseja... ilmoitellaan!

    - Jani -
     

Kerro tästä muillekin!