Ensi talven kustomprojektit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja late, 26.8.2005.

  1. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Jos toi liittyy tekniikkaan, niin heitänkös mä sitten :( ?
    Näillä näkymin ens talvena tulee talli tutuksi, jos edes suunnilleen kaikki visiot koitetaan toteuttaa. Kaikkien muiden askareiden lisäks kun pitäis ulkoasuun loihtia (uuden värin jälkeen) vielä useita kymmeniä metrejä straippeja, vaikka harjoittelu on vielä ihan alkumetreillä.
    Noh, optimisti kun olen, niin mikään ei ole mahdotonta oppia, minkä joku muukin osaa... :wink:
     
  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Platulla on ehkä vaan ollu hyvä päivä.. :rotfl:
     
  3. late

    late Gearhead

    Onhan se vielä vähän rujo, tässä viimeisin kuva, ens viikolla pitäs tallia vaihtaa.

    [​IMG]
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onkos tota chopattu ollenkaan, vai miksi katto näyttää suhteettoman korkealta?
     
  5. late

    late Gearhead

    On sitä chopattu, ei tosin minun vaan edellisen omistajan toimesta. 3" edestä ja 5" takaa. Sivuikkunasta ei minun pää ainakaan mahdu ulos ilman taiteilua tulemaan (Liekö normaalia reilumpi pää :-? ) Ja jos sitä siivuttas enemmän, menis katon korkeus kylkilinjaan nähden suhteettoman näköiseksi.
     
  6. UGH!

    UGH! 1st gear

    Jokos se liikkuu omin voimin uuteen talliin? :eek:
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Sopivasti chopattu! :D
     
  8. late

    late Gearhead

    Kyllä aattelin ajamalla viedä, ens kesänä sitten nokialla käymään.
     
  9. UGH!

    UGH! 1st gear

    Tervetuloa! Mitataan samalla choppaus onko matala vai ei... :odroll:
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vieläks nykysin kaljapullo toimii tossa sopivana mittana ikkunaaukon korkeudelle vai onko tullu uusii direktiivii :wink:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tölkki poikittain 8)
     
  12. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Aika harvassa on noita kaljapullo-choppauksia, kun puhutaan kuitenkin siitä reilun kolmen desin pullosta. :odroll:
     
  13. makke

    makke 1st gear

    Kolmea tossa on nyt väännetty. Jos edes yksi tulis ajoon ensi kesäksi? :odroll:
    Yks melkoisen radikaali kustomi ja sit pari yhtä radikaalia rodia.
    Toinen rodeista oma, toinen kaverin.
    Oman rodin tekemiseen sain taas jostain ihmeestä virtaa ja edennyt ihan kivasti tässä viime päivinä. Vähän alkaa näyttämään, että se ehkä lipsahtaa enemmän kustomiksi kuin rehdiksi rodiksi; saas nyt nähdä!
    Kuvia voin napsia viikonlopun aikana kun saan vielä vähän muutamia olennaisia muotoja tehdyksi. Ihan vxtullinen palapeli sekin taas. :oops:
    Miks aina lähtee mopo käsistä? Niin mulle käynyt ainakin noiden parin omani kanssa, molempiin tulee saumaa kilometritolkulla.
    No, kai se on todettava, että ite se on tehtävä ku valmiina ei saa... edes rahalla! :odroll:
     
  14. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D Tulipahan mieleen ku olin muutama vuosi sitten vaasassa käymässä ja ostin irtonumerona kasin jossa oli pikkuvihtori esittelyssä..Aattelin,että enpä oo ennen ton ikäsiä vauxhalleja nähny..No meni tunti pari niin näin samaisessa kaupungissa kaupan pihalla muistaakseni punavalkoisen farmarin...Enkä oo noita muita nähnykkää..Liekö Makkelle tuttu peli?
     
  15. blown348

    blown348 Gearhead

    Teaser
    [​IMG]
    ja verottajan salliessa EHKÄ ensi kesällä valmis
     
  16. makke

    makke 1st gear

    Ei ole tuttu se farkku! Jos se tollanen F1, eli noilla "tissipuskureilla" yms, niin harvinainen laitos. Uudempi "vähemmän seksikäs" painos on harvinainen myös, mutta niitä löytyy ees jostain. Mulla yks sellanen talles.
     
  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo en noista puskureista niinkään ole varma...Mut hienossa kunnossa näytti päältä ainakin olevan..
    :wink:

    Makke edit: tuota omaani lainattua kirjoitusta
     
  18. makke

    makke 1st gear

    Ei taida noita F1 farkkuja Suomessa olla, sillä koko mallisarjan autoja vaan kourallinen enää tallessa. Noita F2:a joissa suora puskuri ja vähemmän pelleissä muotoja löytyy sentään edes jostain. Mut puhutaan kuitenkin maailmanlaajuisesti alle sadasta yksilöstä läpi mallisarjan.
    Olis kiva kuulla lisää tuosta autosta jonka näit, se näet harrastajakentällä ihan tuntematon laite.
     
  19. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ikävää ettei sattunu silloin kameraa mukaan.Kyllä se tämmöisenä 'stw homona' teki kovan vaikutuksen..Ite olin just sieltä 17 foordin osia tsiikailemassa yheltä hepulta.Loju pee seiskoja ja muita ihan mukavasti sen ukon pihalla...Eli jossakin (Asevelikylän?) liepeillä oli sellanen pikkunen kaupanpahanen jonka pihalta tuon farkun pongasin.En mene lupaamaan oliko se f1 vai 2...En sillon osannu niin hyvin tunnistaa,mut hienolta se vaikutti.Neliovinen oli ja punavalkee...Oisko ollu kattotelinettä ja valkosivua...
    ...Niin ja orkkiksen oloiselta vaikutti...Oottelin omistajaa tovin kaupanpihalla,mut ei tullu...ja myöh paikalle tultuani ei enää koslaa sen koommin näkyny.. :cry:
     
  20. rogge

    rogge 1st gear

    toi blown 348:n GM näyttää tosi lupaavalta.
    Vähän pieni kuva vaan
     

Kerro tästä muillekin!