Erbahheri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopar, 14.12.2007.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Jaa, tartti naemma keksia uus luakka etta saadaan letukoillekkin 9n aikoja, ettei pelkastaan vanhat pelvereret joudu tommosia aikalappuja noukkimaan :wink:
     
  2. Fireball

    Fireball Gearhead

    ...vyön alle lyönneistä ei tuu pisteitä amatöörikehissä... :rotfl:
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Eiköhän ne kuitenkin ollut GM:n pelejä, joilla Stockissa ekaksi alitettiin 10 sekuntia, niin jenkkilässä kuin meilläkin. Ei ole muuten vielä näkynyt meitin kisoissa yhdeksän sekuntin Stock Moppeja, eikä taida ihan heti näkyäkään.
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tarkotakko niita -62-64 mallisia Dartteja, Belvedereja, Furyja ja muita milla ajettiin suoraan kaupasta ostettuna 9s aikoja sillosilla pahvikummeilla? :odroll: Maa oon aina luullu etta ne oli MOPAR tuotteita :odroll:
    Ja se ei ole ihmekkaan ettei teidan kisoissa ole nakynyt noita kun teidan kisoja alettiin ajamaan vasta n.15v myohemmin :wink:
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei, kyllähän Putte GM:t tuntee. Se tarkotti tietysti Joe ALouisen Shervolet belvedereä. En oo tohon känniongelmaisten luokkaan tutustunutkaan, mut noin spontaanisti päättelin, että se on tehty nimenomaan gm-horhöjen tarpeisiin. Noissa muiden alaluokkien aikakorteissa kun on niin pirun paljon numeroita, että kapasiteetti loppuu käsitellä.
     
  6. Mopar

    Mopar Gearhead

    No niin, pääsi erberbahheri kuin pääsikin kaavioon mukaan viimeisenä. Vähän onneakin huomenna, ni vois päästä toisellekin kierrokselle??
     
  7. Fireball

    Fireball Gearhead

    Pirkale sentään kun paalumies Antron Brown vastassa 4.495, niin oman onnen lisäks tarvii Urs kyllä jo vastustajan epäonnenkin avuksi. Mut lähtöökään ei oo hävitty ennen kuin kellot pysähtyy, herkkien miesten herkkä laji voi yllättää

    Thumbs up, ois komee päänahka (tohon saa joku härskimpi takertua :rotfl: )
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Niin, eiks toi oo sama Antron kuka ajoi ennen ProStock Bikea?
    Eihan se mikaa hapea Ursilla olis havita puujalkaselle neekerille ekalla kierrosella :rotfl:
    Antron aiheutti lievasti sanoen pienta pahennusta ekan PSB voiton jalkeen kun han palkintopallilla nykaisi puujalan irti ja heilutti sita ilmassa ja tokaisi etta ''now this leg really kick'd some ass'' :rotfl: :rotfl:
     
  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    ^ Anton? Puujalka? PSB? Miten sä ajat puujalan kanssa ensin moottoripyörää ja siirryt siitä topikoihin? :eek: Sitäpaitti mistä voi ostaa SFi-luokitettuja puujalkoja? :D
     
  10. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kai niitä joku ameerikassakin tekee(teettää kiinassa :rotfl: ) ku sieltä kaikkea löytyy, niillekin on varmaan jonkilaiset markkinat :rotfl: :rotfl:
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Mitähän unia se porilainen on nyt nähnyt, kun tommoisista aatamain aikaisista hitaista Mopeista puhelee samassa yhteydessä, kun pitäisi puhua nopeista autoista. Ettet vaan nyt sekoittaisi jotain johonkin muuhun. Ekat Stock ysit syntyi vasta paljon myöhemmin.
     
  12. Mopar

    Mopar Gearhead

    Ja ennen puujalkoja on kaikille nitrokuskeille vaihdettu SFI hyväksytty puupää, sehän lukee jo nhra:n säännöissä :rotfl: :rotfl:
     
  13. Jza

    Jza Double Gearhead

    :rotfl: No se puupää nyt on selviö. Semmoinen löytyy kyllä täältäkin, mutta hyväksyntä vaan puuttuu :rotfl:

    Oliskossa tuotekehityksen paikka, kun puujalkaan pystyisi piilottamaan vaikka mitä jännää elektroniikkaa, joka saa signaalinsa puupäähän kytketystä silmästä. :eek:
     
  14. Fireball

    Fireball Gearhead

    Sama nee.. kaveri. On muuten jantterin eka kisa, neljä lähtöö topikalla vaati että pääs sinuiksi ja paalulle :eek: . Kertookse etton lahjakas vai että noilla tosiaan voi vetää jokainen jolla ei oo kaikki lokerot lämpösenä?
     
  15. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kyllähän se jonkin verran ajeli ennen kauden alkua, että sai lisenssin ja tiedä sitten paljonko ehti testaamaan?
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Sen hyväksynnän siihen päähän voi taas saada 7.3. kun SFI tarkastajat vierailevat Suomessa ja tekevät tarkastuksiaan FHRA:n toimistolla.
     
  17. Fireball

    Fireball Gearhead

    Juu emmää todellista lähtömäärää tiedä, kun ei olla kaveleita, mut näin NHRA sivulla vaan uutisoitiin:

    "It only took four competitive passes in a Top Fuel car for Antron Brown to reach the head of the class as the rookie dragster driver earned low qualifier honors at the season-opening CARQUEST Auto Parts NHRA Winternationals. Brown, a 10-year veteran in Pro Stock Motorcycle, has adapted well after his rare move from two wheels to the fastest accelerating machine known to man, as evidenced by his 4.49-second quarter-mile clocking at 330 mph".

    Kisalähdöistä tossa puhutaan
     
  18. Fireball

    Fireball Gearhead

    Justhanmää hokasin että olihan siellä Doug "Chetinpoika" Herbert kans listoilla. Ei sinänsä muuten erikoista mutta sen 12 ja 17 vuotiaat pojat kuoli pari viikkoa sitten auto-onnettomuudessa.

    Eilinen kun meni hautajaishommissa, ja jos mietin ettois omien poikien arkkujen päälle lapioitu niin... Ihime ukko.
     
  19. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    (W) Antron Brown (Matco Dragster) 0.104 4.522 329.26
    (L) Urs Erbacher (Midland Oil Dragster) 0.085 4.571 324.98

    Brown is making his first start in Top Fuel this weekend after extensive success in Pro Stock Bikes and is the thirty-second driver to be the number one qualifier at the Winternationals and the ninety-ninth TF driver to be number one. Erbacher is making his second start in US Top Fuel racing. He was the 2007 European TF Champion. The team will be reviewing their performance after this weekend and determining whether to stay for four more races before returning to Europe to defend their #1 spot.

    Erbacher leaves first and picks up almost three tenths over his best time in qualifying. The Matco Tools tuneup is strong enough though and Brown is able to get past him right after mid-track. It's still close in the lights with about a half a car advantage.

    Antron Brown's incremental times: 60ft-0.868 sec., 330ft-2.179, 660ft-3.088/278.35mph, 1,000ft-3.852

    Huippu aika Erbacherille 8)
     
  20. gremlin

    gremlin Gearhead

    Pahoittelun sekoilemiseni johdosta(taas). :oops:
    Kyseessahan ei ollutkaan Antron vaan Reggie Showers, toinen musta ProStock mestari. Silla oli puujalka, tai tarkemmin ottaen 2 :eek:
    Tossa vahan infoa, sille kun tehtiin erilliset race-jalat mikka oli 5'' lyhemmat ja kevyemmat kuin ne mita se normi elamassa kayttaa.
    Voiko tata nyt sitten kutsua valineurheiluksi :odroll:
    http://disstud.blogspot.com/2006/11/bik ... owers.html

    Ja tossa siita pahennusta aiheuttaneesta jalan heilutuksesta
    http://www.nhra.com/2003/events/race17/ ... index.html
     

Kerro tästä muillekin!