Että tällanen tapaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Anonymous, 3.7.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Työkaveri osti tuossa Pajeron ja tarkotus olisi muuttaa se paketti autoksi.
    Ongelmana on nyt puuttuvat kuutiot jotka löytyisivät jos katolle asentaisi esim. lasikuitu/muovi poksin.
    Joku väitti nähneensä ilmoituksen keltaisessapörssissä firmasta joka näitä tehtailee ja taisipa sijaita jossain Tampereen suunnalla.
    Olisko jollain tietoo tästä firmasta tai olisko jotain muuta hyvää neuvoa.
     
  2. Duramax

    Duramax 1st gear

    Kannattaa kysellä somerolla sijaitsevasta
    firmasta nimeltä maasturimattila numero ois 02 7488644
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Saahan noista nykyään pakun ihan heittämällä, pehmeät penkitkin saa jäädä?
     
  4. Sleeper

    Sleeper 1st gear

    Niin, jos siitä on maksettu täysi autovero.. :sad:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No joo kaveri ratkaisi asia eli katon korotuksen peräkärryyn myytävillä lasikuitu kuomulla joka käy liki justiin Pajeron katto mittoihin.
    On kaiken lisäksi paljon halvempi kuin vastaavat kattokorotuspalikat.
     
  6. Pitu

    Pitu Gearhead

    Eli jälleen löytyi tyylikäs ratkaisu toteuttaa veronkirtoa.

    Vahinko, että nää ämpärirumat popniittiviritykset osuvat myös päättäjien silmiin. Ja seurauksena ovat asiallisestikin toteutetun rakentelun vaikeutuminen..

    Porissa piilofarkkukauden huippu oli valkonen "jääkaappi" farkkumersun katolla..
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    No onhan sitä kaiken näköisiä paskakasoja nähty mutta eikös laki ole silloin liian tiukka pipoinen kun panee ihmisiä silpomaan autojaan saadakseen ne joittenkin pykälien mukaiseksi.
    Hauskin muutos oli vanha vw caddy jonka lavan pituus ei riittänyt lain mukaan joten maahantuoja silpoi peräosan ja laittoi sinne n.6 cm lisä pätkän jotta lainkirjain toteutuisi.
    Voitte arvata mistä kohtaa auto alkoi ruostua ja mistä sähkövikoja sai etsiä .
     
  8. irojo

    irojo 1st gear

    Mahtaneeko tuommoinen -89 pajeron rekisteröiminen pakuksi onnistua kovin suurella vaivalla?

    Näistä pakettiautoksi rekisteröimisestä ei oikein tavallinen ihminen ymmärrä mitään...
     
  9. Pitu

    Pitu Gearhead

    Onhan noita maahantuojan jatkamia lavoja useimmissakin merkeissä ja uudemmissakin autoissa..

    Kai tuo riisseliveron pienennös on tavitteena. Taitaa kirpaista jo aika hyvin Pajeron kokoisessa autossa.
     
  10. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Kyllähän tuon pitäs onnistua, ei muuta kun vene katolle ylösalasii!

    Isukki muutatti '88 Patrolin pakuks tuolla maasturi mattilalla.

    Ei voi kyllä nätiks sanoa, peltiruuveilla sellanen reilu puol metriä korkee kuuppa katolle, näyttää siltä että tuuli vie mennessään, mutta on tuo ny toistaseks paikallaan pysyny.

    Dieselvero tippu 4000mk:sta ~100e:eek:on :eek:
     

Kerro tästä muillekin!