Kai niitä vauhtiputkissa on ja jos numeron tietää, niin laakeriliikkeestä. Mut ei tänään... http://www.classicindustries.com/shop/1959/impala/parts/steering/wheel-bearings-seals/ Onks se tosiaan kartio kuula laakeri?
Nyt kun otin auki,napa kartio saanut kipeää,tuli vähän isompi reikä eteen asfaltissa.Huittisissa mommolan sillalla,siinä käy motoristille huonosti.Suomen tiet on ihan peestä.Kartio neulalaakeri.Pitää vaihtaa koko napa.
alunperin on kartiokuulalaakerit. on siis muutettu yksilö. Veikkaan että jos on orgis olka-akselit niin on laitettu muuntoholkit ja sinne sopii a2 ja a6 laakerit.
Onkos x-runkosissa vaihdellu nuo laakerit? Mulla on vielä -64 toisen puolen laakerit vapaana, kun siellä ei oo kiirettä. Kartiorullat. Just keväällä otin rokkiautosta molemmille puolin.
On. 61-64 on rullat, vanhemmisssa viistokuulalaakerit. Luonnollisesti myös navat ja olka-akselit vaihtuu samassa vaiheessa.
Vanhemman mallisissa navoissa laakerit on hiukan etäämmällä toisistaan, joten akselissa on lukitussokan reikä muistaakseni n. 5mm eri kohdassa. Tästä syystä sokka ei osu mutteriin, mutta säätöprikoillahan siitä selviää tarvittaessa...