EUn hulluuden huippu?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja TopyCa, 12.10.2017.

  1. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Äkkiseltään tulis mieleen, että Ammattimiehen kannattais lähteä sieltä minimipalkkaa maksavasta pajasta sinne, missä maksetaan hirveitä summia, eikä tarvii edes osata mitään, mutta voihan sitä tietysti tyytyä olemaan kateellinen ja odottaa jotain työnsankarin mitalia siitä, että on painanut paskalla palkalla koko elämänsä kellon ympäri kolmea duunia ilman vapaapäiviä.
     
    rane58 ja urho3 tykkäävät tästä.
  2. pantera

    pantera Double Gearhead

    Kun gryndari ostaa tarvikkeita, se maksaaa siitä alvin. Kun gryndari tekee 12 pv alvi-ilmoituksen se saa rak tarvikkeitten alvit palautuksena takas verotilille, tai pankkitilille
     
  3. urho3

    urho3 Gearhead

    Eiköhän jokainen voi mennä sinne töihin minne haluaa ja pääsee. Mä en saa kukkasia en pekkasia en loma enkä lounaalta paluu rahoja. Mulla on 1 kiinteä tuntihinta ota tai jätä.
     
  4. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Nope, grynderi maksaa tarvikkeista alvit mutta ei saa niistä palautusta, sitten kun grynderi myy talon niin hintaan ei tarvi lisätä alvia.
     
  5. cdi

    cdi Double Gearhead

    Eli koitat vakuutella että kuuluu käänteisen alvin piiriin. Otatko huomioon että laki on muuttunut 1,4-2011
    Jos ostat palikan ja siihen ei sisälly asennusta ,ei kuulu käännetyn alvin piiriin. Jos taas ostat urakoijata sellaisen palikan joka kuuluu käännettyyn alvin piiriin ,siitä saat kayttää käännettyä alvia.
    Mä luulen että tää on sellainen sokkelo johon ylitakuulla kompastuu varsinkin jos alkaa yleistämään.
    Edelleen sitämieltä että rakennuskustannuksissa on alvi sisällä valmiiksi. Ja jos sulla on rakennusliike on mahdollista poimia sieltä ne lainmukaiset käännetyn alvin piiriin kuuluvat rojut ja tehdä niistä alvi ilmoitus,muut meneekin ilman vähennystä. Muuten -12 tuli alviin joitain lisäyksiä, enpä niitä ala perkaamaan kun mun osalta tämä on ohielettyä ja murheet on nuoremmilla.
     
  6. pantera

    pantera Double Gearhead

    Ok, niin onkin.
    Mikähän järki tossa sitten on..Osaaks joku selittää miks näin ?
     
  7. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Kai sillä yritetään hillitä asuntojen hintoja, saattais vähän hiljentyä asuntokauppa jos hintoihin lätkäistäis alvi päälle
     
  8. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Täällä voit puhua, me ei laverrella.
     

Kerro tästä muillekin!