Euro "ROTTELO" järkee vai Ei ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja linttaritari, 17.5.2011.

  1. linttaritari

    linttaritari Gearhead

    Pidetäänkö ihan "dillenä" kun köyhällä ei oo varaa rakentaa amerikan ihmeistä...??? vaan "Mossesta" ja Duetista...jos ei muuten niin "yhdistelemällä"... :pinup:
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    En minä ainakaan pitäisi "dillenä", rakenna vaan... :p
    -Kuvia sitten kehiin... :wink:
     
  3. Aako

    Aako 1st gear

    EIkö niitä just siksi rakenneta, että joku pitäs dillenä?? :D
     
  4. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Ei se eurojen rakentelu välttämättä oo yhtään sen halvempaa, saattaa olla jopa huomattavasti kalliimpaakin, ainakin jos yrittää tehoja saada irti
     
  5. Aako

    Aako 1st gear

    Saattaahan aihion saada edullisemmin... jos hyvin käy :D
     
  6. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ottaen huomioon kuinka paljon aikaa, vaivaa ja rahaa menee rakenteluun, niin itse kyllä säästäisin sen verran että saisin ostettua jonkun fiksun jenkkiaihion. Tommosista virityksistä tulee aina sekasikiöitä joista ei tykkää muut kuin omistaja ja sekin vain siksi kun on laittanut siihen satoja tunteja omaa työtä eikä kukaan halua ostaa... :argue:
     
  7. Aako

    Aako 1st gear

    Onpahan mielipide....
     
  8. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Oikea aihio on se mistä itse tykkää. Jos Mosse on unelmien auto niin kannatta valita Mosse. Overdriven kapeakatseinen raatihan on määritellyt jenkkiauton ainoaksi oikeaksi, ja itse olenkin osittain tästä syystä alkanut kiinostua yhä enemmän muun maalaisita kulkuneuvoista. :wink:
     
  9. Buddy

    Buddy 1st gear

    Heh! :lol:
     
  10. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    mä huomasin saman asian -80 luvulla mut sainpahan kokemusta ja vähän
    rahoja takas kun möin osina :-?
     
  11. Aako

    Aako 1st gear

    Hetkinen... Mistä lähtien harrastaminen on toimintaa, jossa täytyisi päätä taloudellisesti voitolle, tai edes omillensa?... Eihän se oo harrastus, eikä mikkää, jos siihe ei kaikki rahat ja aika mene :D
     
  12. hara64

    hara64 1st gear

    anna mennä vaan jos intoo riittää.
    tollasen kombinaation tekeminen voi olla "hauskaakin" kun ei tarvii kysellä täällä raadin mielipidettä siitä että raiskaanko jenkkiauton ja kuinka paljon :wink:

    E.B.Fordille

    hmmm....iloinen 80luku.
    eikös silloin saanu täysin läpikäydyistä avojenkeistä hyvällä tuurilla hiukan yli 30000mk(n.5000€) kun myi ja eikös silloin saanut 1000markalla (n.170€) toimivan(?) käyttö kikottimen? :poff:

    jos aina vaan kattoo mitä jonkun rakentaminen ja työ tunnit tullu maksamaan niin toden näköisesti perseelleen tulee kun kulkineen myy pois
     
  13. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    noita metsäraato 60 lukusia on aika paljon tarjolla. mitäs jos niistä soveltamalla ja pintapeltejä hyödyntämällä esim kanttilamppu ladasta 240 volvosta tms tavallisesta tekis.

    ei taida olla mosseja ja duetteja enää tarjolla rakenteluun. jenkkifarkkuja enemmänkin. mut ei laatikkokorisesta kummosta saa.
     
  14. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    niinhän se on, jos haluu jotain tehdä niin tekee eikä kysele.
    rahat menee mut menis ne joka tapauksessa johonkin.
     
  15. rapis

    rapis 1st gear

    :D juurikin näin. Eikä harrastuksessa tarvi mitaan järkeä ollakaan.
    itte juuri viritin ton olssin vaikka varmaan täysikokoisesta jenkistä oli ainaki helpommalla tehoja irronnu (hinnasta en sitte tiä) Ja varmaan osa pitää minua kahelina jotku on sen sanononutkin. mutta pääasia että kivaa on.
    Elikkä anna mennä vaan äläkä turhia kysele muiden mielipiteitä.
     
  16. jknR

    jknR Gearhead

    Kyllä mä oon sitä mieltä, että kannattaa säästää vähän enemmän rahaa ja ostaa joku tehtaalla valmiiksi rakennettu italialainen urheiluauto, niin ei mene aikaa ja vaivaa siihen rakenteluun. :D
     
  17. linttaritari

    linttaritari Gearhead

    jOO Kun on eläny ja kokenu sen -70-80 luvun, ja ei oo vieläkään hirmurikas
    ja Aina tulee joku "neuvoo" jos kiusaa "pussihousuja"...
    Muistan ajan ku aspeneit yms, sai 1000mk, eikä ne ollu sen kummempia ku
    nytkään. Rakennan mitä rakennan...ei pahat kommentit,lisää vaan.. :pinup:
     
  18. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Kaveri teki Toyota Crownin alustalle 32 3w coupen 34 maskilla,lokasuojilla ja konepeiton osat pellistä väänteli.Ei kiinnostanut virkamiesten kanssa keskustella paremmasta runko/tekniikka vaihtoehdosta.Se auto näkyy Viitasaarelta 77 tietä itään ajettaessa oikealla puolella hieman ennen Kärväskylä-viittaa(hauskahko kun sotkee tavuja).Rakensi aiemmin jonkin japsin avolavan alustalle 20-luvun mallisen pikiksen ja jonkin Duetin/PV volvon alustalle coupen pellistä kaikki käyttöautoiksi.Mosse ja Volga ovat aivan hyviä kohteita varsinkin jos vaihtaa akselistot ja tekniikan nykyaikaisemmiksi .Kunnon Show väri pintaan niin mikäpä on ihailla näitäkin autoja näyttelyissä.
     
  19. Buddy

    Buddy 1st gear

    Onko sama tyyppi jok teki Nissan King Kapin alustalle kanttipikapin suorasta pellistä vääntäen?
    Mun projekti lähti alkuunsa siitä et olin ostamas sitä mut joku muu ehti ensin. :( Ajattelin et PERKELE! Teen sellasen sit itte...
    Ihan kivaa räpläämistä tää on ollu ja saa sitten sellasen käyttiksen joka miellyttää edes sitä omaa silmää ja on onnistuessaan mitä mainioin mainos yritykselle jos sitä joskus rupee kyhäämään. :wink:
    Seuraavan kotteron teen vanhan eurokuorkin hytistä ja farkkuOldsin rungosta+tekniikasta. Mä olen sitä mieltä että mistä tahansa autosta voi tehä unelma-auton jos viitseliäisyyttä riittää ja omaa hivenen tyylitajua... :D
     
  20. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Jep! Kyllä niitä neuvojia piisaa, mutta monellakaan ei oo edes ladan kampiakselia jemmassa.
     

Kerro tästä muillekin!