Extended cab pick upit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BowTie81, 22.12.2003.

  1. BowTie81

    BowTie81 Gearhead

    Onkos kukaan kerenny käydä katsastamassa? Huomasin tänään ohi ajaessa että kolme oli pihassa ja kotisivuilta kattoin tietoja. Melkein sama hinta vaikka kilometrit vaihtelee niin paljo, liekö olla usasta tuotuja kun ei merkkaa ajomäärät. Onko totta ettei jenkeistä löydy dieseleitä mitkä ei olis ollu työkäytössä? Miten kankee tommonen extended cab on keskustassa? Entäs liukkailla, onko vaikee ajaa? Tietty kulutus kiinnostaa vaikka kuorkissa vero onkin pieni? Koneet on ne 6.5 turbot, mut esim vaniin verrattuna otsapinta ala on pienempi ja varmaan painokin, alusta tais olla 2500.
     
  2. BowTie81

    BowTie81 Gearhead

    Nii ja jos olis jotain hyviä linkkivinkkejä sivustoille jossa näitä olis testattu tai rakenneltu tai ihan mitä vaan.
    Suoritusarvot kiinnostais, muistelen että tekniikan maailma ajo vanin niin se kiihty 100 15.4 sekunnissa, kai se tota luokkaa sitten on?
    Nii se paikka missä mä näitä näin, se oli eräs autoliike tikkurilan bilteman vieressä...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: BowTie81 2003-12-22 15:29 ]</font>
     
  3. kojo

    kojo Gearhead

    Mulla on tollanen extended cab chevyn nelivetopikkari 6,2 koneella ja pitkällä lavalla. Vois vaikka olla myytävänäkin kunhan ens vuoden suunnitelmat selviää... Kyllä sillä kaupungissakin kadunkulman ympäri pääsee mutta esim joku vani tai leppäjenkki taipuu mihin vaan helposti kun vertaa tohon, pituutta on sen verran enempi. hyvä auto ajaa liukkaalla mut sitten kun leikityttää ja pitää leikkiä pelkällä takavedolla tilaa tarvitaan sen pituuden takia reilusti. Mun kiulu sai katsastuskonttorin vaa-an näyttämään noin 2500 kiloa 1/4 osa tankilla ja muutaman liemikanisterin kanssa vaikka onkin 1500:sella alustalla kulutuksesta voi sanoo että ainakaan 6,2:lla ei alle 11 pääse seka-ajossa ja talvella kaupungissa leikkiessä voi mennä lähemmäks 16 mut se on harvinaista yleensä 12-13 litraa
     
  4. BowTie81

    BowTie81 Gearhead

    Miten pitkä se pitkä lava on? Saako kuorma auton lavaa peittää esim lavakuomulla? Onko mahdollista tiivistää lava niin että se pysyisi lämpimänä, esim. lämpöeristetty kuomu ja avattavan ikkunan kautta lämpöö tai erillinen pikku lämppäri?
    Paljonkos kojon pikkari on ajettu ja missä hintaluokassa liikkuu? Onko myös 6 hengen?
    Onko noi areenan mallit vähän yli hinnoteltuja kun tohon hintaan saa uitettuja crew cab malleja paripyörillä?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: BowTie81 2003-12-22 16:14 ]</font>
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    Pitkä lava on noin 2,5 metriä ja lyhyt puolisen metriä vähempi (oiskohan pitkä lava ollu 8 jalkaa jossain versiossa) Kyllähän kuorma-autoon saa katteen asentaa eikä sen lämmityskään kai kiellettyä ole mutta jos siitä olohuoneen tekee niin saattaa joku alkaa napisemaan. Juu, toi mun vehje on 3+3hengen paku, hintataso ois kai yleisen markkinahinnan mukainen (eli pitäs keksiä se, tarjouksiakin otetaan vastaan) Kiulun mittarissa on 230 kilomailia, joista laatikkorempan jälkeen tullut noin 35tuhatta ja nykyiellä koneella ehkä noin 10tuhatta.
    Areenan vehkeiden hinnotteluun en ota kantaa, niin ei kukaan ala skitsoamaan.
     
  6. Sleeper

    Sleeper 1st gear


    http://www.truckworld.com/ Tuolta löytyy testeja, rakennettuja 4x4 vehkeitä ja ihan mitä vaan..

    http://www.off-road.com/chevy/readers_rides/index1.html


    _________________
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Ei se vauhti tapa, vaan se äkkipysähdys..
    ----------------------------------------------------------------------------------

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Sleeper 2003-12-22 17:17 ]</font>
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pitkät lavat ovat Chevyissä 8 jalkaa ja lyhyet 6,5 jalkaa. Muidenkin merkkien lavat ovat oikeastaan saman pituisia.
     

Kerro tästä muillekin!