F-250 2019 Nopeudenrajoitin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Alpin, 27.2.2022.

  1. Alpin

    Alpin 1st gear

    Terve,

    Pitkäaikainen lukija, ensikertalainen kirjoittaja ilmoittautuu.

    Hommasin otsikon mukaisen jenkkikamppeen 6.7 koneella ja yksi ongelma on mikä tarvitsisi saada ratkaistua. Eli ei ole tietoa miten auton nopeus on suomeen tuotaessa rajoitettu. Kulkee tasan 92 ja tuntuu että rajoitus on tehty OBD:n kautta. Autosta ei mitään erillistä rajoitinta ole löytynyt. Olen laittamassa pienemmät renkaat 35" tilalle, enkä haluaisi nopeuden putoavan kymmenellä.

    Kenen puoleen kannattaa kääntyä, tai pystynkö säätämään tiettyä parametria esim. Forscanilla?
     
  2. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Vakiona yleensä 100 mph.

    Missäpäin auto? Etelä-pohjanmaalla onnistunee muutos.
     
  3. Alpin

    Alpin 1st gear

    Kiitos vastauksesta! Sopiiko kysyä miten se muutos tehdään? Satakunnassa itse, mutta Kauhajoella tulee käytyä useinkin. Laita vaikka puhelinnumero niin ollaan yhteydessä!
     
  4. Pekalla varmasti onnistuu myös nämä Fordit (C5-Z06).

    Vuoreal Oy (Pasi Vuorela) tuo maahan vain 250, 350 fordeja ja hän laittaa ne jenkkikunnosta tänne, leimaa ne ja myös myy itse. Hän kävi laitteineen minun luona kun F-150 Roushissa oli ongelmia, jotka yksi "tehokaksikko" sai aikaan.
     

Kerro tästä muillekin!