Falcont (kunnes ylläpito avaa alkuperäisen topikin)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja T5, 20.1.2019.

Tags:
  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ylläpito kyllä hyvin putsasi tän firman maineen ja on varmaan nekin asianosaiset tyytyväisiä jotka ei halunneet ulkopuolisten puuttuvan.


    No pääseehän kesällä polkupyörälläkin.
     
    PilsnerBil, 1purehell, sdfsd ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

    Sama... Tavara lähti konttiin toukokuussa 2018. Kontti saapui suomeen kesällä. Tavaraa ei kuulunut eikä näkynyt. Selityksiä kyllä. Vasta viime kuussa sain vihdoin yhteystiedot suoraan huolitsijalle.
    Yli puolen vuoden seisottaminen satamassa maksoi minulle 640€ (tai olisi maksanut jossei huolitsija olisi fiksusti kohtuullistanut summaa). Eli 248,- osan tulo kesti vuoden ja tuli maksamaan kaikkineen 600€...
     
    1purehell, jjjkkk ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  3. Norri

    Norri Gearhead

    Älä nyt hätäile. Joulurauha nääs! :poff:
     
    mikkis83, FuryIII '71, Custom_Rod ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Isä-pappa pisti kättä taskuun ja maksoi nyt oman auton kulut veks ja nouti autonsa tänään Hämeenlinnasta... Inan alta 4tonnin auto tuli nyt maksaa +7tonnia....
     
  5. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Ehkä parempi niin kuin jäädä kokonaan ilman autoa ja jo maksetut rahat olis mennyt tuuleen. Veemäinen juttu silti.
     
    1purehell, palontie, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Voisikohan ylläpito ystävällisesti viimein avata se alkuperäsen topikin? Avata edes lukittuna ettei kirjoittelu jatku mutta olisi luettavissa. Jos ei avata, niin olisi mielestäni kohtuullista todeta sekin ettei ole aukeemassa, ja mielellään syy miksi. Ohan tämä nyt melko älytöntä että tuommoinen aihe missä on kymmeniä asianosaisten kirjoittamia viestejä ja kertomuksia vaan painetaan kylmästi villaisella. Itsellä siis tallissa auto, jonka piiiiiiitkällisten puristelujen jälkeen sain, ja velipojalla piiiiitkän työn takana palautetut rahat autosta joka "piti" käydä ostamassa. Ei ole halu tai tarve mustamaalata ketään, mutta en näe kyllä syytä peittelyynkään.

    -Tommi Ronkainen
     
    mikkis83, 1purehell, Diktaattori ja 15 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    uhraa muutaman euron taloustieto raportteihin niin saa faktaa,kuka maalaa ja mitä.
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    en näe syytä peittelyyn ellei ylläpidolla ole jollain tapaa oma lehmä ojassa failcont- vyyhdissä
     
    mikkis83, 1purehell, Make.S ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Olisko topi poistettu jo kokonaan, nyt "suoraselkäisenä" leikitään ettei huomata mistä täällä puhutaan.
     
    1purehell, Norri, Ässä. ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Se on sitä parempaa unohtamista.
     
    mikaa7146, mikkis83, Norri ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Onkohan nuo sivustot facebokissa avattu harrastajille näiden koijareiden vuoksi.Siellä on lähes vain tuttujen tekemää kauppaa.Olis hyvä saada nuo alkuperäiset sivut näkyville,mikäli yritys ei ole toiminut rehellisesti sen pitäisi näkyä myös harrastajille.Paljon on mennyt rodiosien kauppaa muille sivuille.Tiedä sitten onko OD:, käyttö vähentynyt.Harmi jos on.Nämä kauppapaikat olisivat tärkeitä harrastajille mikäli suurin määrä löytyisi yhden toimijan sivuilta,nyt löytyy useammalta kuin yhden.
     
    xarper ja Väpsy tykkäävät tästä.
  12. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Miul on ainakin od:n käyttö vähentynyt juurikin ton helvetin ala-arvoisen allapidon takia. Täysin munatonta porukkaa!
     
    Ässä., Carpenter, 1purehell ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. Norri

    Norri Gearhead

    Tähän voin yhtyä. Aika aktiivisesti on tullut tätä palstaa luettua viimeiset 15 vuotta, mutta tämä Falcont-pelleily vie mielenkiinnon tehokkaasti toisaalle.
     
    1purehell ja teddy99 tykkäävät tästä.
  14. lohko400

    lohko400 2nd gear

    Sinällään harmillista, että näinkin hyvä keskustelufoorumi kokee käyttäjäkatoa jonkun yksittäisen koijarin takia. Somessahan on helppo, ehkä vahingossakin, kommentoida alatyylisesti, tai ainakin harkitsemattomasti. Olkoonkin, että asianomaiset (minä mukaan luettuna), saattavat kokea olevansa oikeutettuja sellaiseen.
    Itse liityin palstalle ensimmäisen jenkkini myötä ja olen kyllä saanut asiallisia vinkkejä ja vastauksia pulmiini. Samoin olen saanut hyviä ideoita ja tiedon murusia muiden ruhmäläisten aiheista. Toki olen myös itse pyrkinyt vastailemaan ja antamaan vinkkejä, mikäli olen kokenut vastaukseni olevan sellainen, josta on jolle kulle iloa tai hyötyä.
    Tässä kohtaa tätä(kin) Failcunt ketjua voidaan pikkuhiljaa tulla sellaiseen tulokseen, että mitään ei ole tehtävissä uusien harrastajien suojelemiseksi vilpilliseltä "liike"toiminnalta. Tämänkin palstan varoitukset tavoittavat yhä pienenvän joukon harrastajia, jotka hekin jo tietävät, kenen "palveluksia" ei ole viisasta käyttää. Tässä nimenomaisessa tapauksessa taitaa olla niin, että vanha sanonta "paha saa aina palkkansa" ei pidäkkään paikkaansa perinteisessä merkityksessään, vaan tulee palkituksi vuolaana virtana sinisilmäisien asiakkaiden uusia ennkkomaksuja. Kummelia siteeraten: Me on hävitty tää peli... valitettavasti.
     
    jariha ja chevytb02 tykkäävät tästä.
  15. pulttirengas

    pulttirengas 3rd gear

    Mä käyn täällä enää tsekkaamassa "hassut kuvat" topicin ja teen pari satunnaista paskapostausta joskus. OD:n kuolema ei mua liikuta.
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    joulujoulujoulu on tulossa taas ja loppianenkin ehkä... eli saadaan alkuperäinen topikki auki reilun puolen vuojen päästä:wc::wc::wc::wc::wc::wc: eläköön yllapito ja heidän suoraselkäisyys:soosoo:
     
    FuryIII '71, mikkis83, Norri ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Parempi muistiset korjatkoon,muistelisin että joskus od:n"mainoslauseessa"oli että peltilehmä kulttuurin riippumaton äänen kannattaja tai jotain sinne päin? No nyt kun raha tulee median puolelta niin toi on jääny pois eikä syyttä.Jenkkiharrastuksen hiipumista ihmetellään kun nuoria ei kiinnosta mutta kun joku nuori haksahtanu Failcuntin asiakkaaksi ja kusetettu niin tehokkaammissa medioissa varmasti juttua ja kyllä into hiipuu rahojen menetyksen myötä.Kyllä tämä negatiivinen salailu syö myös V-mainos makasiinin myyntiä vaikka tuskin sitä myönnetään,olen itsekin jättäny tilaamatta "hyvistä" kaupanpäälisistä huolimatta
     
    mikkis83, Norri ja caprice305 tykkäävät tästä.
  18. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Toivottavasti ei mene tuohon, itse aina käsittänyt "jenkkipiirit" rehdeiks, en haluis kuulla että puhutaan että jenkkipiirit kusettaa.
     
    xarper ja falcon1 tykkäävät tästä.
  19. Markkedi

    Markkedi 2nd gear

    J.J., mikke88, signet ja 11 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. riv73

    riv73 3rd gear

    jariha tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!