1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Falcont

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mr_MilleR, 11.9.2009.

1. MIAMIDRAGRACING

MIAMIDRAGRACING 2nd gear

Tässä hieman vertausta. Ostin auton heinäkuun loppupuolella tai siis Cambriamotors Panu Virtanen huusi huutokaupasta sen. Auto saapui kotkaan 11.9.2018 ja Jusu Muuri soitti että tullilasku s-postissa, maksa pois ja tuu vaikka 14.9. Perjantaina hakemaan auto.
    Ihan Bullia selittelyt, toki on mullakin max 3kk joskus kestänyt auton tulo mut yleensä 2kk ja silloin on lastauksessa ollut joku viivästys.Aina saanut satamasta 3 päivän sisällä saapumisesta Eli hyvät ihmiset, olkaa tarkooja kenen kautta tilailette vermeitä. Panu Virtanen hoitanut jo yli 20 vuotta autoja Usasta -Suomeen
    Terveisin Toni Nyström yli 10 autoa tilannut. Mun kautta myös lisätietoja.

Muokattu: 14.9.2018 klo 08:04
    palontie, Lasse73, Markkedi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. MIAMIDRAGRACING

MIAMIDRAGRACING 2nd gear

Mulle tuli hämeenlinnaan pari autoa. Kertokaahan kuinka monelta on veloitettu kontin sisäpesu 90e.

xarper tykkää tästä.
  3. xarper

xarper Gearhead

Nämä suoria lainauksia yv, yks uhri lisää ainaskin, ekat viestit elokuun alulta:

10.8.2018
    11.8.2018
    30.8.2018
    5.9.2018
    On se hyvä että muut firmat hoitaa Falcontinkin yhteydenpidot?

Markkedi tykkää tästä.
  4. Fc

Fc 3rd gear

Aika useinkin veloitetaan. Minä olen monta vuotta puhunut että pistäkää pahvia koneen ja laatikon alle mutta tuntuu olevan vaikeaa. Omissa tavarakonteissa minä itse puunaan lattiat mutta jos öljy imeytyy puulattiaan niin sitähän ei sieltä pois saa. Useimmiten toki riittää että saa pintaöljyn pois mutta ei aina, muutaman kerran on tullut tästä laskua myös. On siellä 100€ hujakoilla yleensä.
    Jani Falcont 0505239955

5. MIAMIDRAGRACING

MIAMIDRAGRACING 2nd gear

Ja kysymys sen tähden kun auto seuraavana päivänä nostettiin pajalla ylös olikin kaikki paikat kuivia yllätys yllätys. Kaivelen juuri kontissa tulleen toisen auton omistajatietoja josko hänellekkin meni lasku kontin pesusta.

Markkedi tykkää tästä.
  6. kiljunen

kiljunen 1st gear

Minä kyselin omaa autoani (f100 joka näkyy kuvassa) ekan kerran kesäkuussa. Sain vastauksen että heinäkuun lopussa Suomessa ja tullaus ottaa vielä jonkun aikaa.
    Seuravaan kerran kysyin 15.8 jolloin luvattiin selvittää asiaa onko auto tullut. Ei kuulunut mitään.
    Tiistaina 11.9 soitin ja kysyin onko auto tullu, kun olin jo kuullut muuta kautta että saman näköinen auto on hämeenlinnassa. Sain vastauksen ettei ole tullut. Siihen vastasin että pitäisi jo sielä olla kun tuttuni oli nähnyt sielä sellaisen. Jani sanoi ettei kyseesä ole sama, mä sanoin kuinka sen kyllä pitäisi olla just se auto. Jani lupaisi selvitellä asiaa, mutta ei vielä vastausta kuulunu.
    Tuossa kuvassa näyttää kyllä olevan sama mutta voi toki olla saman näköinen mutta eri...

xarper ja Markkedi tykkäävät tästä.
  7. Fc

Fc 3rd gear

Ford F100 -71 0n tulossa kolme kpl, lupasin selvittää tämän joten palaamme asiaan tänään.

8. kiljunen

kiljunen 1st gear

No eikö sen nää jo tuosta kuvasta että on se tullu.

xarper ja Markkedi tykkäävät tästä.
  9. DD6

DD6 3rd gear

2005 meikälle tuotiin eka -58 Plymouth ja konttipesumaksuihin jouduin. Oli kuulemma manuaali-Musse samassa kontissa ja tomaattiöljyä kontissa, joten meikällehän se napsahti. Oli tosin Ray's Automotiven järkkäämä kuljetus, muusta en sitten tiedäkään. Ja pesu maksoi tuolloin 60€ tjsp.

10. Simon Templar

Simon Templar 3rd gear

Tässä kun ylistetään kilpailevia jampestereita niin oma kokemukseni on että ne ei viitsi edes ottaa toimeksiantoa. Joten eipä niistä sillon tuu negatiivista palautettakaan ku ei ne autojakaan tuo. Yhteydenpito neljään muissa ja tässäkin ketjussa olevaan välittäjään on niin paskaa että se ei edes haise paskalle vaan jollekkin kusen ja paskan sekotukselle.

Yritä tässä nyt ostaa autoa kun ei välittäjä tee mitään. Falcont on sentään ollu yhteyksissä puhelimitse ja sähköpostitse.

riviera56 tykkää tästä.
  11. T5

T5 3rd gear

Tartutaan nyt tähän.

KK Car vastasi suoraan, että elokuun alussa mun osat on tullu Suomeen. Valitettavasti tässä kohtaa on pakko uskoa shippaajaa, koska niillä ei ole mitään syytä valehdella minulle.
    Tässä vielä suora lainaus osien shippaajalta:
    "Tracking-numerot 1Z4XR0770398002736 ja 1Z78902V0352211368 on jo lähetetty Falcontin kontissa, joka on saapunut Suomeen elokuun alkupuolella."

Sitten tuohon toiseen samannimiseen ostajaan... Mun nimiyhdistelmä ei ole mallia Mikko Virtanen, vaan se on aika harvinainen. Facebookista löysin kaksi samannimistä ja numerotiedustelusta kolmannen. Koska haluan varmistua asioista mahdollisimman pitkälle, ennenkuin alan mistään osoittelemaan sormella, soitin jokaiselle.

Ensimmäinen sanoi, että joskus on sun mainoksia facessa nähnyt, muttei ole missään tekemisissä muuten sun kans. Sanoin, että täältä löytää asiakaskokemuksia, jos joskus mainos alkaa kiinnostamaan enemmänkin.

Toinen ja kolmas sanoivat, että eivät ole missään tekemisissä sinun kanssa.

Tietenkin jollain samannimisellä voi olla salainen numero eikä ole Facebookissa, mutta näillä tiedoilla tuota samannimistä ostajaa on aika vaikea uskoa.

Alkaa tämä sinun aiempi "kappaletavaraa saattaa hukkua helposti ja se on ihan oma maailmansa (vapaa lainaus)" saamaan jotain ihan muuta merkitystä, kuin sen mitä tuolla alunperin taisit hakea.

Muokattu: 14.9.2018 klo 13:16
    xarper tykkää tästä.
  12. Fc

Fc 3rd gear

Trackingin auttoi paljon, kiitos. Vastaanottaja on VINSEN, hieman on nimi muuttanut muotoa sinun sukunimestä :) Laittaisin kuvan kuvakaappauksesta mutta en osaa sitä tuohon liittää, täytynee harjoitella. Laitan maililla tulemaan. En tarkoita sinun kokonimikaimaa vaan sukunimi on sama sinulla kuin toisellakin tilaajalla ja siksi tämän asian varmistin aiemmin. Laatikoiden päällä on aina vain sukunimi. Tämä kontti siis Suomessa ja kipaisen kamat hakemassa kenties ensi viikolla, katsotaan toimitus sitten.
    Jani Falcont 0505239955

13. Markkedi

Markkedi 2nd gear

Miks @T5 poistit sen, että Falcont on ainakin yhden auton myynyt kahteen kertaan? Vai olitko se sinä ketä juuri siitä kirjoitti?

14. kiljunen

kiljunen 1st gear

Kyllä. Mun kohdalla kävi näin. Nyt ollaan Janin kanssa soviteltu tapahtuma korvausten kera. Katsootan kuinka käydään...

Markkedi tykkää tästä.
  15. Fc

Fc 3rd gear

Minun moka, liian monta samaa merkkiä ja mallia ja väärinymmärrys niin soppa on valmis. Asiakkaan kanssa sovussa katsottiin tilalle hieman kalliimpi ja parempi kenties ja muutakin pientä vääntöä oheen joten asia kunnossa Kiljusen kanssa.
    Jani Falcont 0505239955

16. 64c10

64c10 1st gear

Tapanani ei ole kommentoida tai sekaantua toisten asioihin mutta aika sekavalta ja surulliselta tämä vaikuttaa. Mikäli joku haluaa laivausta odottavan autonsa mahdollisimman nopeasti Suomeen tiedän toimijan, Johannes Enterprises ltd , joka pystyy hoitamaan auton luotettavasti ja nopeasti Suomeen. Itse olen tuonut, ja tuon jatkossakin, omat hankintani ko. toimijan kautta koska oma aika ei riitä asioiden hoitamiseen Suomesta käsin. Johannes Enterprises ltd:n palvelu on toiminut kilpailukykyiseen hintaan erittäin luotettavasti ja nopeasti. Lisätietoja voi kysyä yv:nä. Mainittakoon että itselläni ei ole osuutta Johannes Enterprises ltd:hen.

Falcontin toimintaan en ota sen enempää kantaa, jokainen hoitaa busineksensa parhaan kykynsä mukaan. Ainoa tarkoitukseni on suositella autoaan odottavalle luotettava ja nopea mahdollisuus saada autonsa Suomeen mikäli odottaminen ja aikataulun epäselvyys kyllästyttää.

xarper tykkää tästä.
  17. max

max Gearhead

Sinulla ei ole osuutta Johannes Enterprises ltd:hen,mutta estotta nostat sen täällä jalustalle!?

Norri tykkää tästä.
  18. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Miksipä asiakas ei saisi jakaa myös positiivista kokemusta?

onoff road, jariha, Carpenter ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. OPM

OPM 3rd gear

Onhan ketjussa joitain viestejä aiemmin viitattu muihinkin toimijoihin, Cambriamotors, Rays Automotive jne ja kaikissa asiallisesti ilman sen suurempaa kiihkoilua.

20. Nupa

Nupa 2nd gear

Mulla on yhdestä autosta E-SS veloittanut juurikin tuon 90e kontin pesusta maininnalla "auto valuttanut öljyä kontin lattialle".
    Oli oikein tai ei, ainakin oli totta (öljyroppu vuoti, valutti öljyä myös hinurille ja oman tallin lattialle).
    Ei ollut Falcontin kautta tullut auto kyseessä, jos sillä tässä nyt väliä.

onoff road ja Mikkis tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!