1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Falcont

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mr_MilleR, 11.9.2009.

1. Fc

Fc 3rd gear

Mahdollisimman nopeasti. Et muistanut mainita niistä tuontikuluista hyvityksenä jotka sinulle olen luvannut.
    Jani Falcont 0505239955

2. palontie

palontie Gearhead

:D

Custom_Rod, amarillo, mopar72 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. caprice305

caprice305 Gearhead

No kerkeehän sitä, sit kun jaksat.....

4. chevytb02

chevytb02 Gearhead

Tai siis ei tykkää....

5. xarper

xarper Gearhead

Teot varmaan lohduttais enemmän kun tyhjät lupaukset tässä vaiheessa.

Norri, joojoo, mikaa7146 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. Rellu61

Rellu61 1st gear

Nyt odotellut 3kk. rahoja. Samoja lupauksia seuraavan auton tuontikuluista alennuksia.:odroll: Tämän keissin perusteella eipä taida tulla alea käytettyä.:odsmile:
    Turhia lupailuja viikosta toiseen. Vaikka rauhallinen kaveri olen niin alkaa mitta olemaan piripinnassa täynnä.
    Hyvää itsepäisyyspäivää Jani.

T: Juha P.

Norri, Custom_Rod, amarillo ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. caprice305

caprice305 Gearhead

Mitä :odeek: siis oikeasti tarjottu alennusta, seuraavasta autosta :rotfl:

xarper tykkää tästä.
  8. T5

T5 3rd gear

Mä oisin muistaakseni saanu ilmaisen rahdin.
    En käyttäny etua hyväkseni :oops:

Norri, mikaa7146 ja caprice305 tykkäävät tästä.
  9. caprice305

caprice305 Gearhead

Se on aika kovat voitot per auto, jos pystyy rahdit tarjoo.....

10. f34

f34 Gearhead

Kannattaisi varmaan tehdä aina kirjalliset sopimukset, joissa ehto viivästyskoroista. Jos ei tule luvatussa ajassa, niin alkaa juoksemaan esim 2% viikkokorko. 10000€:sta tulisi joka viikko 200€ korkoa. Jos myyjä ei suostu etukäteen mihinkään viivästyskorkoon, niin sekin kertoo jo myyjästä jotain...

11. mikaa7146

mikaa7146 2nd gear

Oikeasti, kannattaa tilata autot jatkossa luotettavilta tahoilta. Itse en ole Falcontilta tilannut, enkä tule tilaamaan.

Firman toiminnasta saa samanlaisen kuvan kuin Nigerialaiskirjeillä huijatuista, lemmenkipeistä peräkammarinpojista. Rahat meni jne..

Norri, amarillo, chevytb02 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. impala1968

impala1968 Gearhead

No sinä et ainakaan ole ilmeisesti mitään tuonut? Noissa tulee helposti viikkojen viivästyksiä kun onkin laiva täynnä ja joutuu varttumaan seuraavaa tai tulli haluaakin tarkastaa kontin. Onnea vaan tuolle idealle, haluan nähdä kuka tuohon suostuu.

belair54, vernando de hoto ja gm dealer tykkäävät tästä.
  13. karpo29

karpo29 2nd gear

Amen to that! Lisaa siihen viela vuodenaika, mahdollinen snowpocalypse, suattaapi hieman viivetta olla. :D Tosin Suomeen saavuttuaan ei pitaisi luovutus kestaa, siella ei halvaannuta lumesta.

belair54, amarillo, 64c10 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. impala1968

impala1968 Gearhead

Joo, yleensä noissa on noin viikon vapaa-aika ja sitten alkaa laskuri raksuttaa. Mutta jos asiat on kunnossa ei viikkoa kauempaa pitäisi Suomen pään hommissa mennäkään.

Norri, amarillo, 64c10 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. janiluo

janiluo Gearhead

Miksiköhän sitä rahaa on edes pitänyt työntää auton ostoon ilman mitään sopimuksia siitä mitä tehdään jos kauppaa ei tule? Itse tuotin pari autoa kilpailijoilla tänä ja viimevuonna, toisen itärannikolta ja toisen länsirannikolta, molemmat myynti-ilmoitukset olin itse löytänyt Craigslististä. Molemmissa tapauksissa ilmoitin tuojalle että ostopäätös on tehty, hakekaa autot. Laittoivat agentit liikkeelle ja lasku tuli vasta kun autot oli ostettu ja kontituspaikalla, Maksoin ne ja seuraavat laskut tulivat parin kk päästä kun kontit oli purettu ja autot sai noutaa. Miksi olette rahoittaneet Falcontin toimintaa ja lainanneet rahaa etukäteen ilman mitään laskua tai sopimusta rahojen palautuksesta?

o_O
    - Jani -

Norri tykkää tästä.
  16. T5

T5 3rd gear

Mistä tämä päätelmä on tullut, että Falcontille on siirretty rahaa ilman laskua?

Minun mielestä tästä jo kerran puhuttiin aiemmin, mutta ilmeisesti uudelleen pitää sama asia käydä läpi.

E: Eilen haettiin auto Hämeenlinnasta ja ilmeisesti Jani on yhden auton myynti-ilmoon unohtanut päivittää, että auto on Suomessa. Voisi auttaa kaupantekoa tuo.

17. janiluo

janiluo Gearhead

Ei tarvitse käydä läpi jos näin on. Kuvittelin sen siitä ettei kaikkien autoja ole edes ostettu myyjältä mutta rahat on maksettu. Kauppaahan ei voi purkaa jos kauppaa ei ole eli siitä ei ole laskua.
    Itse en päässyt koskaan niin pitkälle Falcontin kanssa että olisi pitänyt maksaa vaan siirryin kilpailijoille, siksi en tiedä miten maksu etenee.

18. joojoo

joojoo 3rd gear

Kyllä mielestäni sopimus syntyy auton ostosta jo siinä vaiheessa kun asiakas ottaa tuontifirmaan yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ja on halukas ostamaan jonkun tietyn auton ja rahdin sille, ja tuontifirma on halukas homman hoitamaan. Sitä tarkoitusta vartenhan tuontifirmat ovat ja heille myös maksetaan palkkio homman hoitamisesta. Ja kyllähän se auto täytyy heti maksaa, jotta se voidaan myyjältä ostaa, muuten tuontifirma joutuu rahojen lainaajaksi. Rahtimaksu ja toimeksiantopalkkio taas voidaan sopia maksettavaksi vasta kun auto on Suomessa. Tällainen menettely on mielestäni selkeä ja reilu molemmille osapuolille. Luottamus pitää toimia molemmin puolin, muuten autontuontiprosessista ei tule mitään.
    Ja kyllä näistä tietääkseni on ihan lasku kirjoitettu ja sen perusteella asiakas maksanut.

19. mikaa7146

mikaa7146 2nd gear

Mistä ns ”asiakas” yhtäkkiä keksisi siirrellä rahojansa kenellekkään ilman mitään vastinetta? Olen lukenut tätä topicia alkusivuista lähtien ja kyllä selityksiä on riittänyt joka lähtöön. Ilmeisesti asiakkaalla ei ole mitään merkitystä sen jälkeen kun rahat siirretty FalseCorporation käyttöön. Tämä topic sopisi sarjaan ihmeellisiä myyjiä liikkeellä..

xarper tykkää tästä.
  20. janiluo

janiluo Gearhead

Mutta kilpailijat ostavat auton omaan laskuunsa omilla rahoillaan ja laskuttavat välityspalkkion. Yrittäjä ottaa riskin ja jos asiakas menee puihin niin myyvät auton sitten jollekin muulle. Täytyyhän firmalla olla omaa rahaa jolla toimintaansa pyörittää...

Kerro tästä muillekin!