fe 390 huohotus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja agm, 22.5.2010.

  1. agm

    agm 3rd gear

    eli miks se toinen huohotus letku pitää olla kaasarin alla(shop manual sanoo niin)? oli kaverin kans piiiiitkähkö keskustelu siitä ja oli sitä mieltä että ei voi toimia...
     
  2. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    The engine crankcase is connected to the intake manifold of carburetor engines through a poppet valve with spring adjusted so that the valve is closed while starting, partly open while idling, closed during acceleration and wide open during deceleration whereby to maintain relatively uniform optimum vacuum in the manifold. The crankcase is also connected with the intake air cleaner. Both sides of V-type engines are connected to the valve inlet.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve

    Siitä vaan opiskelemaan... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!