FEDEX

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja sibe70, 1.12.2014.

  1. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Tulipa tuossa EclersChevelleltä ostettua tuotteita ja kappas vahingossa oli jäänyt paketista uupumaan tilatut ovenkahvat. Lähettäjän toimesta kuljetusliikkeenä toimi Fedex, joka oli luonnollisesti tullannut paketin ja maksatti tietysti minulla.

    No kun tein valituksen EclersChevellelle puuttuvista ovenkahvoista, he lähetti kuluitta minulle puuttuvat tuotteet Fedexin kautta.
    Mutta kappas vaan Fedex tullas osat ja vaati minulta tullin osuuden ja toimitus/käsittelykulut.

    Valitin asiasta ja vastaus oli, toki tekevät oikaisuvaatimuksen tulliin mutta se maksaa 80e minulle.
    Tai voin tehdä sen itse mistä jäi kuitenkin heidän toimitus/käsittelykulut minun maksettavaks.

    ETTÄ NÄIN... enhäm mie valita mutta kyrsiihän se ...
     
  2. Mopar

    Mopar Gearhead

    Mulla oli kerran samanmoinen juttu. jegs:ltä unohtu kypärä paketista ja lähettivät sen jälkikäteen ja tietty verot ja tulli meni taas. Sain ne tapeltua takas tullilta, mutta helvetinmoinen vääntö siinä oli. jegs:ltä sain onneksi faxin missä selvitettiin miten asia oli ja se riitti asian oikaisemiseksi.
     

Kerro tästä muillekin!