FHRA on poistanut linkin tänne miksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja sippimies, 3.9.2010.

  1. sippimies

    sippimies 1st gear

    Nyt on ilmeisesti joku tai jotkut pelästyneet ja poistaneet suoran linkin pois fhran etu sivulta MIKSI??
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Postauksesi jälkeen kävin fhra.fi etusivulla ja kyllä mulla ainakin siellä oli linkki tallella ja se toimikin eli lienee sulla nyt jokin näköhäiriö. Linkki foorumiin on selkeästi yläpalkissa kalenterin ja american car show'n välissä.
     
  3. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Miulla näkyy tuossa kohdin "uutiset" :eek:
    Kokeilin firefoxilla, chromella ja explorerilla, ja aina samat uutiset :)
     
  4. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

    Kalenterin ja ACS välissä on uutiset, ei linnkiä tänne. Näin siis mun koneella, win 2000 ja firefox.
     
  5. ata

    ata Gearhead

    Se oli vielä hetki sitten, mutta kun klikkaa "refresh" selaimessa, niin sinnepä se linkki katoaa... eli se on poistettu ihan juuri nyt hiljattain. Tuo ei kyllä ole kovin positiivinen juttu. :(
     
  6. sippimies

    sippimies 1st gear

    Putte älä ole liikaa nojaa yhdistykseen päin :D ei näy kyllä mun vehkeestä.
     
  7. ata

    ata Gearhead

    "Ne kirjoittelee pahaa FHRA:sta siellä Overdrivellä, nyt poistakaa se linkki sinne ja heti!" ???
     
  8. Vemppu

    Vemppu 1st gear

    "VALPO:sta päivää... "

    :poff:
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    En mä yhdistykseen päin nojaa, mutta vaikka kävin sulkemassa firefoxin ja avasin sen uudestaan, niin kyllä mulla edelleenkin lukee siinä paikassa foorumi, missä se on lukenutkin.
     
  10. ata

    ata Gearhead

    Tuossa näkyy mitä siellä ylämenussa OLI:
    http://web.archive.org/web/200804030052 ... index.html

    Ja tässä mitä siellä on nyt:
    http://www.fhra.fi/

    "FOORUMI"-linkin tilalla on nyt "UUTISET"-linkki, joka vie samalle sivulle kuin vasemman laidan menussa oleva "UUTISET SIVULLE..."-linkki ja keskustelufoorumille ei ole linkkiä ollenkaan, eli sille mikä vielä tuossa arkistoversiossakin osoittaa tälle alueelle täällä.

    Ja jos foorumi-linkki jollain näkyy selaimessa, niin kannattaa painaa "reload" tai F5-näppäintä niin näkee todellisen tilanteen.
     
  11. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Tällä työpaikan koneella ja Explorerilla linkkiä ei kyllä löydy. Mutta siitä huolimatta en kyllä vielä puhuisi salaliittoteoriasta.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Linkkisi kertovat toista, kuin oma etusivuni. No katsotaan miltä se näyttää, kun kone on välillä ollut kiinni ja sen avaa uudestaan. Tuskin kuitenkaan mistään salaliitosta on kysymys.
     
  13. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Eipä oo suoraa linkkiä enää tänne ja toiseksi on muutettu aikaisemmin FHRA virallinen keskusteluosio epäviralliseksi DRAGRACE keskusteluksi, mitä he.....tiä tää nyt on oikeen siellä on ilmeisesti joku vetäny herneet nenään :wc: :wc: :wc: :wc: :wc: :wc: :wc: :wc:
     
  14. Yorkki

    Yorkki Gearhead

    No ei siinä bootti paljoa auta, poista selaimen sivuhistoria ja tyhjennä välimuisti.
     
  15. Jza

    Jza Double Gearhead

    Mielenkiintoista :eek:

    Jännityksellä jään odottamaan, että missä se seuraava ja virallinen foorumi tulee olemaan. Vai jäädäänkö puhelintuen varaan ja jokainen saa soitella erikseen joka ristuksen asiasta :odroll:

    Kehtaaks ylläpito kommentoida, että wtf is going on?
     
  16. SC 285

    SC 285 1st gear

    Jaa.. On vissiin puheenjohtaja vaihtanut kantaa... Jossain kokouksessa keskusteltiin foorumin olemassaolosta ja silloin Väljä sanoi että keskustelupalsta on FHRA:lle välttämätön...
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Näin näkyy mullakin.

    Pakko näin sivullisena (kokonaiset kaks kertaa kisoja livenä katsoneena, siitä iso kiitos DS325:lle!) kommentoida, et aika hämärältä vaikuttaa kyllä fhra:n toiminta. :odroll: Jos kerran kaikki on ok, niin luulis että täällä vois myös johtoryhmä antaa oman vastineensa huhuista yms. Nyt näyttää, jopa näin ummikon silmin, että jotain salaillaan tai jätetään kertomatta. Se että onko noilla eroa lienee mielipidekysymys...

    Itse en vain voi ymmärtää miksei fhra/fhra:sta voi keskustella julkisesti jos kaikki on kunnossa? Tällä hetkellä tämä vaikuttaa ainakin mun silmiin ihan "haista vittu" -meiningiltä. Voin olla väärässäkin, mut näin mä tän homman tällä hetkellä näen. Onko mun näkemyksellä väliä? Ehkä ei, mut sanotaan näin että ainakin mua kiinnostaa fhra:n tapahtumat päivä päivältä vähemmän, ihan vaan sen takia, minkä kuvan mä saan tällä hetkellä fyyran (johtokunnan) toiminnasta.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä se linkki nyt on multakin kadonnut eli jotain muutoksia on tehty. :eek:
     
  19. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    FHRA on poistanut linkin miksi?

    Taitaa ylläpito tehdä jotain säätöjä, koska tänne pääsee kuitenkin muuten. Menikö keskustelut överriveksi? :lol:
     
  20. Uba

    Uba 1st gear

    Linkki?

    Vuosi sitten tilanne oli kuitenkin tämä. Mikä nyt mättää, jos mättää:

    KUNNIAPALKINNOT 2009

    VUODEN JOURNALISTI 2009 -HEIKKI SKYTTÄ ja OVERDRIVE:FI-

    Netti tuo päivän sana on monille se ainoa ja hyvä tapa tuoda ilmi omia näkemyksiään miten asiat pitäisi olla ja hoitaa, mutta oikeasti keskustelupalstoilla kirjoitetaan paljonkin asiaa ja näin saadaan nopeasti monikin asia tiedoksi ja selvitettyä. Yksi alan ja harrastuksen suosituimmista sivuista on valintamme vuoden journalistiksi.

    http://www.fhra.fi/news_2008/20091109_palk.html
     

Kerro tästä muillekin!