Seuraava FHRA Swap on Vermossa lauantaina 27.09. kello 10:00 ja päättyy noin kello 15:00, sisäänpääsy 5 €. Ravintola/Pub avoinna tapahtuman ajan, noin 1000 ilmaista pysäköintipaikkaa. Myyntipaikan hinta sisätiloissa 20 € / koko: noin 4 x 3metriä. Autolla ei mahdollisuutta ajaa sisään. Ulkopaikat 20 € / koko: noin 5 x 4metriä. Myyjät sisään klo 8:30 alkaen. Mikäli myyntituotteesi ovat likaisia/öljyisiä niin myyjän tulee huolehtia alustat myyntitavaroille ja siivota myyntipaikka tapahtuman jälkeen. Myyntipöydät myyjä hoitaa itse. Varaa paikkasi FHRA:n toimistolta puhelimitse 0207 430 750 tai sähköpostilla info@fhra.fi Syyskauppoja tekemään! FHRA:n museotarkastajat ovat myös paikalla kello 10:00->. Tarkastukseen ilmoittautuminen etukäteen FHRA:n toimistolle info@fhra.fi. Päivän aikana ehditään tarkistaa korkeintaan 10 ajoneuvoa, joten muista ilmoittautua ajoissa.
Viikon päästä tää alkaa olla jo loppusuoralla. Nyt paikkoja varaamaan, jos ei vielä ole myyntipaikkaa.
Ja swapista suoraan kuminkäryisiin jatkobileisiin Golden Classic Cafe`lle: viewtopic.php?f=1&t=280033&p=2719174#p2719174
Halpa isolle miehelle soveltuva kuppipenkki tekis kauppansa Vermossa. Leimat ym pitää olla vanhat, että hinta asettuu kohdalleen. Pelottaa pojan peltoauton kyydissä.
Pääsee, ulkopaikkoja varmaan riittää. Sisäpaikkojen kanssa on joskus ollut tiukkaa, kun kaikki oli etukäteen varattu, mutta silloinkaan kaikki paikan varanneet ei saapuneet paikalle.
Mikähän siinä oli että 4x4 avolava jenkillä ei päässyt harrasteparkkiin ? vaikka oli sielä muitakin tavan vehkeitä jonossa.. ohjattiin tylysti Nissaneiden puolelle
Tultiin ilmeisesti hieman turhan myöhään paikalle, mutta olihan siellä vielä jotain myytävääkin. Harrasteparkissakin oli vielä ihan mukavasti kalustoa, joten pari kuvaakin tuli napattua: FHRA Swap.
se on sitä rasismia. mäkään en päässyt toissa kerralla harrikalla ja kaveri pääsi. Mulla oli vielä vanhempi. Hällä 2000-luvulta, mulla 90 luvulta. Nythän siellä oli uudehko a6 harrasteparkissa...
Kiitoksi kaikille tapahtumaan osallistuneille, niin myyjille kuin asiakkaillekin. Te teitte tästä taphtumasta hyvän.
Kiitos Putelle ja kumppaneille tapahtumasta.On kyllä melkonen aarreaitta kun aikasin vaan menee.Taas olin kuin pikkulapsi lelukaupassa!! Jaffu Holmilta BBC Hooker Super Competition sarjat 2-tuuman primääreillä 200€ ja lähes uudenveroiset. GM-Cruisersin presidentiltä SBC Hooker Competitionit 130€ uutta vastaavat. Nämä vaan esimerkkinä mainitakseni.Olen käynyt myös Pomonan Swapissa ja Long Beachin Hi-Performance swapissa,ja tuntus että siellä on hinnat kovemmat.
Joo hyvä swappi kauppa kävi ihan hyvin ilmeisesti porukka löysi meikäläisen pöydälle joko hajun tai äänen perusteella Oli kivä taas rauhassa jetella tuttujen kanssa niitä näitä Kiitti kerholle myös mukavasta kutsusta Kiitti MAX ja muut pokat toivottavasti nähdään taas keväällä samoil nurkil