FIA European Drag Racing Championship 2024

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mika.V, 21.5.2024.

1. Mika.V

Mika.V Gearhead

2. Mika.V

Mika.V Gearhead

3. Mika.V

Mika.V Gearhead

Summit Racing Equipment Internationals | European Dragracing Championships | Tierp Arena | August 10

MRKM tykkää tästä.
  4. Mika.V

Mika.V Gearhead

5. Mika.V

Mika.V Gearhead

Summit Racing Equipment Internationals | European Dragracing Championships | Tierp Arena | August 11

6. Mika.V

Mika.V Gearhead

7. Mika.V

Mika.V Gearhead

8. Mika.V

Mika.V Gearhead

9. Mika.V

Mika.V Gearhead

10. Mika.V

Mika.V Gearhead

11. Mika.V

Mika.V Gearhead

12. chevy 2

chevy 2 Gearhead

Mielenkiintoista seurata mitä sanktiota ProMod kuskille tulee.
    Vanhalla konkarilla ei mennyt ihan putkeen,oliko se 3 tai 4 lajittelun jälkeen.
    Onse kumma kun tuollakin tasolla pitää perseillä.
    Eikä näköjään riittänyt eka Idiootti-Moka vaan sitten vedettiin perään toinen,vielä tyhmempi moka.
    Tai sitten mä en ehkä vaan ymmärrä.

supo tykkää tästä.
  13. Herje

Herje Double Gearhead

Mitä siellä on mokailtu?

14. chevy 2

chevy 2 Gearhead

supo tykkää tästä.
  15. supo

supo Double Gearhead

Kunnon perseily ollut kyllä,ei jatkoon missään!Kunnioitus muita kilpailijoita kohtaan 0%!

16. No, näitä sattuu ja ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Pikkusen viisari värähtänyt ja eihän tämä nyt meidän yöunia vie kun mies vastaa itse tekemisistään tai tekemättä jättämisistään. Toki näitä on hyvä nostaa esille.

Minusta meidän tulisi olla enemmän huolissaan siitä että miten nämä oman alueen kisaäijät, proot, tai muut kovetut kisakuskit ja moottorivelhot saadaan edes kerran vuosi kauhavalle kisaamaan.
    Toki sosiaalisessa mediassa ja muualla toisia haukutaan tai muuten naureskellaan, mutta kynnys mennä radalle on aika suuri.

17. Nixxon_

Nixxon_ 2nd gear

Terve
    Oletko Aulis miettinyt että vieressä ajaa kaveri joka luottaa siihen että kilpakaveri on selvin päin!!!Mun mielestäni se että riskeerat myös kilpakaverin
    On todella paha asia.osoittaa välinpitämättömyyttä laija /kilpakaveria kohtaan.
    Terv
    Nixxon

Rami_Vaan, valtope, chevy 2 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Jättefin

Jättefin 3rd gear

19. chevy 2

chevy 2 Gearhead

Niin,
    Kyllä mä oon Nixxonin kans samalla linjalla että se raja on 0, se on selkeä 0 eikä vaan sinnepäin.
    Se on ensinnäkin turvallisuus asia.

Se ei ole 0.01 vaan 0.0000.
    Ja vaikka Saksassakin on 0.5 liikenteessä oleva raja niin Ammattikuljettajilla tais olla 0-toleranssi.
    Ja kilpa-autoilijaa voidaan verrata ammattikuljettajaan koska keskitason kuljettajaa parempi.
    Korjatkoot joku jos oon tässä väärässä.
    Ja tuo 0-raja on kaikissa moottoriurheilulajeissa.Kaikille sama sääntö,ei ole vaikeaa.

Jos ei sen verran voi juomistaan seurata ja rajoittaa että olisi SÄÄNTÖJEN MUKAISESSA ajokunnossa niin se kertoo asenteesta Sponsoreitaan ja fanejaan kohtaan puhumattakaan kilpakumppaneista.

Enemmän ehkä mua huolestuttaa jos Auliksen asenne on se että suurempi ongelma alkoholin tai muiden huumausaineiden alaisena ajamiseen radalla ja sen jälkeen varikolla ,niin on se että ei ole kuskeja?

Ehkä tässä kohdassa oli enemmän oman kultaisen hiekkalaatikon muruset hiertämässä,että annettin rivien välistä taas sitä Aulistelua lähinna mua kohtaan tuolla "moottorivelho" nimikkeellä.
    Kiitos vaan,en edelleenkään ole Velho vaikka sitä toisteletkin.

Sanon siihen mulle viisasteluun että aika usean kisatiimin näkymättömässä taustavoimissa oon häärännyt ja auttanut kalustoa viivalle,auttanut varikolla ja lahjoittanut ilmaislippua katsojalle.
    Näin tuun toimimaan vastaisuudessakin,kun taas ajamista tapahtuu jos tapahtuu.

Mutta Miten se osallistumispula nyt pelkästään Kauhavan ongelma on?Ei noissa muissakaan kisoissa Ruotsia myöten nautita mistään kulta-ajasta.Piteåssa on kisaa peruttu mm.
    Motiksessakaan ole ollut kisaajia pilvin,joten onko sekin Auliksen mukaan Kauhavan ja lähialueiden ongelma?

Kulut on kasvaneet ja talous ei porskuta.Ymmärrettävää jos pitää karsia menoistaan.

Ja mitä tulee some yms netissä muiden asioiden tai toiminnan haukkumiseen niin SÄ Aulsi oot sitten ihan väärä ukko siitä nillittämään sitten sekunttiakaan!

Muokattu: 27.8.2024
    artsiracing, Rami_Vaan, Araldite73 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. Fuselage

Fuselage Gearhead

Jos 0.3‰ puhaltaa vielä puolelta päivää, niin mitä siellä on ollut ekoilla kierroksilla.
    Ja en usko johonkin keski-eurooppalaisiin juomatapoihin, et otin vaan lasin punaviiniä sapuskan kanssa.

Kerro tästä muillekin!