Fifties-brittibobberit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja Chevy ´53, 25.11.2004.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  2. B 50

    B 50 Gearhead

  3. B 50

    B 50 Gearhead

    No siellähän se Flyrite oli Bobbertownin linkeissäkin, mutta olkoon kun jo kerran kirjotinkin.
     
  4. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    www.vmpk.com ja sieltä löytyy vanhoja pyöriä mm. päivä pari sitten on tullut myyntiin muuan Bsa B 33- 52, en uskalla laittaa suoraa linkkiä, sehä saattaa olla laitonta. Silloin kun itse etsin eka mopoa, Keltainen Pörssi oli kovaa valuuttaa. Eikös tuolla OD:n myyntipalstalla ole halpa Trumpetti-projekti?

    Itsellänihän on lyhyt läskipyörä Bobber, mutta rakentelutyylissä lienee jotain modernimpaakin kuin 50´s stuukki.
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Juu tuon BSA:n huomasinkin. Mulle riittäis ihan vaan runko, joku risukeula, motti ym. joiden ympärille vois muotoilla kaikenlaisia itsetehtyjä osia pikku hiljaa. Ei niillä papereilla ja prosenteilla oo vielä merkitystä. Tallissa olis tuollaiselle tilaa. Halpakin sais olla.
     
  6. Erppa

    Erppa Gearhead

    Mulla on jäykkärunkoinen bobber arska rakenteilla,tai ollut jo jonkin aikaa.
    Istuin korkeus 40 centin pintaan,leveää keulaa,belttiveto,mazdan kärjetöntä sytkää...

    Arielia ei oikeastaan ole kuin lohkot,kampura,nokka ym on tehty itte ja päällä on 500cc jawan pytty ja kansi isoilla venoilla.
     
  7. Sneaky Smart

    Sneaky Smart 1st gear

    RE-G

    Juu Bobber henkistä -52 G- malli jäykkäperse Royal Enfieldiä leveine valkosivurilloineen on rakenteilla, vaan ei myynnissä. Brittitalli.com sivuilla muutama utuinen kuva säksättimestä.

    Vaan rakentakaas Bobber Jawa ! "myydään sekalaista" osastolla plungerpeba javetti kaupan, ja jopa vmpk sivustoilla myös!
     

Kerro tästä muillekin!