Firebird bensapumpun vaihto yläkautta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Ässä., 4.8.2017.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Suuttimen nyt voi testata + - johdoilla. Huomaa naputtaako se johtoa taputtamalla tai miten aukeaa muutenkin. Jos painetta systeemissä niin sen kyllä näkee.



    Nyt kun uudet ecut ja kaikki niin kerää ne somaan pahvilaatikkoon ja pistä sellanen hinta että saat 4bbl imusarjan ja alipaine hein käytettynä + kaasarin.


    Icm voi olla myös pimeä valmiiksi, mulla tuli niitä kaksi valmiiksi rikkinäistä usasta. Hienoja laitteita.
     
  2. Roc

    Roc Gearhead

  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vakioon tai yhtään sen kaltaiseen en menis rahojani tuollaseen laittamaan, jos ei ruiskuja rakasta tai aja e85 tms.

    Täällä tais jossain olla noista ja vastaavista juttuakin. Toisilla kai toimi ilman ihmeempää säätöä ja toisilla ei.
     
  4. Roc

    Roc Gearhead

    Jos tulee ajoa yhtään enempi, niin mieluummin investoisin Fitechiin kuin kaasariin.

    Juu vakiossa 5.0 tbi koneessa tehohyöty lähellä 0, mutta jatkojalostaminen helppoa.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Talvella jos paska ryyppy on tai lyhyttä ajoa mikä jäätää kaasaria ja tekee paskaa koko autolle muutenkin, niin kaise siinä hyödyn antaa. Muuten ei ruisku paljon kaasarista iloja anna.
     
  6. 3964

    3964 3rd gear

    Mitä lyhyempää matkaa ajat sitä enemmän mieli tekee ruiskua,silloin tällöin ajettavaan harraste autoon kaasutin käy hyvin.
    Tosin monta jälkiasennus ruiskua on yhtä huonoja kuin kaasutin pätkä ajossa.Tämä johtuu puutteellisesta säädöstä.
    Nuo ns.itse oppivat on kokeilematta mutta teoriassa vois olla ok. Käyttis henkiseen autoon.
     
  7. Ässä.

    Ässä. 3rd gear

    Noniin! Tänään pääsin taas kimppuun, melkeen vuosi olikin väliä. Hain kärrillä tallille, ni ei oo enää välimatkaa sataa kilometriä...

    Pick-up coil ei näyttännyt mitään vastusta. Joten jakaja pois ja vaihdoin uuden coilin, löytyi tallista tuurilla uusi. Putsailin hapettumat, eikä halkeemia näkynt. Dampperista merkit kohille ja jakajan nasta ykköspytylle, lähtihän se tulille!
    Raskaasti kävi, ei oikeen kierroksia halunnut ottaa. Täytyy sytty säätää vielä huomen kun tutkii manuaalista ohjeet... Pensatkin vanhoja tietty.
    Mut alkaapi paremmalle vaikuttamaan, suuret kiitokset vinkeistä vain kaikille..!
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sytty säädetään sitten se yksi piuha irtonaisena muistaakseni nollaan ja sitten piuha takasin kiinni.

    [​IMG] vähän huono kuva mutta toi 12
     
  9. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    E85 raakana + kaasari on omalla kokemuksellani paska yhdistelmä, jos sesonki jatkuu kuuman kesän ulkopuolelle. Tein slanttiini DIY ruiskun ja jo ryhtyi toimimaan. Kaasari turbon painepuolella opetti kärsivällisyyttä. Tein siihenkin DIY ruiskun eikä ole ollut enää mainittavia murheita. Slantin seuraavassa generaatiossa tulee pikkuisen lisää viritysastetta, joten taas ruiskien...
     

Kerro tästä muillekin!