Flamethrower

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja B 49, 28.2.2003.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. B 49

    B 49 Gearhead

    Tämä olisi varmaan pitänyt laittaa tonne sähköosastolle,mutta laitoin se tänne kuitenkin.Flamethrowerin sähkökaavio ilman varranjakajaa.Eli sama boksi mitä jenkeissä myydään noin 90 taalaa.Osat ei varmaan maksa montaa euroo.
    [​IMG]
    Teko-ohjeet tuolta.
    http://tnga.home.att.net/Tech/flame_throwers.htm
     
  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Onkos täällä kukaan kokeillut noita vehjeksiä? Tuolla mallikeskustelussa mainittuun ´63 limokäkkylään kokeiltiin aikanaan ja vaikka tuolloin remppaamaton kone vei satasella 30 litraa korkeaoktaanista ja litran öljyä, niin eipä syttynyt vaikka putkesta tuli melkoinen haiku. Väitän siis, että tarvii lisäbensansyötön. Ps. Not for highway use!
     
  3. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

  4. B 49

    B 49 Gearhead

    Ei ole tullut kokeiltua,mutta se pitää kuulemma kytkeä niin,että puolalta katkeaa virta samalla kun laite kytketään päälle.Luulis tuon toimivan kun kaasupoljinta pumppaa.
     
  5. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Umeån pojilla oli flamethrower muistaakseni Pontiacissa (?) mm. joku 3 kesää sitten Aitoossa, kytketty ilman lisä bensansaantia ja hyvin toimi. Pirssi oli joku 60-luvun alun vihreä ovenkahvaton, muistaakseni 4d. Kesannointi onnistui siististi ohjaamosta.
     
  6. Olds-homo

    Olds-homo 1st gear

    Tuota sähkökaaviota oon just kaivannukkin! Oliskohan joku kokeillu käytännössä tuleeko siitä kunnon kipinää? Meinasin tehdä semmosen systeemin jossa olis k-jetronicin suuttimet (1-2 per puoli) ja pumppu syöttämässä kakkua ja ejektoriputket imemässä ilmaa pakokaasun sekaan. Kipuna vain puuttu mut jos tuo häksätin sattuis toimimaan niin siinähän sekin homma olis.
    Arvelin että vois tulla aika hyvät valakiat jos vaan saa syttymään.
     
  7. B 49

    B 49 Gearhead

    Toivottavasti möys sammumaan!
     
  8. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Joo oishan se härski käydä juhannus kokko sytyttämässä autolla..saattas naapuriltaki tippua leuka mahankorkeudelle :wink:
     
  9. Joonas

    Joonas 1st gear

    juu ruottin poikien autossa se pelas hienosti. se oli muutes 63' olds
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  11. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Muistakaa nyt sitten, että moiset pelit ovat laittomia, vaarallisia jne.
    Älkääkä sanoko, että Overdriven pojat näitä kehittelee.... :wink:
     
  12. Fe

    Fe 1st gear

    ei me mutta muut...:evil:
     
  13. pas2

    pas2 Gearhead

    Opiskelinpas tuota rakennusohjetta, kun vaikutti mielenkiintoiselta :wink: ja jäi hiukan hämäräksi että mitenkäs tuo nyt oikein pitää kytkeä, kun tekstiosuudessa kerrotaan jotain ihan muuta kuin kuvassa! (ainakin mun enklandintaidoilla tulkittuna)
    Oliskos jollain selvitystä tohon kytkentään???

    Niin siis ajatuksena olisi viritellä tuollainen vehje toimintaan ihan mielenkiinnosta ja sitten tuottaa ohjeet ja toimiva kytkentäkaavio esim. osoitteeseen pas2.tk.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: pas2 2003-03-06 03:13 ]</font>
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  15. Alexik

    Alexik 1st gear

    Murrr...
     
  16. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  17. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  18. 454SS

    454SS 3rd gear

  19. B 49

    B 49 Gearhead

    Ei huono röökin sytytin!

    [​IMG]
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joskus lapsena minä olin nähnyt koulutaksin kyydistä, kuinka edessä ajavasta 1600TL-sarjan liuskaperä-volkkarista syöksyi sinitulta. Taksikuski sanoi, että siinä volkkarissa täytyi olla sytytys liian myöhässä ja lähti ohittamaan.

    Paljon myöhemmin minä olin nähnyt samanlaista sinituli-ilmiötä kaverieni pannupääharlikoissa. Sinituli vain ja pang! Mahtavaa efektiä...
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!