fleetside 4 kertaa 4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja sakkoa, 21.2.2008.

  1. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ilman 4X4 vetoakin (ainakin pitempi lavainen) Fleetside menee yli 1800 kilon...
    Lyhyempi taitaa takavetoisena siinä rajoilla olla...
     
  2. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Tuttu mies laitto pitkään takavetoseen 4.3 kutosen, sai 80-lätkän pois.
     
  3. Littlerocker

    Littlerocker 1st gear

    Mulla on 4x4 kutosella, automaatilla ja lyhyellä lavalla. Kysyin konttorilta 80-lätkästä ja sanottiin että menee paino sen verran yli 1800kg että lätkä vaaditaan, paitsi jos olis sekä ABS-jarrut että airbägit.
     
  4. sakkoa

    sakkoa 2nd gear

    Siis myynnissä? :x
     
  5. Rollepolle

    Rollepolle 1st gear

  6. boozehead

    boozehead Gearhead

    mulla-89 fleetside kuutosella takatuuppari,paino 1760 ja katteella tasan 1800 :poff:
     
  7. jj72

    jj72 1st gear

    Mikä tossa noinpaljo painaa :eek:

    Mun 1500HD Diesel neliveto -91 lyhyt-hytti-pitkälavan omapaino on22??kg,
    ja kokonaispaino 28??kg!!!
     
  8. sakkoa

    sakkoa 2nd gear

    Niin,ja tähän väliin hyvä lisätä ettei sen välttämättä tartte olla fleetside.
    Sportside YMS. yhtä kelvollisia.Dodgen dakotakin on asiallinen ,jottei
    tässä ronkeleita olla.
     
  9. cam68

    cam68 1st gear

  10. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Osaisiko joku kertoa, että onko nelivetoisilla, 6.2l diesel koneella olevilla k1500:silla ja 2500:silla, muuta eroa kuin paino ja kuinka paljon nuo painavat?
     
  11. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Eroa kantavuudessa?..
    Muuten en mitään tiedäkkään..
     
  12. tonis

    tonis 1st gear

    4x4

    Miten on voiko nopeella nelivedolla käyttää isoa Deetä? Auto on -85 scottsdale np208 jakolaatikolla dieseli
     
  13. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Vähän ot mut niin on tuo edellinenkin, etsiskelen myös neliveto p-u:ta jos jollain sattuu olemaan ylimääräisenä. Jenkkipeli hakusessa ja noin puolta halvempi kun tämän topicin aloittajalla haussa eli mulle kelpaa siis myös rippeet :lol: kaikki nelivedot noteerataan merkkiä katsomatta kunhan siis olis edes usa valmiste. Nettiautoa tulee luettua ihan v..seen asti joten ne on melkein tiedossa.
     
  14. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Re: 4x4

    No miksei voisi? Siis ainakin jos nopeus pääosin pysyy tuolla 60 kmh yläpuolella.

    On se vaan niin paljon helpompaa np203+350 askilla... :rotfl:
     
  15. gto69

    gto69 Gearhead

    Mulla olis tyrkyllä 88 lyhyt fleetside 4x4 ja 350:llä.Tekniikka kunnossa.
     
  16. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    gto69
    Laitoin yv:tä autosta.
     

Kerro tästä muillekin!