Fleetsidesta hävis sähköt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Jome, 25.4.2007.

  1. Jome

    Jome Gearhead

    Valot ja kaikki muut toimii kun vääntää avaimesta starttiasentoon muuten ei toimi mitkään sähkölaitteet. Valotkaan ei toimi vaikka niiden ei kai pitäisi edes mennä virtalukon kautta...?? Mistä lähtis vikaa hakemaan? Akut on uudet ja täynnä virtaa.
     
  2. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Maadoituksista?
     
  3. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ainakin itsellä on ollut ongelmia niin että kun startin ja virtalukon välillä on johto-ongelmaa, niin ei mikään toimi... (kääntää avaimesta start-asentoon, niin kaikki sähköt häviää).
    Eli paljon sähköä kulkee startin kautta.
     
  4. e.t.i

    e.t.i Gearhead

    akunkengän + puolen kiinnitys jos löysällä niin ei anna startatessa virtaa mutta virta asennossa esim valot palaa. edellinen kirjoittaja on samassa johdossa itsellä vika oli akun navassa.
     
  5. Jome

    Jome Gearhead

    Vika löyty, kiitoksia avusta. + puolen johto oli sulanu startin päästä. Anto kuitenkin sen verran virtaa eteenpäin, että startti asennossa toimi sähkölaitteet, tosin startti ei pyöriny. Syy siihen miks johto oli sulanu oli se, että joku insinööri joka sähköt on tehny samalla kun on vaihtanu uuden koneen, on laittanu 35mm2 kokosen johdon abiko-liittimellä startin persiiseen, hyvän näköseks oli liitin menny. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!