FOOOORRD FE sytytys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Make500, 27.8.2010.

  1. Make500

    Make500 Gearhead

    Tere!
    Konerempan/virittelyn ja sissäänajon jälkeen olen tullunna siihen tulokseen että taitaapi sytkäpuoli olla päivityksen tarpeessa. 4000 rpm ja 390 alkaa sekoilla.. :soosoo: neljään tonniin asti mennään hienosti ja kovaakin mutta kai näiden nyt edes pitäis 5000 ottaa ilman isompia ylimääräsiä ääniä. Paikalla orkkis kärkijakaja vielä. Jos HEI- ja perusboksijakaja tappelis ni kumpi voittais. HEI houkuttelis johdotusten puolesta ainakin...

    :-?
     
  2. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Miten virittelit fe mottia ???

    Peerless Ignitor, kärjellinen sytkä kait kestää oikein hyvin kierroksia?
    mulla se eka versio ollut galxiesssani ca 15 vuotta jo !
     
  3. lincci

    lincci Gearhead

    Eikös tuollainen MSD-ready to run jakaja olis ihan jees.Siinähän on myös kierroksenrajoitin mukana.
    Vaikka kyllähän ihan tuo orkkis kärkijakajakin luulis menevän hyvin 5000 kierrokseen saakka,riippuu tietty paljonko viritelty ja mitä haetaan koneelta ja millä budjetilla.
     
  4. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    puolet halvemmalla taitaa selvitä, jo uuden tehdaskorjatun jakajan hommaa
    (oma tuli americanautoparts.fi kautta) + siihen uudempi ignitor III missä on mm kierrosluvun rajoitin.
     
  5. Make500

    Make500 Gearhead

    Koneeseen tuli pantua 0.030 porauksen ym. laakeriremonttien jälkeen laitettua 268/268 compin high energy nokka, edelin performer rpm imari, 750 cfm edelin kaasutin ja Hookerin Super Compit. Kaikki täysin uutta.
    venajouset on alkuperäiset, mutta jousipaineet mitattu ja pitäis tälle nokalle riittää. Kannet C6AE-R eli ei huonoimmat ja alunperin paras teho tehtaalla 4800 rpm. kohdalla. Eli ei pitäis tässä vaiheessa alkaa vielä räkiin..
     
  6. revariver

    revariver Gearhead

    Fordin oma kärjetön jakaja ja sytkäboxi rockautossa noin 70$+ rahti
     
  7. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mikä ihmeen sytkäboxi ????

    FE motit pärjää jakajalla ja puolalla ?!
     
  8. revariver

    revariver Gearhead

    Jos haluaa Fordin oman kärjettömän oliko nyt duraspark. Viimeisen vuoden FE trukki koneesta. Mielestäni mietoon viritykseen ihan hyvä.
     

Kerro tästä muillekin!