Foortin C4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Mercury, 10.3.2003.

  1. Mercury

    Mercury Gearhead

    Kertokaa missä mättää,loota nappaa heti kiinni kun laittaa vaihteen silmään,vaikka tyhjäkäynti on reilusti alle 1000 kieppiä.ei auta vaikka vähentää öljyä eli ei pitäs paineesta olla kii?turbiini paska?voiko säätää tuota että millon se nappaa kii?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kyllä sen turbiinin kuuluukin "napata" heti kiinni kun sille pykälää tyrkyttää. Mutta jos tarkoitit niin kovin että kone nukahtaa niin sitten turbaani taitaa olla jumissa.
     
  3. Mercury

    Mercury Gearhead

    Siis turbiininhan pitäis napata vasta kun nostaa riittävästi kierroksia,mulla veto on heti päällä kun panee pykälän silmään,meinaan että on aika vitun hankala ajaa kun joutuu runkkaamaan sitä keppiä koko ajan.(deeltä ännälle ja toisinpäin)
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    [​IMG]On kai siinä hylsyssä nyt jarrut. Onko,,,,? tai sitten pohkeet on rapakunnossa vai onko jarrutehostaja eläkkeellä.
    Ja[​IMG]
     
  5. Mercury

    Mercury Gearhead

    Mudracer taitaa olla vitsimiehiä!joo oon sen verran märkäkorva näköjään jenkkien suhteen etten tajua painaa sitä jarrua,nyt se "vika" sitte selvis!
     

Kerro tästä muillekin!