Ford 1935-1939 runkoon caprisen kelkka?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja spychobilly, 27.4.2011.

  1. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    Tuossa on tullut mittaillua tota omaa 1936 fordin runkoa ja kaverin caprisen 80 luvun (lankkukylki) että eikös tuo nyt mahtuis/menis tollaseen fordin runkoon caprisen kelkka, kun ei viittis tota mustang II kelkkaa hommailla kun caprisen kelkka tulis halvemmaks 8)

    caprisen kelkka= 77cm rungon sisämitta ja n.150cm vanteiden kiinnitys pinnasta toiseen.
    ja foordis melkosamat mitat, tosin edestä kapenee suht jyrkkään...

    mites mustang II kelkan leveys?

    tai sitten kolmos sarjan mustangin??
     
  2. Karva

    Karva Gearhead

    Laita koko alusta GM osista, saat ruullaavan Farmin 250:- kun tulet hakeen Kouvolasta. ??
     
  3. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    miksei voi laittaa voorttiin voortin tekniikkaa, sitä mä ymmärrä en..
     
  4. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    kaveri leikkelee jo caprisea... 8) saapahan jarrupääsylkän,tilttipylvään yms. +sit ton kelkan
     
  5. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    Pitää päästä halvalla 8) Ostappa nyt jokaiseen piharaatoon mitä mulla tossa pihassa pikkasen yli 10kpl tollanen mustangin kelkka speedwayltä=Mustang II Air Ride IFS w/ Stock Control Arms Price:$1,199.99

    Gm osaa tyrkyllä halvalla hinta luokat tosiaan tossa alle 300e ja mulle kun caprisen kelkka yms. vermeet= 0e 8) Totta kait täytyy uudet puslat yms. roinat hankkia... En nyt näkis pahaksi asiaksi tuota :rotfl:

    Tekniikkahan sitten tulee 289 tai 302+c4+fordin "9 (roinat jo valmiina tallissa) 8)

    Mites sitten mustang 1979-kelkka?? miten eroaa mustang II kanssa? kertokaas viisaat :D

    1974-1978 mustang II ja sen jälkeen kolmos koppa 1979-

    tossa nyt linkis mustang II kelkka http://www.cardomain.com/ride/2619207/1937-ford-ltd
     
  6. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    jos halvalla, niin joku foord leppäkylki elinten luovuttajiks ?
     
  7. B 50

    B 50 Gearhead

    Tää on autonpilaajien oma osio. Tuolla on toi mobilistiosasto erikseen. :wink: Capricen etukelkat on siksi halpoja kun niitä ei voi käyttää sinällään juuri mihinkään. Vaikea kuvitella että se näyttäis sopusuhtaiselta `35:n alla. Mutta sitä voi kaventaa 5cm Malibun ohjausosilla.
     
  8. jzl

    jzl 1st gear

    yhden tuon tyyppisen tekeleen olen nähnyt, en muista oliko malibun vai caprices etukelkka. todella korkeaksi oli maavara muotoutunut, jotta aika kovalla kädellä pitää etupäätä muokata, että siitä saa sopusuhtaisen ja menevän näköisen. mutta siitä vain kokeilemaan.
     
  9. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    eikö helpommin 36 kunnostaisit ihan pussihousukuntoon :lol:
    ei noita kolme kutosia niin paljon jäljellä ole?
     
  10. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    nyt ragtoppi pukee sarkahousut jalkaan ja lähtee meneee :rotfl:
    täällä on turha kiusata "valveutuneuta" vandaaleita :poff: :rotfl: :rotfl:
     
  11. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ^jeps, häippäsen, elli etselin moottoria putsaamaan , ja maalaamaan,
    siitä tulee keltainen ! Pussihousu väri, myönnetään 8)
     
  12. B 50

    B 50 Gearhead

    Sen vähän mitä mä tota spykobillyä tunnen, tässä vois varmaan yhtä hyvin lukea "ei tosta kolme kutosesta niin paljon jäljellä ole?". :D
     
  13. B 50

    B 50 Gearhead

    Sen kelkan voi hitsata tasan siihen korkeuteen mihin haluaa. Eli mahdollisuudet matalaan alustaan oikealla jousitusgeometrialla riippuu täysin homman suorittajasta, ei etukelkasta. :soosoo:
     
  14. [​IMG]

    Tossahan on koko GM;n lahnarunko alustana ja ei tuo kori nyt matalammalle voi mennä jos ei maahan monttua kaiveta.... Ilmapussit jousien tilalla ja iskarit siirretty tukivarsien ulkopuolelle.

    Miksei kävis sitten Foortiinkin? Tosin tuo Nash on aika leveä jo luonnostaan mutta helppohan niihin loksuihin on siivu peltiä lisätä.
     
  15. TATU

    TATU Gearhead

    Miksei kävis sitten Foortiinkin? Tosin tuo Nash on aika leveä jo luonnostaan mutta helppohan niihin loksuihin on siivu peltiä lisätä.[/quote]


    Tai keskelle autoa..... 8)
     
  16. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    ihan hymyks vetää kuinka hyvin porukka tietää mut vaikka ei koskaan oo nähtykkään :D no jotkut metsäauto paperit oli ton projektin lähtökohtana 8) viddu ku muista oliko 36 vai 37 mut keulan pellit 36 on jo (cossu) ja runko tomahawk townista by ODE:lta ja olikos se nyt oikein till Norje alunperin.. :) nyt on koetaulu 41-48 fordista jossa paikka 60 Chryslerin juustokuvulle
    (cossu) kontissa... thänks Kutjalle ja keväälle joka sulatti lumet että tuokin kapistus löyty 8) chryslerin kuvun kehys homma joo menee kylläkin tohon 52 lincoln projektiin :rotfl: loput kojarista tohon....no foordiin 8) vitut niistä vuos malleista :D
     
  17. spychobilly

    spychobilly Gearhead


    Tai keskelle autoa..... 8)[/quote]

    Tatul ennakko luulotonta rakentamista muutekin! (arvostan)
     
  18. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    njaa Akseli von Gartaanin kans oli höpöttelyä sitten taasen muista jutuista= tosta mun 1939 chevyn limosta vs sun korinvaihtokottero(onnaa) 8) 8) :rotfl:
     
  19. 2ford37

    2ford37 Gearhead

    ford

    olis, tyrkyllä 1935-1939 Fordin runko eikä tarvitse koko vuotta hitsata.
     
  20. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    tattis mut runkoa en tarvii kun iteltä löytyy jo yks hyvä sellanen...

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!