Ford 302 STREET BOSS muutokset ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Bätmobiili, 11.7.2008.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Juu,kyllä se ajatteluttaa ja pitkään...

    No onneks sentään tuplapumpulla,ettei 750 vacuumilla :poff:

    Pitää tulla ihmetteleen noita mäntiä tässä nyt joku päivä!
     
  2. garagektc

    garagektc Gearhead

    Tänään porailin toiseen kanteen tuohon imukanavatasoon vesikierrolle uuden reiän..hiukanhan se tuppaa mietityttään kun painaa liipasinta ja lastua alkaa irrota vanhoista osista, mutta osui tuokin vesikanavan kohdalle.. Positiivisena yllätyksenä reikä osuu adapterilevyssä olevaan kanavaan 8)
    Nyt vaan tarvii muistaa että nuo reiät pitää tulla koneen etuosaan kun rupeaa toista kantta poraamaan..
    Alapuolella olevat "kanttiset" kanavat vissiin tulpataan, joten täytynee kysäistä puolitutulta koneistajalta josko jossain vaiheessa ajais kanttiset reiät pyöreäksi ja tekasis niihin plugit..
    Huomenna tarvii käyttää työaikaa hyödyksi ja leikellä imusarjan tiivisteestä vielä pari milliä puolelta niin saa ottaa loputkin ylimääräiset tosta imusarjasta pois..Loppu sovitus sitten adapterilevyjen kanavia viistämällä..
     
  3. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Hyvä, pistä vaan tarinaa kun projekti etenee, ja kuvia mahollisuuksien mukaan :D
     
  4. garagektc

    garagektc Gearhead

    Muutama lisäfoto lisätty tonne kuvablogiin..
    Osapakettikin lähtenee maanantaina kohti Suomea..sit olis kansiin uudet kamat, nokka, nostajat jne..
    Kunhan vaan taas Visa kestäis :eek:
     
  5. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    Mitenkäs olette ton jakajan toteuttaneet kun olette noita 302 efejä kaasaroineet. Itse kaasaroin tässä taannoin ja vanha jakajahan ei kelpaa enää kun auton äly laitettiin roskiin ja vanhan mallinen kärkijakaja oli väärän kokonen.
     
  6. garagektc

    garagektc Gearhead

    Taalat joelle ja MSD pukinkonttiin :D
    Röhisee ihan normisti ja löytyy valmiiks rullanokalle sopivalla rattahallakin varustettu malli.
    Tänään tuotiin osapaketit ja saas nähä malttaako olla koko päivää töissä... Kenties tarvii hakea vaikka nokka-akseli tohon pöydälle niin voi hipelöidä jos sattuu ajatus karkaamaan työasioista sivuun...
    Sovitelevyjen sorvaukset alkaa olla valmiina ja imusarjastakin on ajettu sen verta irti että josko enää tiivistyy. Seuraavaksi pitäis holkittaa veivit niin sais kasattua sen verta että pääsis mittailemaan ja ihailemaan..tai kiroilemaan että vituiks män..taas :eek:
    Aikataulu kusi tällekkin kesälle, ei ajeta toukokuussa. Lähinnä budjetti kolisi kiville erinäisten lomautusjärjestelyjen takia. No, jos Natseihin sais valmiiks..
     
  7. kime2

    kime2 Gearhead

    Kunniamerkki garagektc:lle oikean tyyppisen nokka-akseli valinnan johdosta,toivottavasti muut seuraavat perässä :wink:
     
  8. garagektc

    garagektc Gearhead

    Tää menee vähä ohi aiheesta, mutta nyt olis sovitusta varten tyhjä Clevor mottirunko keulilla..helppoja työvaiheita on pieni "naputtelu" että Lakewood mahtuu asumaan..isompi työ on sitten pakosarjojen taiteilu..
    Sen verran "kannustavaa" palautetta projekti sai taas tänään, että ihan vittuuksillaan se joskus valmistuu..
    Jahka muistan ottaa venttiilikopat kotona koristeena olevasta motista niin yritän laittaa kuvia lisää tonne blogiin..saa sitten porukalla nauraa perkele..
    :p
     
  9. kime2

    kime2 Gearhead

    Se on hienoa että sua kannustetaan,pitänee lähipäivinä tulla oikein viisastelemaan :poff:
     
  10. garagektc

    garagektc Gearhead

    Nyt olis kollektoritkin eli pakosarjaprojektia voinee jatkaa viikonloppuna ihan täydellä innolla..vänkärin puolella on alkupätkät paikoillaan..ei kovin montaa mutkaa tarvinnu liimailla kun ei enään noussu aihio pois ilman että kannen irrotti :(
    no, onneks ne on ny vaan yhdellä pultilla kiinni ja tyhjät, eli hyvästä pikku jumpasta käy nostelu..
    saapa nähä miten samanmittaisiks nuo primäärit loppuviimein saa..
     
  11. garagektc

    garagektc Gearhead

    Pakosarjat edelleen kesken, sen verta toki jo valmiit että lopputyöt hoituu pöydällä. Eli vihdoin sain lohkon irtautettua keulilta ja kiikutettua koneistuksille. Kenties toukokuussa sais jotain järjellistä konepuolella aikaiseksi. Työt haittaa harrastusta ikävästi...
    Työntötankojen pituuden määrittely ja kiertokankien koneistukset kun sais tehtyä niin sitten vois tilata loput osat ja painottaa pyörivät. Sen jälkeenhän tuo olis kasausta vaille valmis. Ai niin, perkele, kansityöt on unohtunu kokonaan. Kellehän nekin lähettäis :-?
     
  12. garagektc

    garagektc Gearhead

    Joutessani vasikoin ettei meidän kotiboss projekti mitenkään aimo harppauksin ole edennyt. Lohko on hoonattu ja männänlaet tuossa tasoittelin ja kiillotin, samalla paloi selkä kun piti pihalla toplessina tuo operaatio tehdä :soosoo:
    Hommasinpa sitten mielenhäiriössä Eaglen veivitkin. Alumiinivauhtipyörä ja uusi dampperikin tuli, eli kohta päästäis puntille.
    Tuunasin hienon rullakonkin johon voi kasata etupalkin/koneen ja laatikon valmiiksi ja sitten vain laskea auton päälle. Saa ny sitte nähä helpottaako mitään vai poikiiko jotain uusia ongelmia niinku kaikki yleensä.
    Sen verran kuuma on tallissa ettei oikein työ maistu...Fosters kylläkin :rotfl:
     
  13. VooDoo

    VooDoo Gearhead

    kansiviritys j kosunen tekee ainaki hyvää jälkeä, jos porttaushommia meinasit.
     
  14. garagektc

    garagektc Gearhead

    Kiitoksia vinkistä..Tällä kertaa ei kanaviin tarvitse mennä, ne on joskus "siistitty"..Liekö tämän yhteydessä tai jolloin muulloin muutettu keinutornit rullavipoille ja tässä operaatiossa onkin sitten tullut pieniä ja keskisuuria kämmejä..Osa mennyt liian matalaksi ja pinnapultin jenkat pohjaa..Tuossa Kälviällä nyt tasaavat kaikki samaan korkeuteen niin saa prikoilla sitten korkeudet sellaisiksi että pystyy kirimään eikä kanna kierre tyhjän päällä..Ja ohjurit tulee uudet sekä tietty uusien venttiilien "läppäys"..
    Jos vähänkään intoa löytyy ja tavarat tulee jossain vaiheessa niin elokuun lopulla tai syyskuussa kenties Kemoraan tai ainakin omin avuin tallista ulos :-?
     
  15. garagektc

    garagektc Gearhead

    Eipä ole pahasti venähtäny tämäkään projekti. No, kampiakseli on matkalla, joten eiköhän alakerran kimppuun pääse ennen vappua.
    Kannet edelleen pajalla, pitikin mennä sanomaan ettei ole kiire :D
    Helmikuussa pikavisiitti Jenkkilään, jospa sieltä nappais männänrenkaat ja työntötangot tuliaisiksi. Sovitin mäntiä näön vuoksi paikoilleen ja näyttäis että jonkin verran kenties puristustakin ilmenee. Eipä tarvi arvuutella ajaisko E10:llä...
     

Kerro tästä muillekin!