ford 32 big deuce 1:8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja ford-84, 22.4.2012.

  1. ford-84

    ford-84 3rd gear

  2. ford-84

    ford-84 3rd gear

    eikö?
     
  3. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  4. okin

    okin 1st gear

    muistikuvani mukaan Monogram teki myös tuota 1/8 Fordia -80 luvulla
     
  5. ford-84

    ford-84 3rd gear

    jo,ja rewelle teki 2007 uutta versio siitä mut sekin ei mun hakujen mukaan saa enää
     
  6. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  7. T.N

    T.N Gearhead

    Ja mulla on jossain tommonen 80-luvun tuotantoa oleva , kasattu mutta ei maalattu.
     
  8. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    Niin, halavallahan kaikki pitäs saaha , mielummin ilmatteeks..kaikki mikä on harkkaria ja maksaa yli 5 penniä on sikakallista, sitten vielä ihmetellään miksi esim. swapeissa ei oo mitään kunnon tavaraa kaupan..tai edes juurikaan myyjiä ollenkaan..
     
  9. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    viimeisin 1:18 yli 100€ mut mä elänkin vielä mk aikaa (100mk ei kallis) :D
    välillä jostain joutuu maksaa enemmän ku halvalla/kohtuullisella hinnalla ei saa.

    jossain? kuitenkin n.56cm pitkä
     
  10. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    juuri tämä halu/kyky maksaa haluamistaan tavaroista/tuotteista erottaa oikeen hard-core harrastajan haaveilija-uunosta..hyvinkin pitkälti..kieltämättä vanha tuhat-lappunen on kovalta tuntuva hinta "koottavasta" mutta on sitä ittekin joskus sortunu moisiin tyhjänpäiväsyyksiin ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin tulee jatkossakin käymään..
    Swapeissa nykyjään pöyrii vaan DePalman korjaamon henkilökuntaa sametti-takeissaan ja ettii ahdettua lättäpäätä kympillä..
     
  11. T.N

    T.N Gearhead

    Jep , 25 vuotta sitten muutin kotoa pois ja sinne jäi , On kuulemma edelleen tallella ...
     

Kerro tästä muillekin!