ford -37 jarrupedaalin rakentaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja coronetti, 18.12.2006.

  1. coronetti

    coronetti 1st gear

    miten on tullut toteutettua? pääsylinterit ym. löytyisikö kenties kuvia joltain?
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    Noihinhan saa valmiita sarjoja jo suht edullisesti ,etten itse enää alkais tyhjästä väsäämään. Omassani on 240 volvon tehostin/pääsylinteri lattian alla ja orkkistyylinen poljinratkasu. Mahtuu just ja just runkoaisojen väliin toi tehostin (2 kalvonen). Hyvin pelaa ja jarrutuntuma on kohillaan :)
     
  3. janiluo

    janiluo Gearhead

  4. lake ender

    lake ender Gearhead

    Tais loppua valmistus, kun ovatten liikenneturvallisuuteen vaikuttavia osia. Paha tehdä myyntiin, jos joutuu vastuuseen mahdollisessa onnettumuustapauksessa.
    Itse kiinnittelin tehostimen 8 mm levyyn ,joka on hitsattu runkopalkkien väliin. Ei notku niinkun joku 1mm tulipelti...
     
  5. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Tarkennetaan vielä.

    En ole valmistanut ensimmäistäkään kaupallista turvallisuuteen vaikuttavaa osaa. Niitä ei pysty ennen tekemään kun saa firman pystyyn ja paperit siihen kuntoon että ei ole edesvastuussa.

    kaikenlaista muuta laserkiinnikettä kyllä minulta saa. Tosin kauppa käy senverran hiljalleen että oikein ihmetyttää. Se on vissiin kivampi leikellä rälläkällä ja kiroilla kun ostaa edullisia bolt-on osia, vai kuinka???
     
  6. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ei suomalaiset ymmärrä hyvän päälle. Mullakin on rosterilaippoja myynnissä hintaan johon ei saa edes materiaaleja vaikka olis hyvät alennukset. Muutama harrastaja on tajunnut kumminkin ostaa niitä. 8)

    Liikeniskö yksi jarrupoljinkiinnikesarja tuohon omavalmisteeseen niin sitä voisi käyttää esimerkkinä/vertailukappaleena jarrutesteissä?
    :odroll:
    - Jani -
     
  7. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Piirrätkö kuvat itse?
     
  8. janiluo

    janiluo Gearhead

    :eek:
    Meinaatko että jos sä myyt mylle teräslevynpalasia ja mä hitsailen niistä piparkakkutalon jarrusylinterin kylkeen oman mieleni mukaan ja ajan vehkellä kolarin niin sä olisit vastuussa kun olet myynyt mulle turvallisuuteen vaikuttavia osia?

    Jos sulla on semmoisen malli niin lähetä tänne vaan mä voin tehdä niistä kuvat. :)

    - Jani -
     
  9. coronetti

    coronetti 1st gear

    juuri sitä tässä ajattelin että en viitsi ruveta suunnittelemaan itse ja sitten huomaan ettei ollutkaan toimiva ratkaisu, :rotfl: tuollainen valmis sarja -37:kaa ois kyllä hyvä... mutta saako niitä sitten enää? tai hyviä kuvia toteutuksesta.. voishan sitä sitten itte rakennella.
     
  10. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

Kerro tästä muillekin!