Ford 4R75W swap

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja NorthElite, 10.6.2019.

  1. NorthElite

    NorthElite Gearhead

    Tuonne Faceen jo laittelinkin...

    Onkohan 4R75W swappi kokemuksia? Vaikuttaisi olevan mekaanisesti sama kuin AOD -swappi. DigiBoxin tarvii… Niitä on tarjolla eri vaihtoehtoja. Onko kokemuksia? Tarvitaanko kaasutinkoneeseen kaasuläpän asentotunnistinta? …ja vielä, toimiiko vanhan ratti -shifterin kanssa?

    Alkaa C4 -lootikon kanssa olla matka kuljettu. Vaihtoehtoja tulevan talven harrasteilloille...
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Todella juu. Miksi vaihtaa helppo lähes aina toimiva pois. Vaihtasit illassa perusrempattavan lootan kuukausien sähköhimmeleiden ihmettelyyn...
     
  3. NorthElite

    NorthElite Gearhead

    Kyse on harrasteautosta. ...Ei jaksa lannistua etukäteen, ja sähköhimmelit ei pelota :)
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos ei kerran sähköhimmelit pelitä niin en ehdota AOD plootaa joka on käytännössä sama aski kuin AOD-E joka on taas käytännössä sama kuin 4R75W . Noissa uudemmissa on pikkasen tiheämmät pikkuvaihteet mutta myös loikkari inan tihuampi.
     
  5. NorthElite

    NorthElite Gearhead

    ...ja lukkoturbiini. AOD:ssä sitä ei ole, jos olen käsittänyt asian oikein. Uudemmissa ei ole KickDown vipua/vaijeria. Se hoituu digiboxilla ja siihen liittyen tulikin tuo kaasuvivun asentotunnistin mieleen.
     
  6. Stang 72

    Stang 72 3rd gear

    NorthElite tykkää tästä.
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    AOD:n turbiinista tulee "kiinteä" veto nelosella, sama astia kuin lukkoturbaanos. Ihan ensimmäisissä ei ollut tota jousihässäkkää ja ne ei kestäny.
    [​IMG]
     
    Muokattu: 11.6.2019
    NorthElite tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!