Ford F250 7.3D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja GM4WD, 13.9.2006.

  1. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Joo muuten löytyy mut unohdin mainita et trukki on '01.

    Kysyin eilen Partsista ja myivät ei oota.

    Kaverin '96 Mustangiin löyty:
    52€ ja jotain. Mielestäni osasta jonka saa jenkeistä alle 10$ niin hinta ei ole siedettävä.
     
  2. freeride

    freeride Gearhead

    vähä hinnat pompannu.. :eek: maksoin muistaakseni rotken johdoista jonku kolmekymppiä ja siinä tuli niitä muovikehikoitakin,jolla saa euromankat sopiin paikalleen.
     
  3. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Just katoin Ebaystä: rahteineen 11$ eli päivän kurssilla 7.65€

    Taidan tilata sieltä :eek: .

    Oliskos hintojen tarkistuksen paikka. :soosoo:

    Tietysti jokainen ei tilaa itse suoraan vaan kannattaa kotimaista. :oops:
     
  4. xsamppax

    xsamppax 1st gear

    johtosarjaa..

    kysy onko akinpajalla hyllyssä..
     
  5. Aki_A

    Aki_A 1st gear

    Re: johtosarjaa..

    Tilaamiseks menis, 39€ sis. alv 23% johtosarja autonpäähän+1din radio sovite.
     
  6. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Tulossa Ebaystä, molemmat ('96 Musti ja '01 F-350) rahteineen $20
    F-sarjalaiseen 1din muutosmuovit löytyy hyllystä tarpeettomana jos joku tarvii. Oisko 10€+ rahti?
     
  7. kaide_n

    kaide_n 3rd gear

    Moro,
    Tuli sitten laitettua joku aika sitten excursioni vm 00 ja riisseli moottorilla!
    Aikasemmin ollut vain chevy vaneja ja subbaria joten päätin tehdä rohkean hyppäyksen ja duramaxin sijaan vaihtaa powerstrokeen.... Täytyy sanoa et vielä en ole katunut

    Sitten kysymyksiin koskien tota autoa!
    Onko näis jotan samanlaista ongelmakohtaa kuin esim. chevys pmd boxi joka hajotessaan lopettaa matkan ja siksi oli aina yksi boxi varalla!

    Mikä noissa on pulttijako? Jotenkin oli se käsitys et olis sama kuin chevyn 8 pulttinen mut ilmeisesti ei ole!

    Onko dp tuneri paras lastu noihin ja kuinka se asennetaan? Tökätäänkö se vaan kiinni ja se on siinä? Mistä jengi on niitä tilanut?
    Sori mut en jaksanut kahlata koko ketjua läpi ja haulla en onjnistunut löytämään vastauksia!
     
  8. musse67

    musse67 3rd gear

    Nokan asentotunnistin kannattaa laittaa hanskalokeroon varalle. Mulla ois yks ylimääränen uus alkuperänen jos kiinnostaa. 35e. Sevyn jakoo en tiiä, mutta näissä on 8x170.

    Dp-tunerilla oon nyt alkuvuoden ajellu ja oon ollu tyytyväinen. Yhteen asetukseen halusin hieman muutoksia, niin valmistaja laitto velotuksetta muutetun filun sähköpostilla. Tunerin voi tilata suoraan valmstajalta tai esim. Riff Raff Dieselin kautta, kuten minä tein samalla kun tuli muuta tavaraa. Asennusohjeet löytyy Dp-tunerin sivuilta ja ei oo paha homma. boksi auki ja sinne tökätään kiinni.
     
  9. kojo

    kojo Gearhead

    chevyn jako on 8x6,5" eli 165,1mm
    Mulla on sitten tollaset 8x170mm jaolla olevat kahen tuuman spacerit jouten jos joku tarttee, jenkit lähetti mulle väärät :mad:
     
  10. kaide_n

    kaide_n 3rd gear

    http://www.riffraffdiesel.com/mm5/merch ... X1-TUNE-DP

    Onko tuo oikea chippi mut mitä kaikkee noista pitää valita? Mitä 0 kohtaan pitää laittaa vai onko se vakio jos ei laita mitään? jos laittaa 1 kohtaan vaikka tow 40 traileria varten
    2 kohtaan 60hp eco ja 3 100hp perform.

    Meniskö oikein et sit olis vakio + 3 eri viritystä?
    Ilmeisesti pitää ostaa sit vielä toi switcheri joukkoon et saa vaihdeltua noita ohjelmia?

    Mitä eroa on tuolla halvemmalla f5 ja kalliimmalla f6 modulella?

    Kiitokset neuvoista!
     
  11. musse67

    musse67 3rd gear

    F6:n pystyy päivittämään autossa paikallaan eikä tarvi lähettää valmistajalle jos tarvii tehdä muutoksia. Tulevaisuutta ajatellen parempi vaihtoehto jos vaihdat vaikka suuttimia tai turboa.

    Jos nollaan ei laita mitään, niin siihen tulee asetus no start. Laita ykköseen vakio ja loput siitä eteenpäin. Lisäksi pitää ostaa se switcher.
     
  12. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    Tuli tänään espoossa 1tiellä vastaan helvetisti korotettu ford f250, varmaan ainakin 10tuumaa korotettu ja lähemmäs 40" renkaat. maastokuviointi koristi foordia :)

    Onko tästä kuvia/tietoa? retee peli! 8)
     
  13. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Tuo oli myynnissä ilman kilpiä viime talvena Nettiautossa.
    Rekisteröintikatsastus oli tuolloin vielä tekemättä.
    Oli silloinkin korotettu reilusti ja komeen näköinen ilmestys.
    Olikos siinä sellainen vihree-musta tiikerikuviointi-tyyppinen maalaus?
     
  14. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    jep. sama auto varmasti oli. kyllä se näytti nyt kilvissä olevan :)

    Alkaa olee noita oikeesti korkeita pikkiksiä suomessa ja suht paljon leimassa... koskahan tulis samat ohjeistukset joka asemalle? sais nostaa omaakin vähän kohti taivasta. muuten sinne päin tuskin pääsee :poff:
     
  15. hc#1

    hc#1 1st gear

    jep..nyt on pelit leimassa :D
     
  16. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    eli siis sun autoko? laitapa kuvaa ja specsejä. keräs kyllä katseen kaukaa jo että mikäs sieltä nyt tulee vastaan... Todella hieno foortti :oops:

    itse fh-volvolla siis jyräsin.
     
  17. xsamppax

    xsamppax 1st gear

    recall kysymys pohjois-pohjanmaalaisille..

    Elikkäpäs kävin tuossa kyselemässä fordin liikkeestä (WeTTeRi) henkilöauto huolto pisteestä ja samantien potki pihalle et menehhän tien toiseen päähän kuormaauto puolelle..
    Ei muutako cursioni liikkeele ja sisään, Eikä minkäänlaista palvelua asiakkaalle ensimmäiseen 15min ja sitten tuli herra paikalle ja löin recall lapun sekä rek.ot kätöseen niin vähänaikaa mumisi sit meni takahuoneeseen selvittää. hetki meni ja tuli takas että ei me voida tehä mitään tämmösille kun ei meillä oo vehkeitä, ite siihen et ei se mitää avaruustiedettä oo kait nyt jotain voitte sanoa, et ei tuolla henkilöauto puolellakaan mitään tiedetä. :argue:
    Kohta siihen tuli sitten joku toinen herra hakkarainen ja soitti jollekkin työpäällikölle, sieltä tuli vastaus ettei ole tehdassopimusta USA foortille et vaan ja ainoastaan euro kikkareille. :wc:

    -----> hermostuneena miettimään et voiko tätä kikkaretta käyttää missän huollossa ette tarttis olla isoa pinkkaan seteleitä mukana.. :mad:

    Nyt taas tänne kysymään et onko kellään kokemusta asiasta??? onko oikeastikkaan oulussa (pohj-pohmaa) mitään paikkaa mikä hoitas noi recallit poijjes..?

    Rammilta kysyin missä se käytti niin ei mitään ongelmaa kuopiossa suurinpiirtein ajaa auton sisään ja siinä se..
     
  18. postar

    postar 1st gear

    Moro!
    Osaisko joku kertoa et mikä laatikosta on hajoamassa kun se vilkuttaa sitä viiksen päässä olevaa overdrive valoa?? Jääkö sinne vikakoodeja mistä sen vois nähdä?

    Viimeaikoina se on ruvenut vilkutteleen ja ohjekirja sanoo et silloin pitäis korjata nopeasti ennen kuin se hajoaa kokonaan....
    Lodja vaihtaa ihan ok tosin ehkä hieman töksäyttämällä 2 mut muuten toimii mun mielestä ok! Voiko se vaikka lämmetä liikaa näillä keleillä tai jotain?
    Auto on siis 7.3 excursioni mallia 2000
     
  19. musse67

    musse67 3rd gear

    Kannattaa mahollisimman pian lukea vikakoodit. Sieltä löytyy jokin koodi tai useampikin kun valo vilkkuu. Onko millon laatikkoon vaihdettu öljyt ja suodatin?
     

Kerro tästä muillekin!