Ford F250 7.3D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja GM4WD, 13.9.2006.

  1. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Itse asiassa sähkösäätöinen poljin on vielä sitten erikseen, mutta kyllä näitä ei-säädettäviäkin on ilm.kahta eri mallia.
     
  2. Excursionisti

    Excursionisti 1st gear

    No sekin vielä ? Mutta onko asentotunnistin säädettävissä polkimissa siinä kaasupolkimessa itsessään ja onko vaihdettava vai pitääkö vaihtaa poljin kokonaan ?
     
  3. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Voisi tuon oman polkimen tuossa kuun vaihteessa kokeilla purkaa jahka pääsee "luottohuoltomiehen" tallille.

    Itselläni ainakin on tämän näköinen poljin(ei siis säädettävä):

    http://www.amazon.com/gp/product/B000TY ... em_1p_1_ti
     
  4. Excursionisti

    Excursionisti 1st gear

  5. teme01

    teme01 3rd gear

    Moi.
    Oiskohan salon seudulla kellään tuota edgeä, että vois naputella
    tähän 2000 malliseen f350 seen vähän puhtia ?? :wink:
     
  6. Sidney

    Sidney 2nd gear

    Polttoainesysteemi huollettu ja in kondis.
    Oli koodi P1119 kun kone lämpeni, mutta se ilm johtui löysälle jääneestä johdosta.

    Kiitos kaikille rempassa neuvoja ja vinkkejä antaneille. Nyt pitäs 7.3 olla hyvässä kondiksessa, ja lisääntyi myös omistajan tietämys rutkasti rempan aikana.

    Polttoaine systeemikin tuli aikalailla tutuksi.

    Seuraavia vikoja odotellessa. :)
     
  7. Panze

    Panze 3rd gear

    Multa ainakin saat sellaisen.
     
  8. Sidney

    Sidney 2nd gear

    Minäkin olen sellaista etsiskellyt, siis tehon lisäystä, joku Flash sct tms, etsin siis lievää piristystä, ja ehkä polttoaine talouteen parannusta. Mistäs sellasia kandee etsiskellä suomesta?
     
  9. Panze

    Panze 3rd gear

    Mun kautta saa lähes kaikkien valmistajien ohjelmointikapulat sopivasti.
     
  10. juhamann

    juhamann 3rd gear

  11. Panze

    Panze 3rd gear

  12. Excursionisti

    Excursionisti 1st gear

    Onko kellään mitään ehdotusta TIETÄVÄLLE diesel usa auto korjaamolle jotta saataisiin tuo ikävä nykimisvika pois minun cursionista
     
  13. Sidney

    Sidney 2nd gear

    Panze laitto ed sivulla kahden korjaamon linkit.
     
  14. elmer

    elmer 3rd gear

    Minkä näköinen on 99-04 etuakselin poikittais tuki? Paketissa oli n40cm kalikka pallonivelillä mutta mulla n.metrin mittainen ja puslilla? Korin pään pusla väljä...
     
  15. willez_

    willez_ 1st gear

    Minkäs laisia korotuksia ootte laittanu Foordeihin?
    ite aattelin 6" korotusta, onko korotussarjoilla kauheasti eroja ja mistä ootte ostanu/ tilannu?
     
  16. Sidney

    Sidney 2nd gear

    Rempan yhteydessä laitoin polttoainesuotimen kyljessä regulaattori venaan jäykemmän jousen.
    Voiko se olla syy että polttoainetta kuluu enemmän kuin aiemmin?
    Poltoaineen paineet jousen vaihdon myötä nousi 54 PSi:stä n 62Psi:hin.

    Kertokaas hyvä vinkki, jolla saa vikisevät jarrut hiljaseksi?

    Vikisevät vain hitaasti ajaessa kun jarruja ei paina.

    Mitä kannattaa laittaa niihin jarrupaloihin, joku neuvoi laittamaan kuparitahnaa sinne takapintaan.
     
  17. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Kyllä voi. Jos polttoainetta kuluu enemmän mutta ei vuoda mihinkään ulos/sisään ni silloin pitäs kulkea paremmin..!?!
    Mutta HPOP määrää paljonko ruiskutetaan, jos siellä oli vikaa/ laiskuutta ni nyt sit kuluttaa enemmän..

    Jarrut saat juurikin kuparitahnalla hiljaiseksi, palan takapuolelle ja päihin josta tulee kiinni runkoon.
     
  18. Sidney

    Sidney 2nd gear

    No, tää ensi mittaus saattaa vielä olla väärässä, ehkä ei tarpeeks kilometrejä vielä ajettu.

    Syy niihin kummallisiin sammumisiin kesken ajon ilmeisesti oli se HPOP:in IPR ventiili. Sen vaihdon jälkeen ei ole ainankaan vielä kertaakaan sammunut.
    Eli luultavasti se IPR jumiutu välillä auki ja näin pudotti korkeapaine öljyjen paineet. (Asia selvis kun asensin sen hydraulipainemittarin 0-300bar sinne vasempaan sylinterikanteen n#6 sylinterin tienoille, kierre siellä oli #5 ORB, 1/2"-20)

    No, pitääpä kokeilla kuparitahnaa jarrupalojen ja rautojen välisiin kosketus pintoihin. (Heh, siis ei kuiteskaan jarrulevyjen ja palojen väliin, vaikkakin se kyllä veisi kitinät heti vege)
     
  19. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Eli TAAS olin oikeassa..?!?!?
     
  20. Excursionisti

    Excursionisti 1st gear

    Mutta kenelläkään ei sentää ole ollut oikeata arvausta sen meidän excursionin vikaan kun se edelleen nykii että siinäpä pähkinä purtavaksi .
     

Kerro tästä muillekin!