1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Ford F250 7.3D

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja GM4WD, 13.9.2006.

  1. Powermover

    Powermover 1st gear

    Joo lehtijousilla on. Ajellaan nyt ensin ilman. Katsellaan onko kuinka hurjaa ilman. Ja mitä mieltä katsastus setä asiasta. Toimi aika hyvin 2 tuuman korotus keulaan.
     
  2. Powermover

    Powermover 1st gear

    Houston. Dillellä on ongelma ostoslistalla. No korotus tuli tehtyä jne jne. Ja ajattelin kulkupuolta alkaa ehostamaan. Turbolle varattu aika ensi vuoden alkuun, mutta suuttimia meinasin uusia. Kannattaako isontaa ilman moottorin aukaisua/vahvistusta?
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Gearhead

    Mikäs kone tää oli, eipä silti että olisin varsinaisesti oikea henkilö neuvomaan oli mikä vaan. Kuitenkin, heikompi lenkki on varmaan toosa mikä leviää ennen konetta. Vaikka olis isommat suuttimet ja turbokin niin ei koneen ihan heti pitäs olla kestorajoilla. Sitä ennen on varmaankin saanut päivittää putkiston, toosan, perän, sen turbon ja suuttimet ja joku race ohjelma sinne. Riippuu tietysti paljonko kierrättää ja millainen ohjelma on käytössä, siitä tehot lopuilleen riippuu.
    En sen enempää tiedä, vakiokoneisiin olen itse keskittynyt, ihan arvailua.
     
  4. Powermover

    Powermover 1st gear

    Koneena on 7.3 Powerstroke. Putkisto päivitetty ja on edgen tehonlisäys. Tämäkin vaa viel ajatuksen tasolla. Mutta katsotaan kuinka kauan :)
     
  5. cosworthman

    cosworthman 3rd gear

    Kattelehan moottorin sarjanumeron perusteella et onko sulla takokanget, jos ei ole niin ei kannata virittää. Noi powdered rodsit tulee lohkon kyljestä läpi.

    Start of production thru 1425746 are Forged Rods.
    1425747 thru 1440712 are Powdered Rods.
    1446713 thru 1498318 are Forged Rods.
    1498319 thru final production run are all powdered.
     
    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!